مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت تحویل-کنترل واصول انبارداری کالا

پاورپوینت-تحویل-کنترل-واصول-انبارداری-کالا
پاورپوینت تحویل-کنترل واصول انبارداری کالا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 668 کیلوبایت
قیمت: 25500 تومان

توضیحات:
فایل پاورپوینت تحویل-کنترل واصول انبارداری کالا، در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
به مکان و محلی که مواد - مصالح - لوازم - ابزار - ماشین آلات ویا ملزومات لازم جهت ساخت یک پروژه در آن نگهداری میشوند اعم از آنکه مصرفی ویا غیر مصرفی باشند انبار گفته میشود.
کالاهای وارده به انبار از نظر ماهیت به چهار دسته تقسیم میشوند:
الف:مواد ومصالح مصرفی- تمام کالا مواد ومصالحی که مستقیما در عملیات ساخت پروژه 
مصرف ودر نهایت جزیی از ساختمان پروژه میگردد دراین گروه قرار دارند (که شامل مواد ومصالح مصرفی در تجهیز کارگاه واماکن گارگری نیز میگردد)
ب:اموال ودارایی های ثابت (منقول) که شامل ماشین آلات وابزارها و لوازمی است که در عملیات ساخت پروژه مورد استفاده بوده وماهیتا اتمام پذیر نیستند وعمر مفید آنها بیش از یک دوره مالی (یکسال)است.
ج: ابزار وادوات مصرفی: لوازمی که در عملیات ساخت مورد استفاده قرار می گیرند ولی عمر مفید آنها کمتر از یک دوره مالی است با وجودیکه ماهیتا اتمام پذیر نیستند(کلیه ظروف دایمی با توجه به مدت عمر آنها جزو دسته ب قرار دارند ولی مظروف آنها جزو دسته الف است)
د:ملزومات مصرفی اداری که جهت کارومصرف جاری پرسنل درپروژه مصرف وبصورت جزیی خریداری ودر کوتاه مدت مصرف میشوند.
کلیه کالا های مشروحه فوق به جزه گروه ب باید با توجه به مورد مصرف کد گذاری شوند.
و...

فهرست مطالب:
تعریف انبار
انواع انبار
ضوابط انبار کردن سیمان های کیسه ای
ضوابط انبار کردن میلگردها
مشخصات فضای فیزیکی انبار اصلی کارگاه
دستورالعمل انبارداری
هدف و دامنه کاربرد
پرسنل
عملیات انبار در پروژه ها
تحویل ابزارآلات و ادوات 
عملیات انبار در دفتر مرکزی 
تنظیم اسناد خرید و هزینه بر مبنای انبار
نحوه تنظیم فرم ها

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ایمنی در کارگاه(25 اسلاید)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی

پاورپوینت-ارگونومی-در-محیط-آموزشی
پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 2051 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارگونومی در محیط آموزشی، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مدرسه، خانه وسیعی است که تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان، ساعات فراوانی از عمر گرانبهای خویش را در آن سپری می کنند. مدرسه زیبا و جذاب و بهداشتی زمینه را برای یادگیری علوم و فنون فراهم آورده و شکوفایی استعدادها را تسهیل می‌کند و مدرسه غیربهداشتی و نامناسب، شوق و اشتیاق برای فراگیری را به حداقل رسانده و امکان پویایی و بالندگی را کاهش می‌دهد. در مدارسی که فضای نامطلوب مدرسه، خستگی، بی‌نظمی و آلودگی و بی‌تحرکی را القا می‌کند ،زحمات خستگی‌ناپذیر معلمان و تلاش دانش‌آموزان بازدهی مطلوب را به همراه ندارد. بنابراین ارتقای بهداشت محیط مدارس و توجه جدی به این مساله ضمن تضمین سلامت دانش‌آموزان می‌تواند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را مفیدتر سازد.
تجارب گذشته نشان می دهد که این مکان ها سهم عمده ای در وقوع حوادث و بروز بیماری ها در کشورهای در حال توسعه دارند. این مطالعه با هدف تعیین وضعیت بهداشت محیط، ایمنی و ارگونومی در مدارس انجام گرفته است.
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
دانش آموزان امروز، بیماران آینده
رنگ فضاهای آموزشی
روشنایی در مدارس
نور مصنوعی
آثار نامطلوب در فضای آموزشی و چگونگی کاهش آن
وضعیت میز و نیمکت‌ها
صندلی مناسب برای دانش‌آموزان
کوله پشتی و کیف های مدرسه
ویژگی های یک کوله پشتی ارگونومیک
چرا باید به انحرافات ستون فقرات توجه کنیم؟
نتیجه گیری

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری (9 اسلاید)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پیاده سازی مهندسی مجدد در فرآیند برقراری مستمری بازماندگان

پیاده-سازی-مهندسی-مجدد-در-فرآیند-برقراری-مستمری-بازماندگان
پیاده سازی مهندسی مجدد در فرآیند برقراری مستمری بازماندگان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 189 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

توضیحات:
تحقیق پیاده سازی مهندسی مجدد در فرآیند برقراری مستمری بازماندگان، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه.

بخشی از متن:
مهندسی مجدد، یکی از راهبردهای دگرگون سازی کسب و کار است که با اجرای آن سازمان از حالت وظیفه گرایی به سوی فرآیند محوری حرکت می کند. این امر موجب سرعت بخشیدن به روند کارها، کاهش هزینه ها و در نتیجه رقابتی
تر شدن سازمان می شود.
پژوهش حاضر با هدف بهبود یکی از فرآیندهای سازمان تأمین اجتماعی و افزایش کارآیی صورت گرفته است . بدین منظور ابتدا با انتخاب مدل مناسب مهندسی مجدد به تدوین نمودارهای مراحل کار وضعیت موجود و وضعیت پیشنهادی
پرداخته شده و سپس نکاتی جهت بهبود روش های اجرایی و عملیاتی سازمان ارائه ش ده است . بکارگیری این نکات موجب کاهش زمان فرآیند می شود که در بلند مدت کاهش هزینه ها را نیز بدنبال خواهد داشت ...

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان موضوع تحقیق
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
تعریف مهندسی مجدد
شناخت وضعیت موجود
مراحل اجرایی مطابق روش ابلنسکی
تحلیل وضعیت موجود
وضعیت پیشنهادی
نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه ادبیات کنکور در 10 روز

جزوه-ادبیات-کنکور-در-10-روز
جزوه ادبیات کنکور در 10 روز
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 153
حجم فایل: 16064 کیلوبایت
قیمت: 34000 تومان

توضیحات:
جزوه ادبیات کنکور در 10 روز، در قالب فایل pdf و در حجم 153 صفحه.

پنج گنج ادبیات کنکورکه شامل: (تاریخ ادبیات)-(آرایه های ادبی)-(قرابت معنایی)-(واژگان واملا) و(زبان فارسی) می باشد برای شما فراهم کرده ایم

جزئیات جزوه ادبیات در ۱۰ روز:
از ویژگی های بارز این جزوه که به ترتیب دفترچه کنکور برای شما تنظیم کرده ایم تمام آنچه شما باید برای ادبیات و زبان فارسی کنکور بخوانید به صورت بهینه سازی شده و جامع و مفید است، شامل:

-واژگان کنکور
-تاریخ ادبیات رمز نگاری شده: که حفظ تاریخ ادبیات را سهل و آسان تر کرده
-بررسی جامع آرایه های ادبی و قرابت معنایی به همراه مفاهیم محوری ابیات
-همراه با مثال ها و تست های گوناگون استاندارد
-همراه زبان فارسی کنکور

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مقاله ترجمه شده بررسی تطبیقی مدیریت دانش در بخش بانکی: با تحقیقات تجربی

مقاله-ترجمه-شده-بررسی-تطبیقی-مدیریت-دانش-در-بخش-بانکی-با-تحقیقات-تجربی
مقاله ترجمه شده بررسی تطبیقی مدیریت دانش در بخش بانکی: با تحقیقات تجربی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx + pdf
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 551 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده بررسی تطبیقی مدیریت دانش در بخش بانکی: با تحقیقات تجربی، در قالب فایل Word و در حجم 16 صفحه، به همراه مقاله انگلیسی چاپ شده در سال 2013.

محل چاپ:
European Journal of Business and Management

بخشی از متن ترجمه:
همراه با توسعه تئوریهای هرج و مرج و پیچیدگی، و به همراه آن پیدا کردن یک جای میان رشته ای؛ مفاهیم نوآوری، کارآفرینی، گردش بازخورد و انطباق به وجود آمد و همکاری و برنامه های کاربردی شبکه ای معنای جدیدی در این چارچوب مفهومی نو به دست آورده اند .نتیجه پیشرفت تجربی در این زمینه، افزایش اهمیت و ارزش اطلاعات می باشد ، و در نتیجه کسب و کار هایی که قادر به تولید اطلاعات بودند موفقیت پایدار دست یافته اند. تئوری سازمان سنتی به سازمان به عنوان یک ماشین می نگرد که کارکرد ها ، حل مشکلات و دریافت اطلاعات از خارج، به منظور دستیابی به یک هدف خاص است . این درک استاتیک و منفعل از سازمان منجر به عدم موفقیت در کسب فرآیندهای پویا، از تعامل بین سازمان ، اعضای آن و محیط می گردد. با این حال کار سازمان حل ساده مشکلات نیست، بلکه با ایجاد و تعریف این مشکلات ، دانش جدیدی را خلق نموده و از آنها به عنوان راه حل استفاده می نماید. سازمان یک ماشین پردازش داده نیست ، اما یک نهاد است که باعث ایجاد دانش به عنوان یک نتیجه از اقدامات و تعاملات خود می گردد.
هدف از این مطالعه تعیین اجزایی است که فرایند مدیریت دانش کسب و کار را تحت تاثیر قرار داده ، و برای تجزیه و تحلیل تفاوت بین بانک های دولتی و خصوصی با توجه به اجزا مدیریت دانش آنها ، با تعیین مهارت های مرتبط و سطح اجرای مدیریت دانش سازمانی در بخش بانکی مورد بررسی قرار می گیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه