توضیحات:
فایل پاورپوینت رنگ در آرگونومی،در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
توضیح در مورد ارگونومی بصورت کامل
امروزه همه ی ما در جستجوی راه های گوناگونی برای نیل به آسایش و راحتی در محیط کار خود هستیم و از علوم مختلفی در این خصوص بهره میگریم . یکی از این علوم ، علم "ارگونومی» است . واژه ارگونومی یک لغت یونانی به معنای کار و قاعده و قانون می باشد که در واقع رابطه انسان با کار را بررسی می کند . میتوان گفت هدف اصلی در دانش ارگونومی ،افزایش و بهبود ایمنی ، بهداشت و سلامتی ، راحتی وکارایی انسان و به عبارتی به دست آوردن بهترین ارتباط میان انسان و محیط(کار و زندگی) می باشد . این علم با ارزیابی قابلیت ها و محدودیت های انسان(بیومکانیک و آنتروپومتری)، استرس های کاری و محیطی(فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی)، نیروهای استاتیک و دینامیک روی بدن انسان(بیومکانیک)، فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی و طراحی ایستگاه کاری و ابزارها(آنتروپومتری و مهندسی) سر و کار دارد.
عـدم توجـه به اصـول ارگونومی و رعایـت نکـردن آنها در محـیط کار، هزینه هـای بسیار زیادی را هم برای کـارفرما و هم برای کارکنان بدنبال خواهد داشت و موجب کاهش کارآیی و کیفیت می گردد. از طرفی با توجه به اینکه طی سالیان گذشته و تحقیقات انجام شده، نقش حیاتی ارگونومی در کاهش ناراحتی های عضلانی - اسکلتی، افزایش بهره وری، بهبود کیفیت، زندگی کاری، ایمنی و کارآیی کلی سازمان مشخص تر شده و متخصصین ارگونومی نیز با بهینه کردن تناسب بین انسان - ماشین و محیط، کارآیی سیستم ها را بهبود بخشیده اند.
و...
فهرست مطالب:
آرگونومی چیست؟
ماهیت رنگ
رنگ ها چگونه به وجود می آیند؟
اقسام رنگ
بررسی رنگها
کاربرد رنگ در ارگونومی
عملکرد ارگونومیکی رنگ در طراحی محصول
مقررات رنگ
مقررات رنگ برای نورهای شناساگر
مقررات رنگ برای ایمنی جادهها
مقررات رنگ برای ایمنی صنایع
مقررات رنگ در محصولات خطرناک
رنگ و زندگی حرفه ای
رنگ و ساختمان
رنگ و خودرو
رنگ و زنان
رنگ درمانی
این فایل با فرمت پاورپوینت در 40 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9 اسلاید)
توضیحات:
فایل پاورپوینت اقدامات هریک از واحدها از زمان ابلاغ در برنده شدن در مناقصه تا شروع عملیات اجرایی پروژه،در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
اقداماتی که باید هر یک واحدها تحت نظرمجری قبل از شروع عملیات اجرایی پروژه انجام دهند به شرح زیر خلاصه میشود:
1- واحد مدیریت 2- واحد امور اداری
3-امور حقوقی- قراردادی 4-امور مناقصات
5- امور مالی 6- دفتر فنی
7-واحد برنامه ریزی وکنترل پروژه 8- واحد QCوQA
9-قسمت مدیرکارگاه 10-پشتیبانی وتدارکات
11-تیم اجرایی موقت 12-واحد ایمنی
13-واحد ژئو تکنیک 14-واحد تکنولوژی بتن
15-واحد کامپیوتر
و...
فهرست مطالب:
اقدامات هر واحد تحت نظر مجری قبل از شروع عملیات اجرائی
1-واحد مدیریت
2- واحد امور اداری
3-امور حقوقی وقراردادی
4-امور مناقصات
5-امور مالی
6-دفتر مرکزی کارگاه
7-برنامه ریزی وکنترل پروژه
8- واحد QC و QA
10- پشتیبانی وتدارکات
11- تیم اجرایی موقت
12- ایمنی
13-واحد ژئو تکنیک
14- واحد تکنولوژی بتن
15- واحد کامپیوتر
این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ارکان پروژه و شرایط عمومی پیمان(20 اسلاید)
پیدایش فن آوری های نوظهور ارتباطی و اطلاعاتی در صنعت رسانه کشور ایران ، منجر به بروز تغییرات گسترده ای در ساختار و نحوه مدیریت سازمانهای رسانه ای شده است..تکنولوژی های مدرن به مدیران رسانه ایی این امکان را می دهد که با پردازش سریع اطلاعات،کنترل،هماهنگی،برنامه ریزی و تصمیم گیری دقیق تر و سریع تری را در سازمان اعمال کنند و البته بازخورد سریع تری نیز از جانب مخاطب دریافت کنند.فناوری اطلاعات تغییرات متعددی در سازمان ایجاد کرده است از جمله تغییر در محیط رقابتی و تغییر در ساختار و حتی تغییر در فرهنگ سازمانی.:فناوری اطلاعات،اثربخشی،کارایی در انجام وظایف و افزایش اطلاعات را موجب می شود..با پیدایش نسل جدید رسانه های نوین مبتنی بر فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی ، ساز وکار مدیریتی نظام رسانهای دستخوش تغییرات اساسی گردیدکه ماحصل شکل گیری و تعریف نوعی جدیدی از رابطه بین رسانه و مخاطب بوده است..دراین مقاله سعی شده است که چگونگی سیرتکاملی وتغییرماهیت رسانه ها در ایران با پیدایش ابزارهای مبتنی بر فن آوری های نوین مورد بررسی قرارگیرد و سپس شاخص های اصلی که منجر به بهبود و تعریف نوع جدیدی از رابطه بین رسانه و مخاطب می گردند را در پنج حیطه شامل رسانه و تعامل با مخاطب ، رسانه و هزینه مخاطب ، رسانه و اثرپذیری مخاطب ، رسانه و ارتباطات غیرکلامی با مخاطب و در نهایت رسانه و اثرپذیری برمخاطب می باشد را با توجه به فقرزیرساخت های فن آوری و سطح سواد رسانه ایی مخاطبین در ایران مورد بررسی قرار می دهد.روش تحقیق انجام شده در این پژوهش از نوع پیمایش الکترونیک و ابزارجمع آوری اطلاعات پرسشنامه از نوع بسته است.جامعه آماری مدیران رسانه ایی و متخصصان فعال در حوزه رسانه در کشور انتخاب شده است .پنج حیطه مورد تحقیق دراین مقاله در قالب پنج فرضیه بیان شده است بنحوی که با استفاده از تحلیل آماری استنباطی آزمون t فرضیه ها تست و نهایتا با میانگین فاصله اطمینان 95% مورد تایید قرارگرفته اند.