مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود جزوه خلاصه کتاب درآمدی بر روش تحقیق کیفی (اووه فلیک)

جزوه-خلاصه-کتاب-درآمدی-بر-روش-تحقیق-کیفی-(اووه-فلیک)
جزوه خلاصه کتاب درآمدی بر روش تحقیق کیفی (اووه فلیک)
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 459 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
خلاصه کتاب درآمدی بر روش تحقیق کیفی (تالیف اووه فلیک، ترجمه هادی جلیلی)، در قالب فایل pdf و در 20 صفحه.

این فایل خلاصه ای یکی از کتاب های مهم در زمینه روش تحقیق است. کتاب درامدی بر تحقیق کیفی اثر اووه فلیک.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق کیفیت خدمات

تحقیق-کیفیت-خدمات
تحقیق کیفیت خدمات
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 195 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع کیفیت خدمات، در قالب doc و در 21 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن :
به طور کلی تعاریف متعدد و گوناگونی در مورد کیفیت ارائه شده است. کیفیت بعنوان درجه ای که یک محصول با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد تعریف شده است.اغلب نوشتجاتی که به مقوله کیفیت پرداخته اند، آن را از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داده اند. برخی از دید مصرف کننده بدان توجه کرده اند. توبین هانسن در بررسی های گسترده و تحلیلهای موشکافانه ی نوشتجات مقوله ی کیفیت، به پنج برداشت و تعبیر از کیفیت پی برده که در شکل ( 2-8) به تصویر در آمده است.
با این حال اغلب تعاریف در زمینه کیفیت خدمات به مقوله مشتری محوری بر می گردد. برای مثال لویس، مور، کریدون، کیفیت را به عنوان مطابق و یا فراتر از انتظارات مشتریان عمل کردن تعریف کرده اند. در حقیقت می توان اینگونه گفت: خدمتی دارای کیفیت است که بتواند نیازها و خواسته های مشتریان را برآورده سازد و خدمت ارائه شده با انتظارات مشتری منطبق و یا فراتر از آن باشد .
و . . .

فهرست مطالب:
مفهوم و تعریف کیفیت
مفهوم و تعریف خدمت
مفهوم و تعریف کیفیت خدمات
اهمیت کیفیت خدمات
رویکردهای مدیریت کیفیت خدمات
پیامدهای کیفیت خدمات
عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات
مدل گرونروز
مدل جانسون
مدل مقیاس کیفیت
موانع بهبود کیفیت خدمات
پیشینه تحقیق
فهرست منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

تحقیق-کیفیت-خدمات-مجتمع-های-آموزشی
تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 516 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی، در قالب doc و در 29 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
مقوله کیفیت خدمات در سازمان ها از نظر تاریخی نخستین بار توسط بری و پاراسورامان در سال 1989 مطرح شد و در سال 1995 پاراسورامان متخصص رشته بازاریابی پنج مولفه را شناسایی کرد که به کمک آنها بتوان کیفیت خدمات را اندازه گیری نمود. این مولفه ها با ابعاد عبارتند از قابلیت اطمینان، مسئولیت پذیری، ضمانت وتضمین، برخورد مناسب و ابعاد فیزیکی خدمت که هر کدام از این مولفه ها، با پرسش هایی از مشتری مورد ارزیابی قرار می گیرد. این ابزار در ادبیات کیفیت به نام سرو کوآل معروف است. (حکیمی و سوری نظامی، 1384) : کیفیت خدمات بر مبنای رضایت مشتری بصورت میزان اختلاف موجود ما بین انتظارات یا خواست های مشتری و درک او از عملکرد واقعی خدمت تعریف می شود. (کاوسی و سقایی، 1384)سازمانهای خدماتی، در جهت ارائه خدمات با چالش هایی مواجه هستندو بایستی در این جهت چاره اندیشی نمایند.
و . . .

فهرست مطالب:
کیفیت ومولفه های آن
تعاریف کیفیت
خدمات
کیفیت خدمات
ابعاد کیفیت خدمات
مدل شکاف های ممکن در کیفیت خدمات
پاراسورامان و همکاران، 1985، کاری، 1999
سیر تکاملی ابعاد کیفیت خدمات
الگوی آلدلیگان و باتل
الگوی سروکوال
دلایل خرد وجود شکاف ها
مدل کیفیت مالکوم بالدریج
و . . .

منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق کیفیت خدمات بیمارستانی

تحقیق-کیفیت-خدمات-بیمارستانی
تحقیق کیفیت خدمات بیمارستانی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 644 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع کیفیت خدمات بیمارستانی، در قالب doc و در 39 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
مفهوم کیفیت برای اولین بار در فعالیتهای اقتصادی و صنعتی مورد توجه قرار گرفته است. یکی از پیشگامان این نهضت، دمینگ بود. وی یک آمارشناس آمریکایی است که در دهه 1950 میلادی ضمن توجه به کیفیت کالاهای ژاپنی، محصولات صنعتی این کشور را که دارای کیفیتی نامطلوب بود، به درجه ای از کیفیت ارتقاء داد که این محصولات بازارهای جهانی را در سیطرۀ خود در آورند. سپس در ادامۀ کو ششهای مربوط به افزایش کیفیت محصو لها )برو ندادها( به تدریج کیفیت عناصر دیگر نظا مهای تولیدی )طراحی تولید محصول، درو نداد و فرایند( مورد توجه قرار گرفت و سرانجام مفهوم کیفیت جامع و مدیریت کیفیت جامع پدید آمد و کاربردهای آن در صنعت و کشاورزی و سایرخدمات مورد توجه واقع شد(Bazargan, 1995).
2-3-2- مفهوم کیفیت
کلمه “کیفیت “ از ریشۀ عربی “کَیفَ “ به معنی چگونگی، چونی، صفت، حالت و چگونگی چیزی است .(عمید، 1376) برای کیفیت تعاریف گوناگونی از طرف صاحب نظران ارائه شده است. با این حال کیفیت همانند زیبایی و خوبی واژه ای است که با ذهنیت سر وکار دارد. بنابراین معنی آن با توجه به ذهنیت افراد مختلف تغییر می کند. بدین سان هر فرد ممکن است در چارچوب ارز شهای مورد نظر خود کیفیت را تعریف کرده و دربارۀ آن به گونه ای خاص قضاوت کند(Bazargan, 2001). در نظریه کلاسیک کیفیت یک محصول و یا یک خدمت و میزان تطبیق آن با استاندارد تعریف شده است و حد نهایی کیفیت در این تعریف میزان تطبیق محصول یا خدمت مورد نظر با مشخصات اعلام شدۀ آن محصول است(Razani, 1994). "کیفیت درجه تعالی، درجه انطباق با استانداردها، نوع و ویژگی های تعالی درونی و ذاتی، برتری در نوع، پالایش در ارتباط با استاندارد، خصوصیات، صفات ویژه و مطلوب و روش عمل است" (Ghoorchian, 1994). کیفیت خدمات، مفهومی چند وجهی است که در نهایت در ذهن مشتریان مورد ارزیابی قرار می گیرد (Lehtinen, 1982). کیفیت خدمت اندازه و جهت مغایرت بین ادراک مشتری از خدمت و انتظارهای اوست (Grönroos, 2001). کیفیت خدمت، قضاوت همه جانبة مشتری دربارة ماهیت برتر خدمت نسبت به خدمات مشابه با مزیتهای برجستة آن است (Zeithaml,. et al, 2000). کیفیت خدمت، سازگاری پایدار با انتظارهای مشتری و شناخت انتظارهای او از خدمت خاص است .(Parasuraman, 1993) کمیسیون مشترک اعتباربخشی سازمانهای بهداشتی، کیفیت را چنین تعریف کرده است : سطح قابل قبول از خدمات بهداشتی ارائه شده به افراد و جوامع که احتمال نتایج بهداشتی مطلوب راافزایش دهد و مطابق با دانش حرفه ای روز باشد(Lamei, 1384) .
و . . .

فهرست مطالب:
تاریخچه کیفیت
مفهوم کیفیت
انواع کیفیت
ابعاد کیفیت در خدمات بهداشتی
عوامل درون سازمانی
مزایای ناشی از کیفیت خدمات
ضرورت توجه به کیفیت خدمات
و . . .


منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تحقیق کیفیت حسابرسی، اندازه حسابرس و دوره تصدی حسابرس

تحقیق-کیفیت-حسابرسی-اندازه-حسابرس-و-دوره-تصدی-حسابرس
تحقیق کیفیت حسابرسی، اندازه حسابرس و دوره تصدی حسابرس
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 185 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع کیفیت حسابرسی، اندازه حسابرس و دوره تصدی حسابرس، در قالب ورد و در 85 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:
در این فصل ، پژوهشگر مبانی نظری و پیشینه پژوهش را در قالب بخش های زیر تدوین داده است :
بخش نخست : کیفیت حسابرسی
بخش دوم : اندازه حسابرس،تخصص گرایی در صنعت و دوره تصدی حسابرس
بخش سوم: جریان وجه نقد آزاد، تعاریف و مشکلات نمایندگی ناشی از آن
بخش چهارم : نظریه مدیریت سود و اقلام تعهدی اختیاری
بخش پنجم : مفاهیم سود و نظریه نمایندگی
بخش ششم : تببین رابطه بین مدیریت سود و کیفیت حسابرسی
بخش هفتم : پژوهشهای انجام گرفته در زمینه پژوهش حاضر

2-2) کیفیت حسابرسی :
از کیفیت حسابرسی تعریف های گوناگونی کرده اند. در ادبیات حرفه ای کیفیت حسابرسی در رابطه با میزان رعایت استاندارد های حسابرسی مربوطه تعریف می شود. در مقابل پژوهشگران حسابداری ابعادی چندگانه برای کیفیت حسابرسی قائلند و این ابعاد اغلب به تعاریفی که ظاهری متفاوت دارند منجر می شود عمومی ترین تعریف ها از کیفیت حسابرسی عناصر زیر را در بر می گیرد :
- احتمال وجود اشتباهات عمده در صورت های مالی که حسابرس بتواند آنها را کشف و گزارش کند .
- احتمال این که حسابرس برای صورت های مالی حاوی اشتباهات با اهمیت گزارش مشروط صادر نکند .
- سنجه ای برای توان حسابرس در کاهش اشتباهات و تحریفات جانبدارانه و بهبود کیفیت داده های حسابداری
- دقت اطلاعاتی که حسابرس درباره آنها گزارش صادر کرده است .
تعاریف مذکور درجات متفاوتی از ابعاد شایستگی و استقلال حسابرسان در انجام حسابرسی (استقلال واقعی ) و همچنین چگونگی درک استفاده کنندگان از استقلال آنها را در بر می گیرند (علوی طبری و همکاران، 1388،ص 33)1.
اگر چه کیفیت درک شده حسابرسی می تواند با کیفیت واقعی حسابرسی مرتبط باشد اما لزوماً یکسان نیست. بنابراین ، حسن شهرت و مراقبت حرفه ای برای حفظ ویژگی های واقعی کیفیت حسابرسی و کیفیت درک شده استفاده می شود. به علاوه، باید در نظر داشت که مراقبت حرفه ای حسابرس کیفیت اطلاعات صورت های مالی را تحت تاثیر قرار می دهد در حالی که حسن شهرت حسابرس چگونگی درک ذی نفعان از اطلاعات مذکور را متاثر می سازد.

فهرست مطالب:
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2 مقدمه 17
2-2) کیفیت حسابرسی : 17
1-2-2) چارچوب کیفیت حسابرسی 18
2-2-2) مباحث نظری و شواهد تجربی در باب کیفیت حسابرسی 20
1-2-2-2) تقاضا برای کیفیت حسابرسی 22
2-2-2-2) عرضه کیفیت حسابرسی 23
3-2-2-2) رابطه بین اجزای کیفیت حسابرسی 24
4-2-2-2) محصولات کیفیت حسابرسی 26
5-2-2-2) خلاصه محصولات کیفیت حسابرسی 33
3-2) اندازه حسابرس 35
4-2) تخصص گرایی در صنعت 37
5-2) دوره تصدی حسابرس 39
6-2تعریف جریان وجوه نقد آزاد 40
1-6-2 محاسبه جریان وجوه نقد آزاد 40
2-6-2 جریان وجوه نقد آزاد و مشکلات نمایندگی ناشی از آن 41
7-2 نظریه مدیریت سود 43
1-7-2ارتباط ارزشی سود و نظریه های مدیریت سود 44
2-7-2 منتخب نظریه های رقیب 46
3-7-2نظریه ی شرکت 47
4-7-2 رویکرد هزینه ی قراردادها 49
5-7-2)مدیریت سود 51
1-5-7-2) فرضیه های طرح پاداش 53
2-5-7-2) فرضیه های قرارداد بدهی 53
3-5-7-2) فرضیه های هزینه های سیاسی 53
6-7-2) انگیزه های مدیریت سود 54
1-6-7-2) تامین انتظارات تحلیل گران مالی 54
2-6-7-2) به منظور جلوگیری از مشکلات تعهدات استقراض و تلاش برای کم کردن هزینه های سیاسی 55
3-6-7-2) هموارسازی سود طی یک دوره زمانی بلند مدت با رشد مناسب 55
4-6-7-2) تامین کردن احتیاجات طرح پاداشی 56
5-6-7-2) تعویض مدیریت 56
7-7-2)مدیریت سود خوب در برابر مدیریت سود بد 56
8-2)مفاهیم مختلف سود 58
1-8-2)سود 58
2-8-2) اهداف گزارشگری سود 58
3-8-2) پیش بینی سود و استفاده کنندگان پیش بینی سود 59
4-8-2) فواید سود برای سرمایه گذاران 60
5-8-2) تئوری نمایندگی 62
6-8-2) انواع قراردادها و نظریه نمایندگی 65
1-6-8-2) قرارداد برمبنای رفتار یا زمان 66
2-6-8-2) قرارداد برمبنای نتیجه یا محرک 67
7-8-2) هموار سازی سود 67
1-7-8-2) انواع هموارسازی سود 69
2-7-8-2) روش های هموارسازی سود 71
8-8-2) حسابداری تعدیلات جامع 71
9-8-2) حساب سازی 72
9-2) تبیین رابطه بین مدیریت سود و کیفیت حسابرسی 72
10-2) بحث کلی 76
11-2) پژوهشهای انجام گرفته در زمینه پژوهش حاضر 81
1-11-2) پژوهشهای انجام شده برون از کشور 81
2-11-2) پژوهشهای انجام شده درون کشور

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه