مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق تاثیر تجارت الکترونیک در صنعت بیمه آسیا

تحقیق-تاثیر-تجارت-الکترونیک-در-صنعت-بیمه-آسیا
تحقیق تاثیر تجارت الکترونیک در صنعت بیمه آسیا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 80
حجم فایل: 420 کیلوبایت
قیمت: 33000 تومان

توضیحات:
تحقیق تاثیر تجارت الکترونیک در صنعت بیمه آسیا، در قالب فایل word و در حجم 80 صفحه، بصورت ویرایش شده و همراه با پرسشنامه تحقیق.

چکیده:
این پژوهش با استفاده ازعوامل رفتاری، ساختاری و زمینه ای، موانع و راهکارهای پیاده سازی تجارت الکترونیک را در صنعت بیمه با مطالعه موردی شرکت بیمه آسیا در شهر بندر عباس مورد تحقیق قرار داده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها، برای آزمون فرضیه ها وتوصیف وضعیت فعلی و با روش های کتابخانه ای و پیمایشی انجام خواهد شد. فرضیه های اصلی حاکی از مؤثرترین عوامل برای توسعه تجارت الکترونیک در صنعت بیمه از جمله بیمه آسیا می باشد.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه تحقیق
تعریف عملیاتی متغیر ها
عوامل سازمانی
عوامل انسانی
عوامل فنی
عوامل فرهنگی
روش انجام پژوهش
قلمرو تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
ادبیات تحقیق
ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی
اثراث بیمه الکترونیک در کارایی صنعت بیمه
حال و آینده بیمه الکترونیکی در جهان
چالشهای موجود در صنعت بیمه
اینترنت و تجارت الکترونیک
مزایا و معایب
وب سایت شرکتهای بیمه
حراج های متقابل
پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش های انجام تحقیق
جامعه مورد مطالعه
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری در تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
فروانی و درصد مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان
فروانی و درصد مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان
فروانی و درصد مربوط به سن پاسخ دهندگان
فروانی و درصد مربوط به سوال اول پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال دوم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال سوم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال چهارم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال پنجم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال ششم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال هفتم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال هشتم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال نهم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال دهم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال یازدهم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال دوازدهم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال سیزدهم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال چهاردهم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال پانزدهم پرسشنامه
فروانی و درصد مربوط به سوال شانزدهم پرسشنامه
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه
پرسشنامه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیقی جامع درباره جنگل و انواع آن

تحقیقی-جامع-درباره-جنگل-و-انواع-آن
تحقیقی جامع درباره جنگل و انواع آن
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 153 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

توضیحات:
تحقیق جامع درباره جنگل و انواع آن، فواید، تاریخچه، تاثیرات، نقش جنگل در محیط زیست و.... در 51 صفحه در قالب فایل word تهیه شده است که برای تحقیقات و پروژه های کلاسی مناسب می باشد.

بخشی از متن:
طی زمان های طولانی، انتظار بر این بوده که منابع طبیعی تجدید شونده پاسخگوی نیازها و تأمین کننده خواسته های نامحدود جوامع شهری و روستایی باشد. تحولاتی که در خلال دو قرن گذشته بویژه در نیمه دوم قرن بیستم رخ داد سبب درک واقعی و شفاف تری از ماهیت و خاصیت این منابع گردید. این تحولات از یک سو نقش منابع طبیعی را به عنوان یک زیر ساخت مسلم برای توسعه پایدارکشورها، خصوصا در توسعه بخش کشاورزی محرز گردانید و از سوی دیگر نشان داد که اگر استفاده از منابع طبیعی به شیوه گذشته ادامه یابد، در آینده نزدیکی سرنوشت این منابع و به تبع آن سرنوشت تمدن ها با مشکل و نابودی قرین خواهد شد. از مدت ها پیش کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه با بحران های زیست محیطی ناشی از تخریب شدید منابع طبیعی که پیامد آن مشکلات و آلودگی های وسیع در سطح ملی و فراملی است، مواجه شده اند. در این میان جنگل، که به عنوان یکی از منابع تجدید پذیر محسوب می شود؛ منطقه وسیعی است پوشیده از درختان، درختچه و گونه های علفی که همراه با جانوران وحشی نوعی اشتراک حیاتی گیاهی و جانوری را تشکیل داده و تحت تاثیر عوامل اقلیمی و خاکی قادر است تعادل طبیعی خود را حفظ کند. به عبارتی دیگر، زمینی ( اعم از خشکی و آبی ) است که عمدتاً از درخت و درختچه همراه با سایر رستنی ها، خشبی وعلفی خودرو پوشیده شده باشد، مشروط به آن که مساحت آن کمتر از نیم هکتار و تاج پوشش درختی آن به طور طبیعی کمتر از پنج درصد نباشد( نرم افزار وزارت جهاد کشاورزی ، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور).  جنگل های کره زمین از حدود 60 تا 140 میلیون سال پیش. در نتیجه تغییر و تحولات اقلیمی بر روی این کره خاکی به وجود آمدند. برطبق برآوردها امروزه میزان کل جنگل های جهان بالغ بر 3/7 میلیارد هکتار است و به طور تقریبی 55% آن قابل استفاده می باشد. درسال 2005 ، FAO به منظور اصلاح و تکمیل اطلاعات در زمینه جنگل های جهان و مسائل مربوط با علوم جنگل اقدام به بررسی منابع جنگلی نموده است ...

فهرست برخی از مطالب ارائه شده در این فایل:
مقدمه
جنگل چیست؟
جنگل و انواع آن
فواید جنگل
تاریخچه نواحی جنگلی در دنیا
تقسیم بندی جنگل ها در مقیاس جهانی
پراکنش جنگلها
بوم شناسی جنگلها
تاثیرات جنگل
جنگل و ارزش‌های زیست محیطی آن
اثر جنگل در آب و هوا
اثر جنگلها در تصفیه هوا
اثر جنگل در بارندگی
ارزش ذخیره سازی آب در جنگل
اثر جنگل در حفظ خاکها
اثرات جنگل در توزیع مجدد بارش
نقش اقتصادی جنگل
نقش‌ جنگلها و مراتع‌ در جلوگیری‌ از رانش‌ زمین‌
نقش جنگلها و مراتع در‌ جلوگیری‌ از وقوع‌ بهمن‌‌
تخریب جنگلها
تاتیر عوامل طبیعی در نابودی جنگلها
تاثیر باد
سیلابها
بارانهای شدید
تاثیر یخبندانها
تاثیر خشکیها
عوامل انسانی تخریب جنگلها
...


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر روستا و همکاران

پاورپوینت-فصل-اول-کتاب-مدیریت-بازاریابی-تالیف-دکتر-روستا-و-همکاران
پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر روستا و همکاران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 173 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان معرفی بازاریابی، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول و نمودارهای مربوطه و توضیحات کامل.

بخشی از متن:
استراتژی های رقابتی طبق نظر مایکل پورتر، در سه زمینه قابل بررسی است:
1. گاهی شرکتها به دلیل شرایط ویژه ای که دارند می توانند قیمت تمام شده کمتری از دیگران داشته باشند و به همین دلیل دارای توان رقابت در زمینه قیمت گذاری اند.
2. در مواردی نیز ممکن است مهمترین توان رقابتی شرکتها متمایز بودن هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی باشد. مانند متمایز بودن نوع رنگ، بسته بندی، کانال های توزیع و نوع تبلیغات. همین عوامل باعث جذب و جلب انواع مشتریان بازار می شود و سهم بازار شرکت را نسبت به رقبا تقویت می کند.
3. سومین استراتژی رقابت را می توان در نوع انتخاب بازارها جستجو کرد که آن را بازار کانون می نامند؛ یعنی انتخاب گوشه یا بخشی از یک بازار و نفوذ عمیق در آن به گونه ای که رقبا نتوانند یا نخواهند به مقابله با آن بپردازند.

فهرست کلی مطالب ارائه شده در این فایل:
مقدمه
تعریف بازاریابی جدید
نیازها و خواسته ها
مبادله
بازار
ابعاد گوناگون مارکتینگ
مدیریت بازاریابی
انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی
تقاضای منفی
نبودن تقاضا
تقاضای پنهان
تقاضای تنزلی
تقاضای فصلی
تقاضای کامل
تقاضای بیش از حد
تقاضای ناسالم
گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن
مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی
پایه های گرایش بازاریابی
سیستم بازار
عناصر محیط بازاریابی
استراتژی های رقابتی
روشهای رقابتی رهبران بازار
روشهای رقابتی دنباله رو های بازار

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) آموزش و توسعه نیروی انسانی

پاورپوینت-(اسلاید)-آموزش-و-توسعه-نیروی-انسانی
پاورپوینت (اسلاید) آموزش و توسعه نیروی انسانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 239 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع آموزش و توسعه نیروی انسانی، در حجم 24 اسلاید.

بخشی از متن:
مقصود از  آموزش روش هائی است که بدان وسیله مهارت های لازم برای انجام دادن کار ها را ، به افراد تازه وارد به سازمان یا تازه استخدام یاد می دهند.
امروزه آموزش به معنی یاد دادن شیوه های اصلاحی نیز می شود، زیرا در اجرای برنامه های بهبود کیفیت فرض می شود کارکنان می توانند نمودارها را رسم نمایند و داده ها را تجزیه و تحلیل کنند.
امکان دارد کارکنان به صورت تیم درآیند و تصمیم گیری کنند و برای ایجاد ارتباط ناگزیر به فراگیری مهارت های لازم باشند و نیز از آنجا که سازمان ها، از نظر فن آوری، پیشرفت می کنند و توسعه می یابند، باید به کارکنان در زمینه های فنی و رایانه ای آموزش های لازم داده شود.
امروزه هر کارگر در سال 37 ساعت دوره آموزشی می بیند.

فهرست مطالب:
توجیه کارکنان ( آشنا کردن افراد با سازمان )
فرایند آموزش
فرایند پنج مرحله ای آموزش و توسعه
پنج مرحله در فرایند آموزش و توسعه
روش های آموزش
آموزش با هدف های ویژه
آموزش و توسعه مدیریت
آموزش مدیریت در حین انجام وظیفه
الگو سازی رفتاری
بهبود سازمانی
تشکیل سازمان های یادگیرنده
تغییر سازمانی
فرایند ده مرحله ای برای ایجاد تغییر در سازمان
ارزیابی آموزش و توسعه کارکنان
محاسبه اثرات آموزش

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

پاورپوینت-(اسلاید)-استراتژی-های-بازاریابی-در-مرحله-ورود-به-بازار
پاورپوینت (اسلاید) استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 166 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار، در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
شرکت هایی که در پی عرضه محصول جدید به بازار هستند، باید درباره زمان ورود به بازار تصمیم گیری کنند. ورود به بازار به عنوان پیشگام می تواند بسیار ثمربخش اما پرمخاطره و پرهزینه باشد.
موفقیت نهایی استراتژی یک شرکت پیشگام به ماهیت تقاضا، وضعیت رقابتی رقبای شرکت پیشگام در بازار و  به توانایی شرکت پیشگام در طراحی و پشتیبانی از یک برنامه بازاریابی موثر بستگی دارد.

فهرست مطالب:
استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار
مقدمه
استراتژی های مرحله ورود به بازار
استراتژی نفوذ در بازار انبوه
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازار انبوه
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازار انبوه
استراتژی نفوذ در بازار بسیار خاص
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازارخاص
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازارخاص
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازارخاص
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه