مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری در حوزه انرژی

مقاله-انگلیسی-ترجمه-شده-به-فارسی؛-حسابداری-مدیریتی-و-تصمیم-گیری-در-حوزه-انرژی
مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری در حوزه انرژی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx+pdf
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 258 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:

مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی با عنوان حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری در حوزه انرژی، به همراه مقاله زبان اصلی، در قالب فایل word و در حجم 6 صفحه.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 4 صفحه و مربوط به سال 2014 می باشد.

نویسنده: مادالینا میهایلا / مترجم: کامران بابادی

 منبع مقاله:

Procedia - Social and Behavioral Sciences 109 ( 2014 ) 1199 – 1202


 بخشی از چکیده:

حسابداری مدیریتی شاخه ای از حسابداری است که مدیریت شرکت را در بزنامه ریزی، تصمیم گیری، کنترل و تجزیه و تحلیل حمایت می کند.استفاده مؤثر از این ابزار به وسیله ی مدیریت اجرایی، رشد قابلیت سودآوری و بهینه سازی مؤسسه را تضمین خواهد کرد . برای اجرای تصمیمات مؤسسه، مالکان مؤسسه یا مدیران مستلزم تأمین مالی ، اطلاعات اقتصادی مرتبط و سازماندهی شده ی حسابداری مورد نیازشان و تجزیه و تحلیل منابع اطلاعاتی و نتایج مؤسسه هستند  اما درک صورت های مالی فراهم شده از طریق حرفه های حسابداری به عنوان مقادیر اقتصادی سخت بوده و برای درک منابع سود و زیان مؤسسه یا برای شناسایی راه های ایجاد ثبات مالی و بهینه سازی موسسه ناکافی می باشند.

 

دانلود رایگان اصل مقاله به زبان انگلیسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مجموعه 27 فیلتر پرکاربرد دیده بان بازار سایت TSE(بورس تهران)

مجموعه-27-فیلتر-پرکاربرد-دیده-بان-بازار-سایت-tse(بورس-تهران)
مجموعه 27 فیلتر پرکاربرد دیده بان بازار سایت TSE(بورس تهران)
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: txt
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 4 کیلوبایت
قیمت: 32000 تومان

توضیحات:
مجموعه 27 فیلتر پرکاربرد دیده بان بازار سایت TSE(بورس تهران).

مجموعه حاضر شامل 27 فیلتر پرکاربرد دیده بان بازار سایت TSE(بورس اوراق بهادار) می باشد. این مجموعه شما را قادر می سازد تا لحظه به لحظه از تحولات بازار بورس مطلع باشید و در بهترین زمان بهترین تصمیم را بگیرید. آموزش های لازم جهت استفاده از این فرمول ها در سایت TSE و در قیمت امکانات جدید موجود می باشد.

راهنما:
ابتدا فایل RAR را باز نموده . این فایل شامل 25 فایل با فرمت txt  می باشد که هریک دارای فرمول هایی است. این فرمول ها باید در قسمت فیلتر در بخش امکانات سایت  http://www.tsetmc.com قرار گیرد تا شما را از تحولات بازار آگاه کند.

عناوین فیلترها:
  • 6% نوسان دادند
  • اختلاف بیشتر از 3 درصد
  • آخرین قیمت1+ و قیمت پایانی1-
  • آستانه صف خرید
  • بیش از نصف خرید مربوط به خرید حقوقی بوده است
  • بیشترین درصد مثبت آخرین و پایانی
  • بیشترین درصد منفی آخرین و پایانی
  • چکش سفید
  • حقوقی بین خریدار است یا خیر
  • حقوقی فروش نداشته و بالای 30% خرید داشته
  • دیروز منفی امروز صف خرید
  • سهام هایی که قیمت کمتر از کمترین قیمت چهار روز اخیر باشه
  • سهم هایی رو پیدا کنید که بیشترین تقاضا برای خرید در کف قیمت رو داشتند
  • سهم هایی که از این طریق پیدا می کنید مناسب خرید نباشد چون حجم معاملات آنها کم است و آماده صعود نشده است برای اینکه بتوانید سهام هایی که 5 روز پشت سر هم منفی بوده و حجم معاملاتشان هم در روز های آخر بالا رفته را پیدا کنید
  • صف خرید بالای 2 میلیون
  • صف خرید کم حجم
  • صف فروش 2 برابرحجم مبنا
  • صف فروش بالای 2 میلیون
  • صف فروش زیر 2 میلیون
  • فیلتر صف خرید
  • فیلتر صف فروش
  • قیمت پایانی 1.5 درصد بزرگتر از آخرین معامله
  • قیمت پایانی 3درصد بزرگتر از آخرین معامله
  • کدام سهمها قیمتش 10 درصد کمتر از 20 روز پیش می باشد
  • سهم هایی که قیمت آخرین معامله کمتر از کمترین قیمت معامله 21 روز اخیر
  • نمادهای کوچک
  • نمادهایی را نشان میدهد که مجموع حجم معاملات آنها در 3 روز اخیر بزرگتر از 30 میلیون میباشد.

سایر محصولات مرتبط:

کد فیلتر الگوی دوجی در سایت tsetmc(بورس تهران)

آموزش اصطلاحات رایج در سایت tsetmc(بورس تهران)

فیلتر نمایش اندیکاتور RSI، برای فعالان بازار بورس

 فیلتر نمایش ورود و خروج نقدینگی به سهام شرکت های بورسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود ترجمه شده مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط تحقیق محور

ترجمه-شده-مفاهیم-یادگیری-و-مدیریت-جریان-دانش-در-محیط-تحقیق-محور
ترجمه شده مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط تحقیق محور
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 92 کیلوبایت
قیمت: 27100 تومان

توضیحات:

مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی با عنوان مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط پروژه محور، به همراه مقاله زبان اصلی، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 16صفحه و مربوط به سال 2008 می باشد.

 

منبع مقاله:

International Journal of Managing Projects in Business (2008) Emerald Vol. 1 No. 1

 

چکیده فارسی:

هدف- هدف این مقاله بررسی این موضوع است که افراد چطور می­ توانند یادگیری و فرایندهای مدیریت دانش را در تیم­ های پروژه ­ای درک کنند و راهنمایی مفهومی را با موثرترین شیوه در جهت نزدیک شدن مدیریتی به موضوعات پراهمیت و اغلب نادیده انگاشته شده ­ی پروژه­ ای را فراهم می­ کند.

طراحی/متدولوژی/رویکرد- این یک مقاله­ی مفهومی است که ادبیات گسترده و مرتبط با یادگیری و مدیریت دانش را استخراج و تشریح می­ کند.

یافته­ ها- بر اساس تحلیل انجام شده و با رویکرد بهبود یادگیری از پروژه­، نتایج پروژه و مهارتهای یادگیری مشارکتی، بجث اصلی مقاله این است که شرکت­ کنندگان در تیم های پروژه ­ای باید مسیری اجتماعی مدارتر را در فعالیتهای یادگیری و مدیریت دانش خود دنبال کنند. در نتیجه در اینجا، شرکت کنندگان، فعالیتهای پروژه ­ای آنها و سازمان دارای محیط پروژه­ ای نقاط اصلی توجه و تمرکز هستند.

محدودیتهای تحقیق/دلالت ها- این مقاله مبحثی با زمینه ­ی مفهومی را با تاکید خاص بر روی سیستمهای اجتماعی در فرایندهای یادگیری و مدیریت دانش در پروژه­ ها به پیش می­برد. فرصت تست کردن این مبحث در مطالعات تجربی پروژه ­ای بعدی وجود دارد.

دلالتهای عملی- این مقاله بنیادی برای افراد درگیر در پروژه ­ها جهت انعکاس نقادانه­ ی رویکردها و عملیات یادگیری و مدیریت دانش جاری آنها فراهم می­ کند، در عین حال که توجه به مدیریت سیستمهای اجتماعی پروژه را نیز تشویق می­ کند.

ریشه­ و ارزش مقاله- این مقاله رو در روی رویکردهای سنتی و محدود در رابطه با یادگیری و مدیریت جریان دانش در پروژه­ ها قرار می­ گیرد و به شبیه­ سازی عکس ­العمل شرکت کننده و محقق در رابطه با این فعالیتهای پروژه­ ای با رویکردهای اجتماعی مدارتر می­ پردازد.

کلمات کلیدی: یادگیری، مدیریت دانش، سیستمهای اجتماعی

نوع مقاله: مقاله­ مفهومی


کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود


بخشی از مقدمه:

همچنانکه سازمانها با رقابت جهانی، سازماندهی مجدد و تغییر لایه های ساختارهای مدیریتی، تغییر ارزشهای اقتصادی و اجتماعی در رابطه با دانش و سرمایه ی دانشی ، و کامپیوتری شدن و ایجاد سایر زیرساختارهای فن آوری های نوین روبرو می شوند، لازم است که به آن چالشها به شیوه ای انطباق پذیر و منعطف پاسخ دهند که منجر به پر اهمیت شدن یادگیری جهت تسهیل بقاء و رشد شده است (هدبرگ، 1981؛ شین، 1993، لونارد بارتون، 1995،1992؛ ماینر و مزیئاس، 1996؛ سانگ،1997؛ چو،1998؛ دنتون،1998؛ استارکی،1998؛ کزبوم و ادوارد، 2001؛ اینگلگارد و سایرن،2002). توسعه و تکیه بر سرمایه ی دانشی جهت درگیر شدن موفقیت آمیز در این شرایط پویای محیطی بدین معناست که مدیران در هر مضمونی  لازم است که مفاهیم سازمانی غنی یادگیری را توسعه دهند (بود و گاریک، 1999؛ واتکینز و کرورو، 2000؛ سینت اونجه و والیس،2002). محکم کردن پایه های قابلیت توسعه ی چنین شرایط غنی یادگیری به معنای دستیابی به یک درک گسترده ی توسعه دهنده از نیاز به شناخت نحوه ی یادگیری افراد در یک متن خاص است به طوری که بتوان امکان توسعه ی افراد را به همراه توسعه ی نتایج رضایت بخش سازمانی فراهم کرد (برسن و سایرین، 2003). به عنوان مثال در محیط پروژه محور، یادگیری در واقع یک متغیر استراتژیک کلیدی برای مدیریت پروژه محسوب می شود (آیاس،1996). در توسعه ی فعالیتهای مدیریت دانش، توجه به این نوع توسعه و تشویق یادگیری در سازمان به عنوان ابزاری جهت ایجاد ارزش سازمانی و مزیت رقابتی مورد تاکید خاصی قرار گرفته است (ایستربای-اسمیت و سایرین،2000). در صورتی که هر یک از ابعاد نخست مدیریت دانش مثل ابعاد انسانی و فنی آن به وضوح درک نشوند و یا به صورت یکسان یا در جای خود بدانها پرداخته نشود، ایجاد مزیت رقابتی به خصوص در شرایط محیطی پویا ممکن است یک هدف فرار سازمانی باقی بماند (سنسه،2007a، b)...


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود ارتقای بهبود سلامت اداری در سازمانها؛ حاکمیت شرکتی

ارتقای-بهبود-سلامت-اداری-در-سازمانها؛-حاکمیت-شرکتی
ارتقای بهبود سلامت اداری در سازمانها؛ حاکمیت شرکتی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 8181 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:

کارگاه آموزشی ارتقای بهبود سلامت اداری در سازمانها، در قالب فایل pdf و در حجم 71 اسلاید. این کارگاه بعنوان بخشی از کارگاه آموزشی راهبری شرکتی توسط دانشگاه تهران برگزار گردیده است و حاوی نکات مهمی برای مدیران، کارمندان و دانشجویان است.

 

کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود


فهرست مطالب:

بخش اول: بازارهای مالی، گزارشگری مالی و راهبری شرکتی

بخش دوم: مبانی نظری و زیرساختهای راهبری شرکتی

بخش سوم: اصول اخلاق تجاری

بخش چهارم: نقش و وظایف هیئت مدیره

بخش پنجم: نقش و وظایف مدیران اجرایی

بخش ششم: نقش و وظایف خط نگهداران

بخش هفتم: اهمیت راهبری شرکتی در بانکها و سایر مؤسسات مالی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی ترجمه شده؛ مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط تحقیق محور

پاورپوینت-ارائه-کلاسی-ترجمه-شده؛-مفاهیم-یادگیری-و-مدیریت-جریان-دانش-در-محیط-تحقیق-محور
پاورپوینت ارائه کلاسی ترجمه شده؛ مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط تحقیق محور
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 309 کیلوبایت
قیمت: 22700 تومان

توضیحات:

پاورپوینت ارائه کلاسی مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی با عنوان مفاهیم یادگیری و مدیریت جریان دانش در محیط پروژه محور، به همراه مقاله زبان اصلی، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم 22 اسلاید.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 16صفحه و مربوط به سال 2008 می باشد.

 

منبع:

International Journal of Managing Projects in Business (2008) Emerald Vol. 1 No. 1

 

چکیده:

هدف- هدف این مقاله بررسی این موضوع است که افراد چطور می­ توانند یادگیری و فرایندهای مدیریت دانش را در تیم­ های پروژه ­ای درک کنند و راهنمایی مفهومی را با موثرترین شیوه در جهت نزدیک شدن مدیریتی به موضوعات پراهمیت و اغلب نادیده انگاشته شده ­ی پروژه­ ای را فراهم می­ کند.

طراحی/متدولوژی/رویکرد- این یک مقاله­ی مفهومی است که ادبیات گسترده و مرتبط با یادگیری و مدیریت دانش را استخراج و تشریح می­ کند.

یافته­ ها- بر اساس تحلیل انجام شده و با رویکرد بهبود یادگیری از پروژه­، نتایج پروژه و مهارتهای یادگیری مشارکتی، بجث اصلی مقاله این است که شرکت­ کنندگان در تیم های پروژه ­ای باید مسیری اجتماعی مدارتر را در فعالیتهای یادگیری و مدیریت دانش خود دنبال کنند. در نتیجه در اینجا، شرکت کنندگان، فعالیتهای پروژه ­ای آنها و سازمان دارای محیط پروژه­ ای نقاط اصلی توجه و تمرکز هستند.

محدودیتهای تحقیق/دلالت ها- این مقاله مبحثی با زمینه ­ی مفهومی را با تاکید خاص بر روی سیستمهای اجتماعی در فرایندهای یادگیری و مدیریت دانش در پروژه­ ها به پیش می­برد. فرصت تست کردن این مبحث در مطالعات تجربی پروژه ­ای بعدی وجود دارد.

دلالتهای عملی- این مقاله بنیادی برای افراد درگیر در پروژه ­ها جهت انعکاس نقادانه­ ی رویکردها و عملیات یادگیری و مدیریت دانش جاری آنها فراهم می­ کند، در عین حال که توجه به مدیریت سیستمهای اجتماعی پروژه را نیز تشویق می­ کند.

ریشه­ و ارزش مقاله- این مقاله رو در روی رویکردهای سنتی و محدود در رابطه با یادگیری و مدیریت جریان دانش در پروژه­ ها قرار می­ گیرد و به شبیه­ سازی عکس ­العمل شرکت کننده و محقق در رابطه با این فعالیتهای پروژه­ ای با رویکردهای اجتماعی مدارتر می­ پردازد.

کلمات کلیدی: یادگیری، مدیریت دانش، سیستمهای اجتماعی

نوع مقاله: مقاله­ مفهومی


بخشی از مقدمه:

     همچنانکه سازمانها با رقابت جهانی، سازماندهی مجدد و تغییر لایه­ های ساختارهای مدیریتی، تغییر ارزشهای اقتصادی و اجتماعی در رابطه با دانش و سرمایه­ ی دانشی (intellectual capital)، و کامپیوتری شدن و ایجاد سایر زیرساختارهای فن­آوری­های نوین روبرو می­ شوند، لازم است که به آن چالشها به شیوه­ ای انطباق ­پذیر و منعطف پاسخ دهند که منجر به پر اهمیت شدن یادگیری جهت تسهیل بقاء و رشد شده است.

     در محیط پروژه محور، یادگیری در واقع یک متغیر استراتژیک کلیدی برای مدیریت پروژه محسوب می­ شود. در توسعه­ی فعالیتهای مدیریت دانش، توجه به این نوع توسعه و تشویق یادگیری در سازمان به عنوان ابزاری جهت ایجاد ارزش سازمانی و مزیت رقابتی مورد تاکید خاصی قرار گرفته است. در صورتی که هر یک از ابعاد نخست مدیریت دانش مثل ابعاد انسانی و فنی آن به وضوح درک نشوند و یا به صورت یکسان یا در جای خود بدانها پرداخته نشود، ایجاد مزیت رقابتی به خصوص در شرایط محیطی پویا ممکن است یک هدف فرار سازمانی باقی بماند.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه