فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 20 حجم فایل: 165 کیلوبایت قیمت: 39000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع استراتژی های سطح کل سازمان، در حجم 20 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن: استراتژی توقف و آغاز محتاطانه: این استراتژی در واقع نوعی فرصت یا وقفه است، فرصتی برای استراحت و تجدید قوا قبل از ادامه ی هر یک از استراتژی های رشد یا کاهش. وقتی شرکتی که برای مدت زمان زیادی از نرخ رشد سریعی برخوردار بوده است با آینده ای مبهم و غیر قابل پیش بینی مواجه می شود، می تواند از این استراتژی به عنوان یک استراتژی موقتی استفاده کرده و منابع خود را ترمیم و متمرکز کند. به عبارت دیگر تا بهبود اوضاع محیط، می توان از این استراتژی استفاده نمود.
فهرست مطالب: مقدمه انواع استراتژی های سطح کل شرکت استراتژی های هدایتی استراتژی های رشد استراتژی های ثبات استراتژی های کاهش استراتژی های یکپارچگی(عمودی به بالا، عمودی به پایین و افقی) استراتژی های متمرکز( نفوذ در بازار، توسعه محصول و توسعه بازار) استراتژی های متنوع سازی(همگون، نا همگون و افقی) استراتژی توقف و آغاز محتاطانه استراتژی عدم تغییر استراتژی سود استراتژی مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک استراتژی ادغام استراتژی خرید استقراضی استراتژی کاهش استراتژی تغییر جهت استراتژی اسارت استراتژی فروش یا واگذاری استراتژی ورشکستگی یا انحلال تجزیه و تحلیل پرتفولیو استراتژی سرپرستی
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 18 حجم فایل: 164 کیلوبایت قیمت: 39000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع استراتژیهای سطح کسب و کار، در حجم 17 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
بخشی از متن: استراتژی های کسب و کار می تواند به صورت رقابتی( مبارزه با تمام رقبا برای کسب مزیت) باشد و نشان دهد که یک شرکت چطور باید در یک صنعت خاص رقابت کند. استراتژی های رقابتی، موقعیتی قابل دفاع در یک صنعت ایجاد می کند به نحوی که شرکت می تواند بر رقبای خود غلبه کند. دو چارچوب رایج و حاکم برای استراتژی های رقابتی کسب و کار عبارت اند از گونه شناسی مایلز و اسنو که تمرکز دارد بر نرخ تمایل به تغییر محصول / بازار و گونه شناسی پورتر که تمرکز دارد بر مشتریان و رقبا.
فهرست مطالب: مقدمه انواع استراتژی کسب و کار استراتژی های رقابتی استراتژی های همکاری یا ائتلاف های استراتژیک گونه شناسی مایلز و اسنو گونه شناسی پورتر استراتژی فرصت جویان استراتژی تحلیل گران رهبری هزینه ها تمایز تمرکز بر تمایز تمرکز بر هزینه کنسرسیوم های خدمات متقابل؛ سرمایه گذاری مشترک؛ توافق بر سر اعطای امتیاز ساخت؛ مشارکت زنجیره ارزش
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 18 حجم فایل: 203 کیلوبایت قیمت: 37000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مفاهیم مدیریت و سازمان، در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
این فایل در زمینه مفاهیم مدیریت و سازمان بوده که به عنوان ارائه در کلاس
در زمینه درسهای مبانی سازمان و مدیریت و اصول مدیریت می تواند مورد
استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن: منظور از سازمان پدیده ای اجتماعی است که آگاهانه هماهنگ شده و
دارای حد و مرز به طور نسبی مشخصی بوده که وظیفه اساسی آن رسیدن به اهداف
مشترک یا مجموعه اهداف می باشد. منظور از آگاهانه هماهنگ شده، بررسی همکاری کارکنان و مدیریت با شناخت از مسئولیت ها در سازمان می باشد. واژه پدیده اجتماعی بیانگر آن است که واحد فوق از گروه ها و یاافرادی تشکیل شده است که تاثیرگذاری متقابل بر یکدیگر دارند.
فهرست مطالب: مقدمه وظایف و فعالیتهای مدیریت سازمان چیست؟ سطوح مدیریت نقشهای مدیریت مهارت های مدیران عوامل تعیین کننده موفقیت مدیر ابعاد سازمان ابعاد ساختاری ابعاد محتوایی مراحل تکامل سازمانهای در حال رشد
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 372 کیلوبایت قیمت: 40000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع سیر تحولات نظریه های سازمان و مدیریت، در حجم 27 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
این فایل در زمینه سیر تحولات نظریه ها ی سازمان و مدیریت بوده که به عنوان
کار کلاسی (ارائه در کلاس به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای مبانی
سازمان و مدیریت و اصول مدیریت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن: اصول علم اداره(نظریه فراگرد مدیریت): هنری فایول در سال 1916 میلادی پس از سالها کار در صنایع فرانسه، کتاب مدیریت عمومی و صنعتی را منتشر کردد. فایول کل سازمان را در قالب پیکره واحد تصور می کرد و فعالیتهای آن را به شش دسته قابل تقسیم می دانست که عبارت اند از: فنی و تولیدی، بازرگانی و مبادله، مالی و بهینه سازی مصرف، ایمنی و حفاظت از اموال و افراد، حسابداری و تعیین وضعیت مالی، وضایف مدیریتی.
فهرست مطالب: رهیافت سنتی(کلاسیک) مدیریت علمی اصول علم اداره(نظریه فراگرد مدیریت) چهارده اصل فایول نظریه بوروکراسی مسائل اساسی ناشی از بوروکراسی رهیافت منابع انسانی نظریه روابط انسانی( مطالعات هاثورن) نظریه نیازهای انسانی سلسله مراتب نیازهای مزلو برای جوامع و گروههای مختلف نظریه x وy نظریه سیستمی نظریه یادگیری سازمانی و نظریه آشوب اثر پروانه ای سازگاری پویا خودمانایی جاذبه های غریب نظریه اقتضایی
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 42 حجم فایل: 160 کیلوبایت قیمت: 39000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع کارآفرینی سازمانی، در حجم 42 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. در این فایل بصورت جامع به بررسی موضوع کارآفرینی سازمانی پرداخته ایم.
بخشی از متن: کارآفرین سازمانی، فردی است که در یک سازمان بزرگ همچون کارآفرین عمل می نماید. از نقطه نظر شرکت، مزایای داشتن کارآفرینان سازمانی آشکاراست، چرا که اینگونه افراد به معرفی و تولید محصولات، خدمات و فرآیندهای جدید می پردازند و بدین ترتیب موجب رشد و سود دهی آن می شوند.
فهرست مطالب: تعریف کارآفرینی سازمانی ضرورت کارآفرینی در سازمان تفاوتهای کارکردی کارآفرین سازمانی با کارآفرین مستقل موانع و محدودیت ها برای کارآفرینی سازمانی مدل تعاملی کارآفرین سازمانی روشهای توسعه کارآفرینی سازمانی ویژگیهای مورد انتظار از مدیر در کارآفرینی سازمانی فرآیند ایجاد کارآفرینی درون سازمانی در سازمان اهمیت کارآفرینی سازمانی در ایران مزایای سازمانی کارآفرینی سازمانی مراحل کلی انجام کار مدلهای کارآفرینی درون سازمانی مدلهای کارآفرینی درون سازمانی