فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 139 حجم فایل: 1570 کیلوبایت قیمت: 33000 تومان
توضیحات: پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) با موضوع هوش تجاری، در قالب فایل word و در حجم 139 صفحه، بصورت ویرایش شده و کاملا منظم، به همراه کلیه ضمائم.
چکیده شرکتها و سازمانها دیگر به جمعآوری و ذخیره اطلاعات در پایگاه دادههای عظیم نمیاندیشند، اکنون دغدغه اصلی شرکتها استفاده موثر از دادههای زیادی است که در پایگاه دادههای بزرگ ذخیره شدهاست. سازمانها دیگر روی ذخیره رکوردهای اطلاعاتی حجیم سرمایه گذاری نمیکنند، بلکه برای سازمانها اطلاعات نهفتهای که در این رکوردها وجود دارد ارزشمند است، اطلاعاتی که به مدیران در تصمیمگیریهای کلان سازمان کمک میکند و میتواند وضعیت سازمان را در آینده پیشبینی کند. هماکنون نیاز به سیستمهایی که روی تجزیه و تحلیل دادهها کار میکنند و از دادهها گزارشهای واقعی میگیرند، بیش از پیش احساس میشود، سیستمهایی که تحلیل پیچیده روی دادهها انجام میدهند. چنین سیستمهایی، هوش تجاری نام دارند که در این پایاننامه به آن میپردازیم. سیستمهای هوش تجاری، معانی مستتر در دادههای ذخیرهشده در پایگاه دادهها را بیرون میکشند و از آنها برای اتخاذ تصمیمات درست استفاده میکنند، در واقع تفسیر دادهها و استفاده از آنها برای اتخاذ تصمیمهای تجاری و تبدیل دادهها به شکل قابل تفسیر را هوش تجاری میگویند. در این پروژه ابتدا به معرفی هوش تجاری و ابزارها و مفاهیم آن پرداخته شده است، سپس بخش پیادهسازی پروژه در BIDS و شیرپوینت تشریح شدهاست.
فهرست مطالب: فصل یکم: آشنایی با هوش تجاری 1-1- تعریف هوش تجاری 1-1-1- تفاوتهای اساسی بین سیستم های عملیاتی و هوش تجاری 1-2- اهداف زیرساختی هوش تجاری 1-3- اهداف کاربردی هوش تجاری در سازمانها 1-4-انگیزههای استفاده از هوش تجاری در سازمانها 1-4-1- مشکلات تجاری 1-4-2- مشکلات تکنیکی 1-5- مشکلات راه اندازی یک سیستم هوش تجاری در سازمانها 1-6- نرمافزارهای موجود هوش تجاری 1-6-1- بررسی نرمافزار Qlik View 1-6-2- نسخه های مختلف Qlik View 1-7- وضعیت هوش تجاری در جهان فصل دوم: ابزارها و مفاهیم در هوش تجاری 2-1- مراحل هوش تجاری 2-2- ETL 2-3- انبارداده DW 2-3-1- معماری مدل سازی داده 2-4- سیستم پردازش تحلیلی بر خط OLAP 2-4-1- مدل چند بعدی دادهها 2-4-2- حجم دادهای 2-4-3- مدل داده رابطهای 2-4-4- عملیات بر روی حجمهای دادهای 2-4-5- سرورهای OLAP 2-5-پردازش ترکنش بر خط OLTP 2-6- دادهکاوی5 2-6-1- دلیل پیدایش دادهکاوی 2-6-2- مراحل کشف دانش 2-6-3- توصیف دادهها در دادهکاوی 2-6-4- مدلهای پیشبینی دادهها 2-6-5- مدلها و الگوریتمهای دادهکاوی 2-7- مدیریت ارتباط با مشتریCRM 2-7-1- موضوعات مورد بحث در CRM 2-7-2- انواع CRM 2-7-3- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان 2-7-4- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها 2-7-5- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 2-8- برنامه ریزی منابع سازمانیERP 2-8-1- اهداف اصلی ERP 2-8-2- دلایل عمده استفاده از ERP در شرکتها 2-8-3- هزینههای پنهان ERP 2-8-4- مزایای ERP3 2-8-5- معایب ERP 2-9- عامل هوشمندIA 2-9-1- بررسی حضور عاملهای نرمافزاری هوشمند در جنبههای مختلف تجارت الکترونیک 2-9-2- عاملهای نرمافزاری در خرید اینترنتی 2-10- سیستم پشتیبان تصمیمگیریDSS 2-10-1- مزایای DSS 2-10-2- چارچوب توسعهیافته DSS 2-10-3- اجزای DSS 2-11- مدیریت زنجیره تامین SCM 2-11-1- فازهاى اصلى مدیریت زنجیره تأمین 2-11-2- بررسى فناوری تولید و برآورد نحوه تأمین دانش فنى مورد نیاز 2-11-3- پنج عملکرد براى مدیریت در برابر چالشهاى زنجیره تأمین 2-12-سیستم مدیریت دانش KMS 2-12-1- تعریف مدیریت دانش 2-12-2- اهداف مدیریت دانش فصل سوم- معماری هوش تجاری 3-1- دادهگاه 3-2- ویژگیهای اساسی یک معماری خوب برای هوش تجاری 3-3- کارکرد BI در سطوح مختلف سازمان 3-4- زیرساختهای سختافزاری مورد نیاز برای هوش تجاری 3-5- فاکتورهای مهم در ایجاد شرایط مطلوب برای هوش تجاری 3-6- نکات پایهای مهم در ساخت یک سیستم BI در سازمان فصل چهارم- سرویسهای هوش تجاری در BIDS 4-1- سرویسهای گزارشگیری 4-1-1- اجزای سرویسهای گزارشگیری 4-1-2- سرور گزارش 4-1-3- کاتالوگ ابردادهها 4-1-4- طراح گزارش 4-1-5- برنامه وبی مدیریت گزارش 4-1-6- امنیت سرویسهای گزارشگیری 4-1-7- ابزار پیکربندی سرویسهای گزارشگیری 4-2- سرویسهای تحلیلی 4-2-1- امکانات SSAS 2005 4-2-2- معماری 4-2-3- مدل ابعادی یکپارچهشده (UDM) 4-2-4- XML/A, XML و سرویسهای وب 4-2-5- سرعت، مقیاسپذیری و تداوم 4-2-6- استفادهپذیری 4-2-7- برنامه نویسی 4-2-8- پروژههای سرویسهای تحلیلی 4-3- سرویسهای یکپارچگی 4-3-1- ویژگیهای جدید SSIS 4-3-2- مبانی SSIS فصل پنجم- هوش تجاری در شیرپوینت 5-1- معرفی شیرپوینت116 5-2-شاخصهای عملکرد کلیدی KPI 5-2-1- تعیین شاخصها 5-2-2- تجزیه و تحلیل ناحیهها 5-2-3- طبقهبندی شاخصها 5-2-4- مشکلات تعیین شاخصها 5-2-5- کاربرد شاخصها در هوش تجاری 5-2-6- عناوین کلیدی هوشمندی در کسب و کار 5-2-7- عامل کلیدی موفقیت 5-3-داشبوردهای مدیریتی 5-3-1- مفاهیم مدیریت عملکرد و هوش تجاری 5-3-2-فواید داشبورد 5-4- مرکز گزارش 5-4-1- و یژگیها و مزایای یکپارچگی 5-5- سرویس اکسل 5-5-1- اهداف اصلی مایکروسافت از انتشار سرویس اکسل 5- 6- کاتالوگ دادههای تجاری نتیجهگیری پیوست یک: طبقات هوش تجاری پیوست دو: مثلت هوش تجاری منابع و مراجع
فرمت فایل دانلودی: .rar فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 35 حجم فایل: 27297 کیلوبایت قیمت: 65000 تومان
توضیحات: جزوه مبانی شیمی کوانتومی کلاس درس دکتر دهستانی (بخش اول)، در قالب فایل pdf اسکن شده، در حجم 35 صفحه، به همراه مثال های آموزشی. این جزوه بصورت دستنویس و کاملاً مرتب و همراه با توضیحات کامل می باشد و به طور کامل فصول کتاب مبانی شیمی کوانتومی لواین (Levine) را توضیح می دهد.
این جزوه شامل توضیحات جامع به همراه مثال های آموزشی می باشد.جزوه مورد نظر دست نویس و با خطی خوش وخوانا می باشد.
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 22 حجم فایل: 190 کیلوبایت قیمت: 39000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مدیریت کارراهه (مدیریت مسیر شغلی)، در حجم 22 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن: آرتور هال و لارنس (1987) کارراهه را توالی در حال رشد تجربیات شغلی یک شخص در طول زمان تعریف می کنند و فیلدمن رفتارها و نگرشهای مرتبط با شغل را هم به آن اضافه می نماید. سایر محققین نیز تعاریف مشابهی ارائه می کنند: کارراهه عبارتست از، نتیجه نگرشها و رفتارهای مرتبط با تجربیات شغلی که در حیطه زندگی یک شخص است. در تعریف دیگر، هال کارراهه را پیامد فعالیتها و تجربیات مرتبط با شغل در جهت اهداف سازمانی و شخص تعریف می کند.
فهرست مطالب: مفهوم کارراهه ارکان کارراهه مدیریت کارراهه دیدگاه مدیریت کارراهه سازمانی دیدگاه مدیریت کارراهه فردی تبیین کارراهه مدل مدیریت کارراهه عوامل موثر بر مدیریت کارراهه برنامه ریزی و توسعه و پرورش کارراهه دیدگاه سازمانی برنامه ریزی و توسعه و پرورش کارراهه اهمیت توسعه موثر زندگی شغلی فرآیند برنامه ریزی و توسعه کارراهه در سازمان مدل پنج مرحله ای برنامه ریزی و توسعه کارراهه فرانک آرچر نکات و اقدامات مهم سازمانی در جهت توسعه و پرورش مدیریت کارراهه
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 21 حجم فایل: 165 کیلوبایت قیمت: 40000 تومان
توضیحات: پاورپوینت ارائه کلاسی فصل دوم کتاب مدیریت عمومی تالیف دکتر مهدی الوانی با عنوان برنامه ریزی، برنامه ریزی جامع و استراتژیک، در حجم 21 اسلاید با توضیحات کامل.
کتاب مدیریت عمومی دکتر مهدی الوانی از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با عنوان « برنامه ریزی، برنامه ریزی جامع و استراتژیک» می باشد که می تواند به عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن: استفاده از برنامه ریزی استراتژیک و جامع به عنوان یک ضرورت در سازمانها مطرح شده است. به کمک این برنامه ریزی، مدیریت می تواند جهت گیری های خود را در آینده معین و سازمان را در مقابل تغییرات و تحولات فردا مجهز سازد. برنامه ریزی جامع به مدیر کمک می کند تا از سازمان و هدفهای آن تصویری روشن به دست دهد و فعالیت های سازمان را در لوای یک استراتژی واحد هماهنگ سازد.
فهرست مطالب: مقدمه خصوصیات برنامه ریزی استراتژیک وجوه افتراق برنامه ریزی جامع و برنامه ریزی عملیاتی اهمیت و ضرورت برنامه ریزی جامع در سازمان فرایند برنامه ی ریزی جامع برنامه ریزی عملیاتی تکنیک های برنامه ریزی جدول کارنما برنامه ریزی نیروی انسانی برنامه ریزی احتیاجات نیروی انسانی روش تجزیه و تحلیل هدفها و فعالیتها روش نرخ روند برنامه ریزی تامین نیروی انسانی نتیجه گیری
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pdf تعداد صفحات: 19 حجم فایل: 202 کیلوبایت قیمت: 45000 تومان
توضیحات: مجموعه تست های تألیفی مدیریت سرمایه گذاری و ریسک همراه با پاسخنامه، مناسب برای دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی. مدیریت سرمایه گذاری و ریسک به عنوان یکی از مباحث آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی می باشد. این فایل شامل نمونه سوالات در زمینه مدیریت سرمایه گذاری و ریسک است که همه بخشهای درس مبانی سرمایه گذاری و ریسک را شامل می شود. از جمله این بخشها می توان به نمونه سوالات در زمینه های زیر اشاره نمود: بازارهای مالی ریسک و بازده مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای مدلهای عاملی مدل قیمت گذاری آربیتراژ اوراق مشتقه ( قراردادهای آتی و اختیار معامله) بورس اوراق بهادار