مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت رنگ در آرگونومی

پاورپوینت-رنگ-در-آرگونومی
پاورپوینت رنگ در آرگونومی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 10651 کیلوبایت
قیمت: 23600 تومان

توضیحات:
فایل پاورپوینت رنگ در آرگونومی،در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
توضیح در مورد ارگونومی بصورت کامل
امروزه همه ی ما در جستجوی راه های گوناگونی برای نیل به آسایش و راحتی در محیط کار خود هستیم و از علوم مختلفی در این خصوص بهره میگریم . یکی از این علوم ، علم "ارگونومی» است . واژه ارگونومی یک لغت یونانی به معنای کار و قاعده و قانون می باشد که در واقع رابطه انسان با کار را بررسی می کند . میتوان گفت هدف اصلی در دانش ارگونومی ،افزایش و بهبود ایمنی ، بهداشت و سلامتی ، راحتی وکارایی انسان و به عبارتی به دست آوردن بهترین ارتباط میان انسان و محیط(کار و زندگی) می باشد . این علم با ارزیابی قابلیت ها و محدودیت های انسان(بیومکانیک و آنتروپومتری)، استرس های کاری و محیطی(فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی)، نیروهای استاتیک و دینامیک روی بدن انسان(بیومکانیک)، فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی و طراحی ایستگاه کاری و ابزارها(آنتروپومتری و مهندسی) سر و کار دارد.
عـدم توجـه به اصـول ارگونومی و رعایـت نکـردن آنها در محـیط کار، هزینه هـای بسیار زیادی را هم برای کـارفرما و هم برای کارکنان بدنبال خواهد داشت و موجب کاهش کارآیی و کیفیت می گردد. از طرفی با توجه به اینکه طی سالیان گذشته و تحقیقات انجام شده، نقش حیاتی ارگونومی در کاهش ناراحتی های عضلانی - اسکلتی، افزایش بهره وری، بهبود کیفیت، زندگی کاری، ایمنی و کارآیی کلی سازمان مشخص تر شده و متخصصین ارگونومی نیز با بهینه کردن تناسب بین انسان - ماشین و محیط، کارآیی سیستم ها را بهبود بخشیده اند.
و...

فهرست مطالب:
آرگونومی چیست؟
ماهیت رنگ
رنگ ها چگونه به وجود می آیند؟
اقسام رنگ
بررسی رنگها
کاربرد رنگ در ارگونومی
عملکرد ارگونومیکی رنگ در طراحی محصول
مقررات رنگ
مقررات رنگ برای نورهای شناساگر
مقررات رنگ برای ایمنی جاده‌‌ها
مقررات رنگ برای ایمنی صنایع
مقررات رنگ در محصولات خطرناک
رنگ و زندگی حرفه ای
رنگ و ساختمان
رنگ و خودرو
رنگ و زنان
رنگ درمانی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 40 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9 اسلاید)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت خلاصه اقدامات در مناقصه تا شروع عملیات اجرایی پروژه

پاورپوینت-خلاصه-اقدامات-در-مناقصه-تا-شروع-عملیات-اجرایی-پروژه
پاورپوینت خلاصه اقدامات در مناقصه تا شروع عملیات اجرایی پروژه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 1806 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

توضیحات:
فایل پاورپوینت اقدامات هریک از واحدها از زمان ابلاغ در برنده شدن در مناقصه تا شروع عملیات اجرایی پروژه،در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.


بخشی از متن:
اقداماتی که باید هر یک واحدها تحت نظرمجری قبل از شروع عملیات اجرایی پروژه انجام دهند به شرح زیر خلاصه میشود:
1- واحد مدیریت 2- واحد امور اداری
3-امور حقوقی- قراردادی 4-امور مناقصات
5- امور مالی 6- دفتر فنی
7-واحد برنامه ریزی وکنترل پروژه 8- واحد QCوQA
9-قسمت مدیرکارگاه 10-پشتیبانی وتدارکات
11-تیم اجرایی موقت 12-واحد ایمنی
13-واحد ژئو تکنیک 14-واحد تکنولوژی بتن
15-واحد کامپیوتر
و...


فهرست مطالب:
اقدامات هر واحد تحت نظر مجری قبل از شروع عملیات اجرائی
1-واحد مدیریت
2- واحد امور اداری
3-امور حقوقی وقراردادی
4-امور مناقصات
5-امور مالی
6-دفتر مرکزی کارگاه
7-برنامه ریزی وکنترل پروژه
8- واحد QC و QA
10- پشتیبانی وتدارکات
11- تیم اجرایی موقت
12- ایمنی
13-واحد ژئو تکنیک
14- واحد تکنولوژی بتن
15- واحد کامپیوتر


این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ارکان پروژه و شرایط عمومی پیمان(20 اسلاید)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود بررسی نقش ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی بر بهبود مدیریت سازمان های رسانه ای

بررسی-نقش-ابزارهای-نوین-ارتباطی-و-اطلاعاتی-بر-بهبود-مدیریت-سازمان-های-رسانه-ای
بررسی نقش ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی بر بهبود مدیریت سازمان های رسانه ای
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: rar.zip
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 113 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

پیدایش فن آوری های نوظهور ارتباطی و اطلاعاتی در صنعت رسانه کشور ایران ، منجر به بروز تغییرات گسترده ای در ساختار و نحوه مدیریت سازمانهای رسانه ای شده است..تکنولوژی های مدرن به مدیران رسانه ایی این امکان را می دهد که با پردازش سریع اطلاعات،کنترل،هماهنگی،برنامه ریزی و تصمیم گیری دقیق تر و سریع تری را در سازمان اعمال کنند و البته بازخورد سریع تری نیز از جانب مخاطب دریافت کنند.فناوری اطلاعات تغییرات متعددی در سازمان ایجاد کرده است از جمله تغییر در محیط رقابتی و تغییر در ساختار و حتی تغییر در فرهنگ سازمانی.:فناوری اطلاعات،اثربخشی،کارایی در انجام وظایف و افزایش اطلاعات را موجب می شود..با پیدایش نسل جدید رسانه های نوین مبتنی بر فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی ، ساز وکار مدیریتی نظام رسانه‌ای دستخوش تغییرات اساسی گردیدکه ماحصل شکل گیری و تعریف نوعی جدیدی از رابطه بین رسانه و مخاطب بوده است..دراین مقاله سعی شده است که چگونگی سیرتکاملی وتغییرماهیت رسانه ها در ایران با پیدایش ابزارهای مبتنی بر فن آوری های نوین مورد بررسی قرارگیرد و سپس شاخص های اصلی که منجر به بهبود و تعریف نوع جدیدی از رابطه بین رسانه و مخاطب می گردند را در پنج حیطه شامل رسانه و تعامل با مخاطب ، رسانه و هزینه مخاطب ، رسانه و اثرپذیری مخاطب ، رسانه و ارتباطات غیرکلامی با مخاطب و در نهایت رسانه و اثرپذیری برمخاطب می باشد را با توجه به فقرزیرساخت های فن آوری و سطح سواد رسانه ایی مخاطبین در ایران مورد بررسی قرار می دهد.روش تحقیق انجام شده در این پژوهش از نوع پیمایش الکترونیک و ابزارجمع آوری اطلاعات پرسشنامه از نوع بسته است.جامعه آماری مدیران رسانه ایی و متخصصان فعال در حوزه رسانه در کشور انتخاب شده است .پنج حیطه مورد تحقیق دراین مقاله در قالب پنج فرضیه بیان شده است بنحوی که با استفاده از تحلیل آماری استنباطی آزمون t فرضیه ها تست و نهایتا با میانگین فاصله اطمینان 95% مورد تایید قرارگرفته اند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت پیتر آیزنمن و مرکز هنر های بصری وکسنر

پاورپوینت-پیتر-آیزنمن-و-مرکز-هنر-های-بصری-وکسنر
پاورپوینت پیتر آیزنمن و مرکز هنر های بصری وکسنر
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 23515 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت پیتر آیزنمن و مرکز هنر های بصری وکسنر، در حجم 27 اسلاید، همراه با تصاویر.

بخشی از متن:
پیتر آیزنمن در ۱۱ اگوست سال ۱۹۳۲ در نیوارک، ایالت نیوجرسی به دنیا آمد. او مدرک لیسانس معماری خود را از دانشگاه کرنل، مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه کلمبیا و دکترای خود را از دانشگاه کمبریج دریافت کرد. به وی یک دکترای افتخاری هنرهای زیبا از طرف دانشگاه ایلینویز شیکاگو اهدا شد. در سال ۱۹۸۰ پس از سالها تدریس و نوشتن کتاب و نوشتن تئوری های قابل قبول ،کار حرفه ای خود را در زمینه ی طراحی و ساختن آغاز کرد که شامل خانه هایی با مقیاس بزرگ و پروژه های شهری و نیز فعالیتهایی در زمینه ی آموزش دانشگاهی و یک سری خانه های شخصی بود.

ایزنمن در شرح ایده ی پروژه با اشاره به سایت چنین عنوان نمود که شهر کلمبوس نقشه ای شطرنجی دارد و از طرفی محوطه ی دانشگاه دارای شبکه ی دیگری است که از شبکه ی شهر تقریبا درجه منحرف شده است بنابراین او در طراحی پروژه باتاکید بر محور شهر کلمبوس و تداخل ان در محور اصلی محوطه ی دانشگاه ورودی مجموعه را در امتداد این دو شبکه قرار داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق اطلاعات مجتمع تجاری

تحقیق-اطلاعات-مجتمع-تجاری
تحقیق اطلاعات مجتمع تجاری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 10528 کیلوبایت
قیمت: 27000 تومان

توضیحات:
تحقیق اطلاعات مجتمع تجاری، در قالب فایل Word و در حجم 85 صفحه.

بخشی از متن:
مرکز تجاری به مفهوم کلی محلی سر پوشیده و یا روبازی اطلاق میگردد که تعدادی فروشگاه را شامل گردیده که این فروشگاه ها می توانند از یک یا چند صنف مختلف تشکیل گردند .این محل کانون دادوستد بوده وارتیاط مستقیم بین عرضه و تقاضا را برقرار می نماید.
احداث اولین مرکز تجاری به مفهوم امروزی در ایتالیا وبه سال 110 میلادی در زمان امپراطوری تروژان باز میگردد . در این سال برده ای یونانی مرکز خریدی مجاور میدان عمومی شهر رم بنا نموداین مرکز در دو طبقه احداث گردید و در آن حجره ها به صورت ردیفی استقرار یافته و دارای سیستم تهویه بود.
در قرون وسطی بازار های خیابانی لندن بازار چه های بلژیک و بازار های خاورمیانه شکل گرفت . بعد از جنگ جهانی دوم با حرکت و اسکان مردم حومه شهرها مراکز تجاری نیز به این مکان ها انتقال یافت که هدف آنها در دسترس بودن مشتریان بود که این تفکر تا امروز نیز ادامه یافته است.

فهرست مطالب:
1-1 1 کلیات
1-1-1-مفهوم مراکز تجاری
2-1-1-هدف از ایجاد تجاری
3-1-1-تاریخچه مراکز تجاری
4-1-1- تاریخچه مراکز تجاری در ایران
5-1-1-انواع بازار
1-5-1-1-بازارهای دائمی
2-5-1-1-بازارهای ادواری 3-5-1-1- بازراهای شهری
4-5-1-1- بازارچه ها
6-1-1- بررسی ابعاد مختلف بازار
1-6-1-1- بررسی بازار ها از دیدگاه معماری
2-6-1-1- بررسی بازار ها از دیدگاه شهرسازی
3-6-1-1- بررسی بازار ها از دیدگاه اجتماعی
7-1-1-انواع مراکز تجاری
1-7-1-1- از نظر وسعت و حوزه نفوذ
2-7-1-1-از نظر عملکرد
3-7-1-1- از نظر عوامل اقلیمی
.8-2-1-شرح فضاهای بازار
1-8-1-1- کاروانسرا
2-8-1-1- خانباز
3-8-1-1-دالان
4-8-1-1- قیصریه
.5-8-1-1- کارگاه
6-8-1-1-حجره یا دکان
7-8-1-1- تیمچه
8-8-1-1- تیم
9-8-1-1-سرا یا خان
10-8-1-1-راسته بازار
11-8-1-1-چهر سو یا چهارسوق
12-3-1-2-1- جلوخا
2-1- ملاحظات اولیه در مورد ایجاد مراکز تجاری
1-2-1-استقرار در محل مناسب
1-2-1-بررسی اقتصادی
3-2-1- تحلیل جمعیت منطقه
4-2-1- میزان درامد خانوار
5-2-1- وضعیت فروشگا ه های منطقه
6-2-1- جذابیت مرکز تجاری برای مراجعین
1-6-2-1- عوامل بصری
.7-2-1- انواع ورودی های فروشگاه
1- 8-2-1-سایر ملاحظات در طراحی ورودی
9-2-1-طراحی داخل فروشگاه
1-9-2-1- حیاط های مرکزی و بازارچه ها
2-9-2-1-مصالح
3-9-2-1-نورپردازی
4-9-2-1- موسیقی
5-9-2-1-علائم و طرح های گرافیکی
6-9-2-1-گرمایش و سرمایش محیط
.7-9-2-1- بوی خوش
8-9-2-1-کارهای هنری
.9-9-2-1-تبلیغات
10-9-2-1-ترافیک پیاده در مرکز تجاری
.10-2-1-عوامل غیر بصری
11-2-1-بررسی انواع فعالیت های تشکیل دهنده مراکز تجاری
1-11-2-1-فعالیت های خدماتی
2-11-2-1-فعالیت های تجاری
3-11-2-1-همجواری فعالیت های سازگار
-3-1-مرکز خرید تیراژه
1-1-3-1-موقعیت طرح
2-1-3-1-طراحی و ساخت
3-1-3-1-ایده طراحی
4-1-3-1- طراحی
5-1-3-1-فضای داخلی
7-1-3-1-نمای مجموعه
8-1-3-1-برنامه ریزی پروژه
9-1-3-1-سازه
10-1-3-1-تاسیسات
1 -4-1-ضوابط و استانداردهای طراحی
1- 1-1-4-1-بررسی مسائل ترافیکی
2-1-4-1-تفکیک انواع ترافیک
3-1-4-1-پارکینگ
1- 4-1-4-1-انواع مختلف پارکینگ
1- 2-4-1-نحوه محاسبه تعداد پارکینگ مورد نظر
2- 1-2-4-1-ساختمان های عمومی و معلولین
3- 1-2-4-1-بخش اول : فضا ورودی
4- 1-1-2-4-1-ضوابط و معیارهای فضای ورودی
5- 2-2-4-1-راهرو
6- 1-2-2-4-1-ضوابط و معیارها
7- 3-2-4-1-بخش سوم : بازشوها
8- 1-3-2-4-1- ضوابط و معیارها
9- 4-2-4-1-پله
10- 1-4-2-4-1- ضوابط و معیارها
11- 5-2-4-1-سطح شیب دار ضوابط
12- 6-2-4-1-اسانسور
13- 1-6-2-4-1- ضوابط
14- 3-4-1-مسیر دسترسی
15- 4-4-1-تخصیص فضا
16- 5-4-1-ارتفاع طبقات
17- 6-4-1-گذرگاه ها
18- 7-4-1-اسانسور ها
19- 8-4-1-اتاق های فرعی
20- 9-4-1-توزیع کالاها
21- -4-1-ویترین ها
22- 11-4-1-wc برای کارکنان
23- 12-4-1-مقررات ساختمانی
24- -4-1-اتش سوزی
26- 14-4-1-دما و تهویه
27- 15-4-1-طرح کلی مغازه
28- 16-4-1-محل مغازه ها
29- 17-4-1-ورودی ها و خروجی ها
30- 18-4-1-پلکان ها
31- 19-4-1-پنجره ها
32- 20-4-1-سرما
33- 21-4-1-رستوران ها
34- 1-21-4-1-بار غذای مختصر
35- 2-21-4-1-کافه سرویس
36- 3-21-4-1-کافه تریا یا سلف سرویس
37- 4-21-4-1-سرویس قهوه خانه
38- 5-21-4-1--مساحت های ضروری
39- 6-21-4-1-اشپزخانه و محل شستشو
40- 7-21-4-1-قسمت سرویس
41- 8-21-4-1-محل های ضروری دیگر
42- 22-4-1-پله برقی
43- 1-22-4-1-مشخصات فنی پله برقی
1-2-4-1-ساختمان های عمومی و معلولین
1-2-4-1-بخش اول : فضا ورودی
1-1-2-4-1-ضوابط و معیارهای فضای ورودی
2-2-4-1-راهرو
1-2-2-4-1-ضوابط و معیارها
3-2-4-1-بخش سوم : بازشوها
1-3-2-4-1- ضوابط و معیارها
4-2-4-1-پله
1-4-2-4-1- ضوابط و معیارها
5-2-4-1-سطح شیب دار ضوابط
6-2-4-1-اسانسور
1-6-2-4-1- ضوابط
3-4-1-مسیر دسترسی
4-4-1-تخصیص فضا
5-4-1-ارتفاع طبقات
6-4-1-گذرگاه ها
7-4-1-اسانسور ها
8-4-1-اتاق های فرعی
9-4-1-توزیع کالاها
-4-1-ویترین ها
11-4-1-wc برای کارکنان
12-4-1-مقررات ساختمانی
-4-1-اتش سوزی
14-4-1-دما و تهویه
15-4-1-طرح کلی مغازه
16-4-1-محل مغازه ها
17-4-1-ورودی ها و خروجی ها
18-4-1-پلکان ها
19-4-1-پنجره ها
20-4-1-سرما
21-4-1-رستوران ها
1-21-4-1-بار غذای مختصر
2-21-4-1-کافه سرویس
3-21-4-1-کافه تریا یا سلف سرویس
4-21-4-1-سرویس قهوه خانه
5-21-4-1--مساحت های ضروری
6-21-4-1-اشپزخانه و محل شستشو
7-21-4-1-قسمت سرویس
8-21-4-1-محل های ضروری دیگر
22-4-1-پله برقی
1-22-4-1-مشخصات فنی پله برقی
23-4-1-جلب عناصر تجارت
24-4-1-دسترسی مشتریان
.25-4-1-سرویس دهی
26-4-1-ویژگی های فضاها
27-4-1-سیرکولاسیون داخلی
28-4-1-محوطه های میانی
.1-28-4-1-بازارچه ها
1-28-4-1-سرویس ها
.29-4-1-استاندارد های طراحی مجتمع های تجاری
1-29-4-1-ارتفاع طبقات
2-29-4-1-درب های ورودی
3-29-4-1-ظرفیت کریدور
4-29-4-1-ویترینها
5-29-4-1-پله برقی
.6-29-4-1-پلکان ها
2-6-29-4-1-نقاله مسافرتی
-6-29-4-1-اسانسور
1. 4-6-29-4-1-ضوابط
5-6-29-4-1-سطح شیب دار
30-4-1-مسائل مورد توجه در طراحی مراکز خرید
1-30-4-1-شکل پلان
2-30-4-1-طراحی نمای خارجی
3-30-4-1-اجزا اصلی مجموعه
4-30-4-1-نمای داخلی مرکز خرید
5-30-4-1-مصالح
.6-30-4-1-نورپردازی مجموعه
1-2-1- تهران
1-1-2-1- محیط طبیعی
1-1-1-2-1- موقعیت و وسعت
2-1-1-2-1- اقلیم و جغرافیای شهر تهران
3-1-1-2-1- ناهمواری ها
.4-1-1-2-1- آب و هوا
5-1-1-2-1- بارش
6-1-1-2-1- باد
7-1-1-2-1- منابع آب
8-1-1-2-1- پوشش گیاهی
.9-1-1-2-1- پوشش جانوری
2-1-2-1- جغرافیای انسانی
1-2-1-2-1- جمعیت
2-2-1-2-1- ویژگی اقتصادی
.3-2-1-2-1- زبان
3-1-2-1- پیشینه تاریخی
1-3-2-1-1- تهران در گذز زمان
2-3-1-2-1- وجه تسمیه
5.تحلیل سایت

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه