مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران

پاورپوینت-فصل-چهارم-کتاب-مدیریت-بازاریابی-دکتر-روستا-و-همکاران
پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا و همکاران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 404 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان رفتار مصرف کننده، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول و نمودارهای مربوطه و توضیحات کامل، در حجم 26 اسلاید.

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"رفتار مصرف کننده " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند های روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت های مربوط به خرید و مصرف وجود دارد.
تشخیص مسأله گام اولیه در تصمیم خرید است که از تفاوت فاحش بین ایده آل فرد و وضعیتهای واقعی به وجود می آید و فرد را ناگزیر به تصمیم گیری می کند.
در این مرحله، گاهی بازاریابان، دوستان و بستگان یا عوامل دیگر باعث میشوند تا به نیازی که خود تشخیص نداده بودیم توجه کنیم؛ به عبارتی، بازاریابی در این مرحله نوعی علم و مهارت تحریک نیاز هاست.

فهرست مطالب:
مقدمه
فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده
تشخیص مساله (نیاز)
جستجوی اطلاعات
منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی
ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید)
تصمیم خرید
رفتار پس از خرید
انواع حل مسأله خرید
عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید
عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه
عوامل روانی و فردی
عوامل موقعیتی
تاثیرات فرهنگی
تأثیرات طبقه اجتماعی
تأثیرات گروه های مرجع
تاثیرات خانواده وهمخانگی
انگیزه
ادراک
یادگیری
خودپنداری
سبک زندگی
تلقیات و برداشتها
آثار موقعیت خرید برروی فرایند تصمیم خرید
مشخصات اصلی خرید های سازمانی
فرایند تصمیم گیری خرید سازمانی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بررسی فرهنگ سازمانی و شناسایی ویژگیهای آن در شرکت آب و فاضلاب

بررسی-فرهنگ-سازمانی-و-شناسایی-ویژگیهای-آن-در-شرکت-آب-و-فاضلاب
بررسی فرهنگ سازمانی و شناسایی ویژگیهای آن در شرکت آب و فاضلاب
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 106
حجم فایل: 183 کیلوبایت
قیمت: 160000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی فرهنگ سازمانی حاکم و شناسایی و شناخت ویژگیهای اصلی آن در شرکت آب و فاضلاب آذریایجان شرقی، در قالب فایل word و در حجم 106 صفحه.                      

این تحقیق و پژوهش جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت تدوین گردیده است. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

بیان مسئله:
سازمان ها، به مثابه افراد دارای شخصیت می باشند این قالب شخصیتی را فرهنگ آن سازمان می‌گویند. فرهنگ سازمانی مجموعه‌ای است متشکل از ارزش‌ها (چه موضوعاتی مهم است و چه موضوعاتی مهم نیست) و عقاید و رفتار (چگونه افراد عمل می‌نمایند، و چرا عمل می‌نمایند) که در تعامل متقابل با نیروی انسانی، ساختار سازمانی و سیستم کنترل بوده و در داستانها، آداب و رسومی است که خود متأثر از جامعه و نوع وظایف و مأموریت سازمان بوده ودر هر زمانی آنرا احاطه کرده و وجود آن باعث می‌گردد تا اعضاء شناختی مشترک یافته، نوعی هم سویی و یکرنگی میان آنها مشاهده می گردد.(ممی زاده، 1375، ص14، 15-16)
اینجاست که اعضاء با شناخت فرهنگ سازمان خویش، قادر خواهند بود تا پاسخ دو پرسش ذیل را یافته و آنرا ارائه دهند:
1-    سازمان دارای چه ماهیتی است و اهدافی که دنبال می‌کند چیست؟
2-    اعضاء سازمان چگونه و با استفاده از چه الگویی بایستی رفتار و عمل نمایند؟
سازمان ها را می توان به کوه یخ شناوری تشبیه کرد که دارای دو بخش مشهود و نامشهود می‌باشد. بخش مشهود که شامل جنبه‌های رسمی سازمان، ازجمله اهداف، تکنولوژی، ساختار، مهارتها و توانائیها، خط مشی‌ها و روش‌ها، تولیدات و منابع مادی و مالی است که قابل رویت بوده و در مقابل دید همگان قرار دارد، بخش نامشهود که شامل جنبه های غیر رسمی سازمان، از جمله نظرات، اعتقادات، ارزشها، باورها، هنجارها، احساسات (خشم، ترس، نفرت، محبت و...) مراودات و تعاملات گروهی است که قابل رویت نبوده و در زیر آب قرار دارد. گفته می شود که بخش مشهود سازمان مبتنی بر بخش نامشهود آن است بدین معنی که جنبه‌ه‌ای غیررسمی زیربنای جنبه های رسمی سازمان را تشکیل می دهند و در زیر سطح آرام آب و در قسمت متلاطم آن قراردارند. جنبه غیررسمی سازمان یا همان بخش نامشهود را فرهنگ سازمانی تشکیل می‌دهد که موضوع اصلی این تحقیق می‌باشد.
این تحقیق بر آن است که با شناسایی عمده‌ترین تیپ فرهنگ سازمانی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی و ویژگی‌های اصلی آنرا در این شرکت به تصویر بکشاند.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه
2-1 عنوان تحقیق
3-1 بیان مسئله تحقیق
4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق
5-1 اهداف تحقیق
6-1 سؤالات تحقیق
7-1 متغیرهای عملیاتی تحقیق
8-1 تعریف عملیاتی واژه‌ها و مفاهیم
9-1 قلمرو تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
1-2 مقدمه
2-2 مفاهیم فرهنگ و فرهنگ سازمانی
3-2 عناصر و مؤلفه‌های فرهنگ سازمانی
4-2 نحوه شکل‌گیری فرهنگ‌ها
1-4-2 بنیان‌گذاران سازمان
5-2 ابعاد معروف فرهنگ
6-2 عناصر اساسی فرهنگ سازمانی
7-2 راه‌های شناسایی فرهنگ سازمانی
8-2 تکوین فرهنگ سازمانی
9-2 انواع فرهنگ سازمانی (تقسیم‌بندی‌های رایج فرهنگ سازمانی )
1-9-2 فرهنگ حاکم و خرده فرهنگ
2-9-2 فرهنگ قوی و ضعیف
3-9-2 فرهنگ‌های مثبت و منفی
10-2 استراتژی و فرهنگ
1-10-2 فرهنگ انعطاف‌پذیری
2-10-2 فرهنگ مأموریتی
3-10-2 فرهنگ مشارکتی
4-10-2 فرهنگ بوروکراتیک
11-2 الگوهای اساسی تشریح فرهنگ سازمانی
1-11-2 مدل پارسونز
2-12-2 چارچوب اوشی
3-13-2 شیوه پیترز و واترمن
14-2مدیریت فرهنگ سازمان
15-2 تأثیر فرهنگ بر عملکرد و اثربخشی سازمان
16-2 رابطه فرهنگ سازمانی با توانایی‌های مدیریت
17-2 تأثیر فرهنگ بر ساختار سازمانی
18-2 تأثیر فرهنگ سازمانی بر وظایف مدیریت
19-2 فرهنگ سازمانی و توسعه سازمانی OD
20-2 خلاصه‌ای از تحقیق مشابه انجام شده در ارتباط تقریباً نزدیک با موضوع
فصل سوم: طرح تحقیق
1-3 مقدمه
2-3 نوع روش تحقیق
3-3 جامعه آماری
4-3 حجم نمونه آماری
5-3 چگونگی تدوین پرسش‌نامه
6-3 روائی و پایائی پرسش‌نامه
1-6-3 روائی
2-6-3 پایائی
1-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش شاخص فرهنگ سازمانی
2-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش جو سازمانی
3-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش آزمون شناخت سازمانی
4-2-6-3 پایائی سوالات مربوط به سنجش آزمون سنجش قدرت مدیران
7-3 شیوه جمع‌آوری اطلاعات
8- 3 روش تجزیه و تحلیل داده ‌ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
1-4 تجزیه و تحلیل توصیفی اطلاعات پرسش‌نامه
1-1-4 توزیع فراوانی جنسیت کارکنان مورد مطالعه
2-1-4 توزیع فراوانی تحصیلات کارکنان مورد مطالعه
3-1-4 توزیع فراوانی رشته تحصیلی کارکنان مورد مطالعه
4-1-4 توزیع فراوانی پست سازمانی کارکنان مورد مطالعه
5-1-4 توزیع فراوانی نوع بخش شغلی کارکنان مورد مطالعه
6-1-4 توزیع فراوانی وضعیت استخدام کارکنان مورد مطالعه
7-1-4 توزیع فراوانی رده سنی کارکنان مورد مطالعه
8-1-4 توزیع فراوانی سابقه خدمت کارکنان مورد مطالعه
2-4 تجزیه و تحلیل استنباطی پرسشنامه
1-2-4 توزیع پراکندگی هویت سازمانی
2-2-4 توزیع پراکندگی تعهد گروهی
3-2-4 توزیع پراکندگی ترغیب و ثبات نظام اجتماعی
4-2-4 توزیع پراکندگی شاخص جهت‌دهی به رفتار اجتماعی
5-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ساختار کار
6-2-4 توزیع پراکندگی شاخص مسئولیت‌پذیری
7-2-4 توزیع پراکندگی شاخص اعطای پاداش‌ها و نظام ترفیع
8-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ریسک یا خطرپذیری
9-2-4 توزیع پراکندگی شاخص صمیمیت
10-2-4 توزیع پراکندگی شاخص حمایت کار
11-2-4 توزیع پراکندگی شاخص ضوابط و کنترل کار
12-2-4 توزیع پراکندگی شاخص برخورد یا تعارض
13-2-4 توزیع پراکندگی شاخص هویت سازمانی
14-2-4 توزیع پراکندگی شاخص شناخت اهداف سازمان
15-2-4 توزیع پراکندگی شاخص عملکرد سازمانی
16-2-4 توزیع پراکندگی شاخص نحوه رهبری و مدیریت
17-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت مرجعی
18-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت تخصصی
19-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت قانونی
20-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت پاداش
21-2-4 توزیع پراکندگی شاخص قدرت قهری
3-4 آزمون فرضیات
1-3-4 مقایسه شاخص‌های عوامل فرهنگ سازمانی
2-3-4 مقایسه نوع قدرت موجود در سازمان
3-3-4 مقایسه شاخص‌های شناخت سازمانی
4-3-4 مقایسه شاخص‌های جو سازمانی
4-4 مقایسه فرهنگ سازمانی به لحاظ کلیه مؤلفه‌ای مورد مطالعه
فصل پنجم: یافته‌ها و پیشنهادات
1-5 بحث و بررسی یافته
الف) نتایج توصیف داده‌ها
ب) نتایج تحلیل داده‌ها
2-5 پیشنهادات
محدودیت‌های تحقیق
پیوست
فهرست منابع


فهرست منابع تحقیق:
1- ایران‌زاده، سلیمان «مدیریت فرهنگ سازمانی» (تبریز، چاپ اول، 1377)
2- الوانی، سید مهدی «آیینها و رسوم سازمانی، طریقی در شناخت فرهنگ سازمانی» (مدیریت و توسعه، شماره 1، تابستان 1378).
3- ایران‌زاده، سلیمان «تأثیر فرهنگ سازمانی بر فرایندهای مدیریت» (اطلاعات سیاسی – اقتصادی، شماره 148-147، آذرماه 1378).
4- استیفن، پی‌رابینز «رفتار سازمانی»، مترجم، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، (تهران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی، چاپ چهارم، 1380).
5- الفقیه، مهدی «بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی» (پایان‌نامه کارشناسی ارشد مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، 1382).
6- جان‌آر، شرمرهورن، جمیزجی، وهانت، ریچاردان، ازبورن، «مدیریت رفتار سازمانی» ترجمه مهدی ایران‌نژاد پاریزی، محمد علی بابایی زکلیکی، محمدعلی سبحان‌اللهی، چاپ دوم، (مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، شهریور 1379).
7- ریچارد، ال‌. دفت «مبانی تئوری و طراحی سازمان» مترجم، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، (تهران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی، چاپ اول، 1378).
8- زارعی متین، حسن «مدیریت فرهنگ سازمانی»، زمینه، (شماره 51، 52، مهر و آبال 1374).
9- سیدجوادین، سیدرضا «مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان» (تهران، نشر نگاه دانش، چاپ اول، 1375).
10- ساعتچی، محمود «روان‌شناسی کاربردی برای مدیران» (تهران، مؤسسه نشر ویرایش، چاپ چهارم، 1377).
11- ساعتچی، محمود «روان شناسی بهره‌وری» (تهران، مؤسسه نشر ویرایش، چاپ دوم، 1376).
12- شریف‌زاده، فتاح، کاظمی، مهدی، «مدیریت و فرهنگ سازمانی» (تهران، نشر قومس، چاپ اول، 1377).
13- صدفی، ذبیح‌اله، بابائی، سکینه «تکنیک‌های خاص تحقیق» (تهران).
14- طوسی، محمدعلی «فرهنگ سازمانی» (تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ اول، 1376).
15- عطافر، علی «فرهنگ سازمانی و نحوه ایجاد و تحول در آن» (مقاله ارائه شده به سمینار فرهنگ کار، اصفهان، 1377).
16- فراهانی، تقی «بررسی فرهنگ‌های مختلف در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان» (پایان نامه کارشناسی ارشد مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، 1379).
17- ممی‌زاده، جعفر «توسعه سازمان» (تهران، انتشارات روایت، چاپ اول، 1375).
18- مقیمی، سید محمد «سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی» (تهران، نشر ترمه، چاپ اول، 1377).

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پیاده‌سازی الگوریتم گوشه‌یابی هریس

پیاده-سازی-الگوریتم-گوشه-یابی-هریس
پیاده‌سازی الگوریتم گوشه‌یابی هریس
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 1091 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
تحقیق پیاده‌سازی الگوریتم گوشه‌یابی هریس با استفاده از خط‌ لوله و موازی سازی، در قابل فایل word و در حجم 8 صفحه.

الگوریتم های گوشه یابی از الگوریتم های پردازش تصویر است که در اکثر موارد به عنوان یک پیش پردازش لازم است. یکی از بهترین این الگوریتم ها الگوریتم گوشه یابی هریس است. در این مقاله با استفاده از 4 منبع معتبر چند پیاده سازی با استفاده از خط لوله و موازی سازی بررسی شده است.

چکیده:
یافتن گوشه‌های موجود در تصویر یکی از پیش‌پردازش‌های لازم برای بسیاری از الگوریتم‌های پردازش تصویر مانند تشخیص ویژگی، ردیابی حرکت و تطبیق تصاویر است. الگوریتم هریس به دلیل مقاوم بودن در برابر اعمال چرخش و تبدیل روی تصویر برای این کار الگوریتم محبوبی است. در این مقاله دو معماری مختلف بر اساس دو سخت افزار ارائه می‌شود. در معماری اول از FPGA برای طراحی یک ساختار خط‌لوله با عملکرد بی‌درنگ استفاده شده است. این طراحی 3 خط‌لوله دارد. وضوح تصویر آن 640×480 در نظر گرفته شده است. سیستم طراحی‌شده توان پردازش 0.33 پیکسل در هر پالس ساعت را با فرکانس کاری 100 مگاهرتز دارد. معماری دوم برای پردازنده CSX700 یک طراحی بسیار کم‌مصرف و موازی را به وجود می‌آورد. در این طراحی با پیاده‌سازی کارامد به سرعت 465 فریم بر ثانیه برای تصاویر 480×640 و 142 فریم بر ثانیه برای تصاویر720×1280 دست می‌یابیم.

فهرست مطالب:
مقدمه
مروری بر الگوریتم هریس
معماری‌های پیشنهادی
معماری مبتنی بر استفاده از FPGA
استفاده از یک پردازنده چند هسته‌ای
نتایج و ارزیابی
ارزیابی نتایج معماری مبتنی بر FPGA
ارزیابی و نتایج معماری دوم
نتیجه‌گیری
مراجع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق علائم اضطراب در کودکان و درمان آن

تحقیق-علائم-اضطراب-در-کودکان-و-درمان-آن
تحقیق علائم اضطراب در کودکان و درمان آن
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 702 کیلوبایت
قیمت: 22600 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع علائم اضطراب در کودکان و درمان آن (اضطراب از نوع کودکانه) ، در قالب فایل word و در حجم 65 صفحه.

این تحقیق در مورد اضطراب کودکان، علت به وجود آمدن اضطراب کودکان و راه های تشخیص و درمان آن می باشد. همچنین ارتباط بین اضطراب و بیماری های دیگر را توضیح می دهد.

بخشی از متن:
گاهى اوقات والدین تصور مى کنند که استرس هاى درونى بزرگسالان را کودکان به هیچ وجه ندارند. اما واقعیت این است که کودکان نیز احساسات مربوط به خود را دارند و به عبارتى مطابق با شرایط سنى شان از احساسات زیادى برخوردارند. آنها هم همانند بزرگسالان استرس را احساس مى کنند و چنانچه از نحوه برخورد با آن آگاهى کامل نداشته باشند، بدون شک دچار آسیبهایى خواهند شد.
کارشناسان تحقیقات وسیعى را درباره کودکان، نوع استرس آنها، احساس آنها و برخورد با این حس و توقعات آنها از والدین و همراهى آنها در برخورد با این حس انجام دادند و مشخص شد که کودکان با استرس هاى سالم و ناسالمى درگیر هستند. آنها از والدین خود انتظار دارند که بدون اینکه راجع به این موضوع با آنها صحبت کنند، احساس آنها را درک و در برخورد با استرس به آنها کمک کنند.

موضوعات مورد بحث در این تحقیق:

تعریف اضطراب
علایم شایع اضطراب
علل اضطراب
انواع اختلالات اضطرابی
اضطراب در کودکان
علل اضطراب در کودکان
تشخیص اضطراب کودک و علائم آن
ارتباط اضطراب با بیماریهای دیگر
ترس های مفید و ترس های مخرب
افسردگی و علائم و ارتباط آن با اضطراب
کودک و اضطراب جدایی
ترس از مدرسه در مقاطع تحصیلی مختلف
کودک و اضطراب امتحان
نقش خانواده در حمایت و پشتیبانی
راه‌های پیشگیری از اضطراب
درمان اضطراب
مدیریت اضطراب

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر روستا و همکاران

پاورپوینت-فصل-سوم-کتاب-مدیریت-بازاریابی-تالیف-دکتر-روستا-و-همکاران
پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر روستا و همکاران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 397 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات
پاورپوینت مربوط به فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، با عنوان تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی، بصورت ویرایش شده و همراه با جداول و نمودارهای مربوطه و توضیحات کامل، در حجم 26 اسلاید.

بخشی از متن:
سیستم اطلاعاتی بازاریابی عبارت است از مراحلی سازمان یافته که طی آن اطلاعات جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل می شود و در داخل و خارج از شرکت، به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیران بازاریابی می توانند از طریق کامپیوتر های شخصی به سیستم پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی دست یابند و بدین ترتیب فرایند بازاریابی را دوباره مطالعه کنند، فرضیه ها و راه حل هایی ارائه دهند و مشخص کنند که آیا اطلاعات جدیدی برای پشتیبانی از تصمیمات مطلوب بازاریابی مورد نیاز هست یا نه.

فهرست مطالب:
مقدمه
نکاتی که در تحقیقات بازاریابی، باید مورد توجه قرار گیرد
سیستم های اطلاعاتی بازاریابی
مزایای استفاده از سیستم های پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی
کاربرد های تحقیقات بازاریابی
مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی
تعریف مساله
تعیین و تنظیم فرضیه ها
طراحی تحقیق
مشخص کردن نوع تحقیق
تعیین منابع کسب اطلاعات
داده های اولیه
داده های ثانویه
انواع تحقیق
طراحی و انتخاب نمونه
نمونه گیری احتمالی
نمونه گیری غیر احتمالی
نمونه گیری تصادفی ساده
نمونه گیری طبقه بندی شده
نمونه گیری خوشه ای
نمونه گیری منطقه ای
جمع آوری داده ها
مشاهده
نظر خواهی یا نظر سنجی
آزمایش
تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها
نحوه ارائه نتیجه تحقیق

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه