مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تحقیق گزارش مالی، اطلاعات و اطلاعات مالی و به موقع بودن صورت های مالی

تحقیق-گزارش-مالی-اطلاعات-و-اطلاعات-مالی-و-به-موقع-بودن-صورت-های-مالی
تحقیق گزارش مالی، اطلاعات و اطلاعات مالی و به موقع بودن صورت های مالی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 58
حجم فایل: 217 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع گزارش مالی، اطلاعات و اطلاعات مالی و به موقع بودن صورت های مالی، در قالب doc و در 58 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:
پاسخگویی که خواستگاه آن احترام به حقوق انسانهاست، در سطوح مختلف ملی و بنگاههای تجاری مطرح است. مدیران در مقابل سرمایه گذاران،اعتبار دهندگان و سایر اشخاص ذینفع ، موظفند از طریق ارائه اطلاعات به موقع ، شفاف و قابل اعتماد ، آنها را در جریان نحوه بکارگیری منابع اقتصادی و نتایج عملیات واحد تجاری قرار داده و امکان تصمیم گیری و قضاوت منطقی را برای آنها فراهم سازند(نیکخواه¬آزاد، 1379). اتخاذ تصمیمات معقول اقتصادی و تخصیص بهینه منابع محدود و کمیاب به سوی فعالیت های برتر بدون وجود اطلاعات به موقع، معتبر و قابل اتکا ، امکان پذیر نیست .
بیانیه شماره 2 مفاهیم حسابداری هیأت استانداردهای حسابداری مالی، بهنگام بودن اطلاعات را یکی از ارکان مربو ط بودن اطلاعات مالی می داند وآن را چنین تعریف می کند: "در دسترس بودن اطلاعات برای تصمیم گیری قبل از اینکه تأثیر گذاری آن بر تصمیم ها از بین برود. (فاسترجورج ،1986)
به موقع بودن یکی از مهم ترین ویژگیهای کیفی اطلاعات مالی محسوب می شود به موقع بودن به این مفهوم است که اطلاعات باید در کوتاه ترین زمان و به سریع ترین شکل ممکن در دسترس استفاده کنندگان قرارگیرد. هر چه فاصله زمانی بین پایان سال مالی و تاریخ انتشار صورتهای مالی واحدهای تجاری کوتاه تر باشد، سودمندی حاصل از صورتهای مالی حسابرسی شده سالانه واحدهای تجاری افزایش می یابد . افزایش فاصله زمانی بین پایان سال مالی و تاریخ انتشار صورتهای مالی، احتمال فاش شدن اطلاعات به نفع گروهی از استفاده کنندگان و به زیان سایرین را افزایش می دهد.

2-2-مبانی نظری
1-2-2- گزارش مالی
صورت های مالی مجموعه ای است از صورت های مجزا و در عین حال مرتبط بایکدیگر که اساسا وضیعت مالی و نتایج عملیات یک واحد اقتصادی را نشان می دهد . گزارشهای مالی که بخش محوری آنرا صورت های مالی تشکیل می دهد ، محصول گزارشگری مالی و عمده ترین وسیله انتقال اطلاعات به خارج از واحد اقتصادی است.اما گزارشگری مالی منحصر به تهیه و ارائه صورت های مالی نیست بلکه سایر طرق ارائه وتفسیر اطلاعات را که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با اطلاعات مالی حاصل از پردازش اطلاعات توسط سیستم حسابداری ارتباط دارد در بر می گیرد .در گزارشهای مالی ، اطلاعاتی که بنابر الزامات قانونی یا عرف ، افشای آنها ضروری است و یا اطلاعاتی که مدیرت یک واحد اقتصادی آگاهی از آن را برای اشخاص ذیحق ، ذینفع و ذیعلاقه به امور آن واحد لازم می داند ، ارائه می شود . هر گزارشی که مشتمل بر صورت های مالی باشد یا بخش عمده آن را صورت های مالی تشکیل دهد یا متکی و منضم به صورت های مالی باشد ،گزارش مالی محسوب می شود(مفاهیم نظری گزارشگری مالی ،1390).
و . . .

فهرست مطالب:
1-2 مقدمه 9
2-2-مبانی نظری 9
1-2-2- گزارش مالی 10
2-2-2 مفاهیم نظری گزارشگری مالی 11
3-2-2 خصوصیات کیفی اطلاعات مالی 12
4-2-2 اطلاعات و اطلاعات مالی 13
3-2پیشینه موضوع و متغیرها 14
1-3- 2 مبانی نظری ویژگیهای کیفی اطلاعات مالی 14
2-3-2 به موقع بودن صورت های مالی 20
3-3-2 نسبت ارزش بازار به حقوق صاحبان سهام 22
4-3-2نسبت نقدینگی 23
5-3-2 مدیریت بدهی 25
6-3-2 مدیریت دارایی 25
7-3-2 نسبت سودآوری 26
8-3-2 اهرم مالی 28
9-3-2 اندازه شرکت 29
4- 2 تحقیقات نظری 30
5-2 پژوهش های پیشین 32
1-5-2 تحقیقات خارجی 32
2-5-2 تحقیقات داخلی 43
3-5-2 خلاصه پژوهش های خارجی و داخلی 47
6-2 مدل مفهومی تحقیق 53

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق گردشگری

تحقیق-گردشگری
تحقیق گردشگری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 82
حجم فایل: 442 کیلوبایت
قیمت: 43000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع گردشگری، در قالب word و در 82 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن :
1-1- پیشینه گردشگری در جهان:
1-1-1- دوران باستان
گردشگری در طول تاریخ همواره مورد توجه بوده است. به همین منظور حکومت‌ها از آن پشتیبانی وحمایت می‌کردند، احداث جاده‌ها و کاروان‌سراها به منظور توسعه گردشگری و مسافرت بوده و حکومت‌های قدرتمند دوران باستان چون ایران، چین و روم هر کدام در این زمینه گام‌های استواری را برداشته‌اند، گرچه مسافرت‌های دنیای باستان را نمی‌توان به شکل گردشگری امروزی دانست. برگزاری مراسم مذهبی در مکان‌های مقدس مهم‌ترین عامل سفر بوده است و زیگورات‌ها و معابد، از دور دست‌ها مردم را برای زیارت جذب می‌کردند. (چاک، وای. گی. 1377، ص37(

1-1-2- قرون وسطی
سال‌های میان قرن پنجم تا چهاردهم میلادی دوران قرون وسطی را تشکیل می‌دهد. در این دوره مسافرت و تجارت رونق خود را از دست داد زیرا جاده‌ها تقریباً از بین رفته و شرایط مسافرت بسیار مشکل و خطرناک شده بود، در طی این دوره کلیساهای مسیحی نخستین انگیزه را برای مسافرت به وجود آوردند زیرا صومعه‌های زیادی در نقاط مختلف پراکنده بوده و راهبان و کشیشان مسیحی مردم را به زیارت این مکان‌ها تشویق می‌کردند. در این زمان مسیحیان بیشتر به بیت‌المقدس و روم مسافرت می‌کردند و با وجود این که این مسافرت‌ها اساس و رنگ مذهبی داشت، مسافرت‌های تفریحی و اجتماعی هم محسوب می‌شد. در نیمه دوم سده سیزدهم، مارکوپولو از اروپا به آسیا سفر کرد. نخستین سند در مورد مسافرت‌های دسته جمعی (کاروان‌های زیارتی) مربوط به سده پانزده است که در ونیز این کاروان‌های زیارتی مردم را به بیت‌المقدس می‌بردند.(چاک، 1377، ص 38).
و . . .

فهرست مطالب:
پیشینه گردشگری در جهان
پیشینه گردشگری در ایران
تعریف و مفاهیم گردشگری
سازمان جهانی گردشگری
مدیریت گردشگری
انواع گردشگری
گردشگری فرهنگی
پیشینه گردشگری فرهنگی
تعریف گردشگر فرهنگی
اهمیت گردشگری فرهنگی
اهداف گردشگری فرهنگی
آثار گردشگری فرهنگی
درک مردم‌شناسی گردشگری

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه عربی صفر تا صد - ویژه نظام جدید تمام رشته ها

جزوه-عربی-صفر-تا-صد--ویژه-نظام-جدید-تمام-رشته-ها
جزوه عربی صفر تا صد - ویژه نظام جدید تمام رشته ها
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 69
حجم فایل: 18366 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

توضیحات:
جزوه صفر تا صد عربی ، در قالب فایل pdf و در 69 صفحه، بصورت تایپ شده.

این جزوه به دست مدرس جوان عربی کنکور و رتبه برتر کنکور ۹۶ منتشر شده. شامل قواعد نظام جدید، نکات ترجمه و نکات درک مطلب، حل تست های ترجمه و نکات فوق العاده و ساده حل تست های درک مطلب می باشد.

ویژه تمام رشته های نظام جدید.
مولف :محمود زندی (رتبه برتر کنکور ۹۶)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق گردشگری و عوامل موثر در پویای اقتصادی و توسعه پایدار

تحقیق-گردشگری-و-عوامل-موثر-در-پویای-اقتصادی-و-توسعه-پایدار
تحقیق گردشگری و عوامل موثر در پویای اقتصادی و توسعه پایدار
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 48
حجم فایل: 302 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع گردشگری و عوامل موثر در پویای اقتصادی و توسعه پایدار، در قالب Word و در 48 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن فایل:
یکی از عوامل مهم و مؤثر در پویایی اقتصاد و توسعه پایدار هر کشور، گردشگری می باشد. بررسی تاریخ سفر از سده های گذشته مؤید آن است که انسانها به انگیزه های گوناگون همچون تجارت، آموزش، زیارت و انجام امور مذهبی، ماجراجویی و نیز انجام وظایف سیاسی به سفر می پرداخته اند(صدر ممتاز و آقارحیمی،1389 ،517). رشد شتابان گردشگری در جهان و منافع حاصل از آن، توجه ویژه دولتها و برنامه ریزان را موجب گردیده و شکل گیری شیوه های جدید سیاست گذاری در این زمینه را به دنبال داشته است. کشورهای پیشرفته دنیا پیش از دیگر کشورها به اهمیت گردشگری پی برده و برنامه ریزیهای گسترده ای برای رشد همه جانبه آن انجام داده اند. گردشگری می تواند در بسیاری از کشورهای در حال توسعه که منابع اقتصادی چندانی ندارند، به مهم ترین منبع اقتصادی این کشورها تبدیل گردد.

فهرست مطالب:
گردشگری
2-2-1-1: انواع گردشگر و گردشگری
2-2-2: گردشگری پایدار
2-2-3: وفاداری مشتری
2-2-4: اعتماد
2-2-5: رضایت مشتری
2-2-6: کیفیت خدمات
2-2-7: بازاریابی پایدار
2-2-7-1: توسعه پایدار
2-2-7-2-1: اهداف توسعه¬ی پایدار گردشگری
2-2-7-2: تأثیرات اقتصادی
2-2-7-2-1: اشتغال
2-2-7-3: تأثیرات اجتماعی فرهنگی
2-2-7-3-1: امنیت در گردشگری
2-2-7-4: تاثیرات سیاسی
2-2-8: بازاریابی سبز
2-2-8-1: ابزارهای بازاریابی سبز
2-2-9: تأثیرات زیست محیطی
2-2-10: بازاریابی گردشگری
2-2-11: جمع بندی از مبانی نظری پژوهش
2 -3: پیشینه پژوهش
2-3-1: پیشینه داخلی
2-3-2: پیشینه خارجی
فهرست منابع و ماخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر

تحقیق-گل-و-گیاه-و-تاثیر-آن-بر-جذب-گردشگر
تحقیق گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 553 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق
با موضوع گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر؛ در قالب doc و در 40 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:
ده ها تعریف از گردشگری ارائه شده است که برخی از آنها به شرح زیر است:
گردشگری مجموع پدیده ها و ارتباطات ناشی از کنش متقابل میان گردشگران، سرمایه، دولت ها و جوامع میزبان، دانشگاه هاو سازمان های غیر دولتی، در فرایند جذب، حمل و نقل، پذیرایی و کنترل گردشگران و دیگر بازدید کنندگان است. در تعریف فنی دیگری سازمان جهانی جهانگردی، گردشگری را از ابعاد مختلف، براساس تمایز در رویکرد به مکان مورد بازدید، به صورت زیر تقسیم کرده است (پاپلی یزدی، ۱۳۸۹، ص ۱۲).
_گردشگری عبارت است از فعالیت افرادی که برای استراحت، کار و دلایل دیگر به خارج از محیط سکونت معمول خویش سفر کرده، حداکثر برای یک سال متوالی در آنجا اقامت کنند.
_گردشگری داخلی: در این حالت اشخاص مقیم یک کشور حداکثر برای مدت دوازده ماه به محلی در در کشور خودشان که خارج از محیط معمولی زندگی آنهاست سفر می کنند و هدف اصلی سفر آنها انجام کاری نیست که سرانجام آن دریافت مزدی از محل مورد بازدید باشد.
_گردشگری خارجی: افراد برای حداکثر مدت دوازده ماه به کشوری که محل اقامت معمول آنها نیست و خارج از محیط معمول زندگی شان قرار دارد سفر می کنند و هدف اصلی آنها از این بازدید انجام کاری نیست که سرانجامش دریافت مزدی از کشور مورد بازدید باشد.
گردشگری به علت خصلت بین رشته ای خود قابلیت نگرش های متفاوت را داراست و این امر سبب ارائه تعاریف بسیاری برای آن گردیده است. در تعاریف اولیه گردشگری بیشتر بر بعد فاصلا تاکید شده است و گردشگران بر مبنای فاصله ای که از محل مسکونی خود داشته اند، طبقه بندی شده اند.
کمیسیون ملی گردشگری آمریکا (۱۹۷۳) در تعریف گردشگری در داخل این کشور، فاصلا پنجاه مایل را درنظر گرفته است که در برگیرنده تمامی سفر ها به جز سفر برای کار می شود. تعاریف فاصله ای صرف نظر از خطا و اشتباهات، تنها به این دلیل که کمیتی اقتصادی و آماری برای پدیده گردشگری آماده می کند، مورد قبول واقع گردید. در حالی که تعاریف فاصله ای به تنهایی نمی توانند گردشگری را بخوبی توصیف کنند. این تعاریف تنها برجنبه تقاضا تاکید دارند و عرضه و همچنین آثار ناشی از گردشگری را نادیده می گیرند. از این‎رو گردشگری به تعاریف دیگری احتیاج پیدا می کند که هریک از آنها در ابعاد مختلف، گردشگری را توصیف می‎کنند.
و . . .

فهرست مطالب:
۲-۱-گردشگری
۲-۱-۱-مفاهیم پایه گردشگری
۲-۱-۲-واژه شناسی
۲-۱-۳-بار مفهومی و معنای نهفته در کلمه گردشگری
۲-۱-۴-گونه شناسی گردشگری
۲-۱-۵-گونه های گردشگری 16
۲-۲-رویکرد های مطالعه گردشگری
۲-۳-چرا گردشگری موضوع علم جغرافیاست؟
۲-۴-جاذبه های گردشگری
۲-۴-۱-مدیریت جاذبه ها
۲-۴-۲-نظام سلسله مراتبی جاذبه ها
۲-۴-۳-شناخت جاذبه های گردشگری
۲-۴-۴-گونه شناسی جاذبه های گردشگری
۲-۵-گردشگری فرهنگی
۲-۵-۱-گردشگری فرهنگی و پایداری
۲-۵-۲-ظرفیت تحمل
۲-٦-تعریف مفهوم جغرافیای گیاهی
۲-۷-جغرافیای گیاهی ایران
۲-۸-تعریف مفهوم جغرافیای توریستی
۲-۹-گیاهان زینتی
۲-۱٠-ساختمان گل
۲-۱۲-اهمیت اقتصادی گلکاری
۲-۱۳- رالیسم
۲-۱۴-ایدآلیسم: اید آلیسم IDEALISM اصالت تصور و آرمانگرایی

منابع و مأخذ دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه