مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع، تاریخچه EFQM

تحقیق-مدل-پیشرفته-مدیریت-کیفیت-جامع-تاریخچه-efqm
تحقیق مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع، تاریخچه EFQM
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 66 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع، تاریخچه EFQM، در قالب doc و در 21 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن :
دکتر حیدر امیران عضو هئیت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر عامل شرکت مشاورین کیفیت ساز،در مقدمه کتاب راهنمایی گام به گام سرآمدی سازمانی بر اساس مدل های EFQM/INQA می گوید:
وقتی به حرکت های کیفیت خواهی در ایران نگاه می کنیم ،پی می بریم که ما در زمینه مفاهیم کیفیت یک قصور بزرگ داشته ایم و آن اینکه متاسفانه اقدامی برای بومی کردن مفاهیم عمدتا وارداتی کیفیت (که صد البته ضروری و لازم هم هستند) نکرده ایم و این خلائی بسیار بزرگ است که هر روز عمق آن بیشتر و بیشتر می شود .
ایشان اضافه می کند که حال نوبت اندیشمندان و صاحبنظران کیفیت است که کیفیت ایرانی بر پایه اصول ،باورها و راهکار خاص ایرانی طراحی کرده و به هموطنان خود عرضه کنیم البته این کار خود بسیار دشوار تر از وارد کردن مفاهیم آماده غربی و تلاش در جهت رشد و اشاعه آن میان هموطنان است اما چه باک که حلاوت این کار سنگین و دشوار پذیر کیفیت و تصاحب و جان ایرانیان در کلیه عرصه های کسب و کار است.

2-2- مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع
برای اینکه روشی جامع و سیستماتیک جهت پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع داشته باشیم بایستی در ابتدا مدلی مفهومی را توسعه دهیم . این مدل بایستی ساده ، منطقی و به قدر کافی جامع و فراگیر باشد همچنین این مدل باید توانایی تحمل و کاربرد در شرایط بسیار متغیر بخش های جدید را نیز داشته باشد .
مدل مدیریت کیفیت جامع پیشرفته به منظور حمایت از سیستم مدیریت کیفیت جامع از یک روش یکپارچه و هماهنگ استفاده می کند . این سیستم مدیریتی در واقع یک فرآیند بهبود مستمر می باشد که سازمان را متعهد می کند بر اینکه خود را بر اساس کیفیت مدیریت کند . (فلاورجانی،1388)
و . . .

فهرست مطالب:
2-1- مقدمه
2-2- مدل پیشرفته مدیریت کیفیت جامع
2-3- گروه کنترل کیفیت (QCC)
2-4- تاریخچه جوایز کیفیت در ایران
2-5- تاریخچه EFQM
2-6- تاریخچه مدل تعالی در جهان
2-7- تعاریف تعالی
2-8- مزایا مدل تعالی سازمانی
2-9- نقاط ضعف مدلEFQM
2-10- جایزه ملی کیفیت ایران INQA
2-11- آشنایی با تعالی سازمانی
2-12- اهداف مدل سرآمدی EFQM
2-13- نمایی از مدل EFQM
2-14- معیارهای تعالی سازمانی مدل EFQM
2-15- دلایل انتخاب مدل تعالی در ایران
2-16- پیشینه تحقیق

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق مدل FRO و سطح وفاداری مشتری

تحقیق-مدل-fro-و-سطح-وفاداری-مشتری
تحقیق مدل FRO و سطح وفاداری مشتری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 136
حجم فایل: 6714 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع مدل FRO و سطح وفاداری مشتری، در قالب doc و در 136 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن :
با ورود به هزاره سوم میلادی، بسیاری از مفاهیم در سازمان‌های پیشتاز، مفهومی دیگر پیدا کرده‌اند، مشتریان وفادار که به طور مکرر از یک فروشنده کالا و خدمات می‌خرند و نسبت به او نگرش مثبتی دارند و به همین جهت خرید از او را مصرانه به آشنایان خود توصیه می‌کنند، اهمیت زیادی یافته‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که 5درصد افزایش در وفاداری مشتری باعث می‌شود 25 تا85 درصد سود شرکت افزایش یابد، ‌این نرخ را “هزینه‌ وفاداری” می‌گویند (محمدی:1382 ،ص55). همچنین هزینه جذب یک مشتری جدید بین 5 تا11 برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است. از طرفی ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری در حکم فرار100 مشتری دیگر است زیرا یک مشتری ناراضی، در نهایت حتما سازمان را ترک می‌کند و پس از جدا شدن از سازمان، مشکل نارضایتی خود را به 8 نفر انتقال می‌دهد آنها را به سوی رقبا می‌کشاند(همان: ص20). بنا براین وفاداری مشتری کلید موفقیت تجاری است و مفهوم مشتری وفادار افزایش قابلیت سود‌دهی در هزینه‌های پایین است. در دنیای پر تحول امروز، ایجاد نگهداری وفاداری مشتری به تلاشی سخت نیازمند است.
متاسفانه بیشتر سازمانهای تجاری قدیمی، روش‌های نوین روابط مشتری را مد نظر قرار نداده و بیشتر مشتری‌های خود را از دست داده‌اند(مقصودی، 1382، ص261) مشتریان وفادار یا مشتریان ارزشی که مشتریان قدیمی ما‌ هستند، باید همواره در سازمانها‌ مورد تاکید باشند. سازمانها باید از فرار مشتریان جلوگیری کرده، با ارائه یک کار تیمی موثر، اعتماد و اطمینان مشتری را جلب کرده و خواسته‌های کلیدی او را برآورده سازند و او را از یک مشتری عادی و راضی، به مشتری وفادار و ارزشی ارتقا دهند و منافع دراز مدت خود را تضمین کنند. در چنین سازمانهایی که بر حفظ و نگهداری مشتری تاکید کرده و وفاداری او را همواره مد نظر دارند، خصوصیات زیر دیده می‌شود:

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه وفاداری
تعریف وفاداری
قانون پارتو و وفاداری مشتریان
بازاریابی و وفاداری
انواع وفاداری
کیفیت، رضایت و وفاداری
شاخص‌های سنجش وفاداری مشتریان
هفت دستور طلایی برای جلب رضایت مشتریان وفادار
مراحل تکامل وفاداری مشتریان
احتیاط‌های لازم در مورد وفاداری مشتریان
سازمان‌های پاسخگوی سریع
مفهوم پاسخگویی سریع
یکپارچه‌سازی افراد و سیستم‌ها
و . . .

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت برقگیرهای اکسیدروی و استاندارد برقگیرها

پاورپوینت-برقگیرهای-اکسیدروی-و-استاندارد-برقگیرها
پاورپوینت برقگیرهای اکسیدروی و استاندارد برقگیرها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 2762 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت برقگیرهای اکسیدروی و استاندارد برقگیرها، در 46 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
برقگیرها بایستی قادر به حفاظت تجهیزات برقی در مقابل تخریب در اثر صاعقه باشند ، از طرف دیگر نبایستی در اثر بروز اشکالاتی در شبکه ( مثل کلیدزنی یا اتصال فاز با زمین و یا . . . ) بی جا عمل نموده یا صدمه ببیند . در هر حال ، انتخاب باید جامع شرایط بوده ، همچنین صرفه اقتصادی نیز مورد توجه قرار گیرد .
در این مقاله علاوه بر تحلیل اصول کار و ساختمان برقگیرهای اکسید فلزی ( MOV ) و مقایسه آنها با نوع متداول سیلیکون کار باید ( SiC ) ، پارامترهای مهم در برقگیر و نحوه انتخاب آن مورد تحلیل قرار می گیرند .

فهرست مطالب:
مقدمه
انواع برق گیر
1-فاصله هوائی
2- سیلیکون کارباید
3- اکسید فلزی
انتخاب برق گیرها
نکاتی درمورد برقگیرها
پارامترهای مهم در انتخاب برقگیر
بررسی پارامترهای انتخابی برقگیر
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت آمونیاک و کاربرد آن

پاورپوینت-آمونیاک-و-کاربرد-آن
پاورپوینت آمونیاک و کاربرد آن
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 14255 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت آمونیاک و کاربرد آن، در 37 اسلاید.

فایل مورد نظر بصورت پاورپوینت بوده و دارای توضیحات کامل درمورد روش های تولید آمونیاک موارد مصرف و مقایسه کشور ما در تولید با کشور های دیگر است.

اسلایدها بسیار تمیز دارای فیلم، عکس و گیف میباشد.

بخشی از متن فایل:
گازی بی رنگ است که متشکل از گاز های هیدروژن و نیتروژن و دارای فرمول شیمیایی NH3 است. با بویی متمایز که یک ماده شیمیایی بسیار با ارزش و ماده کلیدی در تولید انواع محصولات شیمیایی می باشد و جهت مصارف مختلف آن را به صورت آمونیاک مایع نیز مورد استفاده قرار می دهند. این ماده به طور طبیعی در در هوا، خاک، آب، گیاهان، جانوران و انسان وجود دارد. بدن انسان هنگامی که پروتئین غذاهای مصرفی را تجزیه می کند، آن ها را به آمونیاک و آمینو اسید تبدیل می کند.

حدود 80 درصد کل آمونیاک تولید شده در سطح جهان در تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد. در مصارف غذایی می توان گفت که بی کربنات آمونیوم که از آن به آمونیاک خوراکی نیز یاد می شود، در صنعت بیسکوییت سازی کاربرد نسبتا زیادی دارد. ساختار شیمیایی این ماده با ارزش شیمیایی در حالت مایع را در تصویر زیر ملاحظه می کنید.

فهرست مطالب:
تاریخچه آمونیاک
مشخصات آمونیاک
روش های تولید امونیاک
روش هابر
تقطیر زغال سنگ
روش های جدید تولید امونیاک
کاتالیست سنتز آمونیاک
و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق محافظه کاری

تحقیق-محافظه-کاری
تحقیق محافظه کاری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 64 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع محافظه کاری، در قالب doc و در 23 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن :
رابطه بین محافظه کاری حسابداری و خطر ورشکستگی که در این تحقیق بررسی شده توسط تحقیقات اخیر به وسیله افزایش نقدینگی حسابداری و نقش های اطلاعاتی آن آگاهی داده شده است. آنها استدلال می کنند که محافظه کاری حسابداری باعث کاهش جریان نقدینگی با افزایش سرمایه ، کاهش انتقال خطر ، تأخیر ضررهای اقتصادی ، افزایش ذخایر و کاهش هزینه های آژانس می شود و افزون بر آن محافظه کاری باعث افزایش جریان نقدینگی از عملیات ها با تحریک اصلاحات بیشتر از شرکای تجاری و کاهش اختلال سرمایه گذاری می شود . این ویژگی های افزایش نقدینگی محافظه کاری باید برای کاهش خطر ورشکستگی همزمان و آینده ایجاد شوند که اساساً شرایط ناکارآمدی نقدینگی است . همچنین شواهد اخیر نشان می دهند که محافظه کاری باعث کاهش ناهمگونی اطلاعات و عدم قطعیت با گزارشات خوشبینانه از درآمد و دارایی خالص و گزارشات زمانبندی از اخبار بد می شود. این نقش های اطلاعاتی محافظه کاری باعث افزایش جریان نقدینگی و کاهش خطر ورشکستگی با ایجاد آگاهی بیشتر در سرمایه گذاران و شرکا تجاری می شود که باعث ایجاد قرار دادها و سرمایه گذاری مطلوبتری می شود.
2-2 بخش اول: مبانی نظری تحقیق
2-2-1 مروری بر ادبیات مربوط به محافظه کاری
2-2-1-1 تعریف محافظه کاری
محافظه کاری به عنوان یکی از میثاق های تعدیل کننده حاکم بر حسابداری و گزارشگری مالی شناخته می شود به این مفهوم که در بعضی موقعیتها ، محافظه کاری ایجاب می کند که روشی انتخاب و اعمال شود که دارای کمترین اثر مساعد بر دارایی ها ، درآمدها ، سود و حقوق صاحبان سهام باشد(هیأت تدوین استانداردهای حسابداری ایران 1383). در بند 18 فصل دوم مفاهیم نظری گزارشگری مالی ایران محافظه کاری به عنوان ویژگی کیفی فرعی برای قابلیت اتکا این گونه تعریف شده است : « کاربرد درجه ای از مراقبت که در اعمال قضاوت برای برآورد در موقعیت ابهام مورد نیاز است به گونه ای که درآمد ها یا داریی ها بیشتر از واقع و هزینه ها یا بدهی ها کمتر از واقع ارائه نشود.
و . . .

فهرست مطالب:
2-1- مقدمه
2-2- بخش اول: مبانی نظری تحقیق
2-2-1- مروری بر ادبیات مربوط به محافظه کاری
2-2-1-1- تعریف محافظه کاری
2-2-1-2- اریب رفتاری محافظه کاری
2-2-1-3- طبقه بندی محافظه کاری در سه مقوله
2-2-1-4- تفاسیر محافظه کاری
2-2-1-4-1- تفسیر قراردادی
2-2-1-4-2- تفسیر دعاوی قضایی
2-2-1-4-3- تفسیر مالیاتی
2-2-1-4-4- تفسیر قانونگذاری
2-2-1-5- انتقاد از محافظه کاری
2-2-1-5-1- نا اعتمادی
2-2-1-5-2- پنهان کاری
2-2-1-5-3- نفی اصول حسابداری
2-2-1-5-4- سوگیری
2-2-1-5-5- امر ذهنی
2-2-1-6-دفاع از محافظه کاری
2-2-2- مروری بر ادبیات مربوط به ورشکستگی
2-2-2-1- تعریف ورشکستگی
2-2-2-2- ماهیت ورشکستگی
2-2-2-3- دلایل ورشکستگی
2-2-2-4- مراحل ورشکستگی
2-2-3- بررسی قانون ورشکستگی در برخی کشورها
2-2-4- بررسی قانون ورشکستگی در ایران
2-3- بخش دوم : پیشینه تحقیق
2-3-1- تحقیقات خارجی
2-3-2- تحقیقات داخلی

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه