مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

تحقیق-کیفیت-خدمات-مجتمع-های-آموزشی
تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 516 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی، در قالب doc و در 29 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
مقوله کیفیت خدمات در سازمان ها از نظر تاریخی نخستین بار توسط بری و پاراسورامان در سال 1989 مطرح شد و در سال 1995 پاراسورامان متخصص رشته بازاریابی پنج مولفه را شناسایی کرد که به کمک آنها بتوان کیفیت خدمات را اندازه گیری نمود. این مولفه ها با ابعاد عبارتند از قابلیت اطمینان، مسئولیت پذیری، ضمانت وتضمین، برخورد مناسب و ابعاد فیزیکی خدمت که هر کدام از این مولفه ها، با پرسش هایی از مشتری مورد ارزیابی قرار می گیرد. این ابزار در ادبیات کیفیت به نام سرو کوآل معروف است. (حکیمی و سوری نظامی، 1384) : کیفیت خدمات بر مبنای رضایت مشتری بصورت میزان اختلاف موجود ما بین انتظارات یا خواست های مشتری و درک او از عملکرد واقعی خدمت تعریف می شود. (کاوسی و سقایی، 1384)سازمانهای خدماتی، در جهت ارائه خدمات با چالش هایی مواجه هستندو بایستی در این جهت چاره اندیشی نمایند.
و . . .

فهرست مطالب:
کیفیت ومولفه های آن
تعاریف کیفیت
خدمات
کیفیت خدمات
ابعاد کیفیت خدمات
مدل شکاف های ممکن در کیفیت خدمات
پاراسورامان و همکاران، 1985، کاری، 1999
سیر تکاملی ابعاد کیفیت خدمات
الگوی آلدلیگان و باتل
الگوی سروکوال
دلایل خرد وجود شکاف ها
مدل کیفیت مالکوم بالدریج
و . . .

منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد