مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاسخ سوالات رایج گزارش کار آزمایش کالریمتری

پاسخ-سوالات-رایج-گزارش-کار-آزمایش-کالریمتری
پاسخ سوالات رایج گزارش کار آزمایش کالریمتری
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 104 کیلوبایت
قیمت: 75000 تومان

توضیحات:
پاسخ سوالات گزارش کار آزمایشگاه شیمی فیزیک ۱، آزمایش کالریمتری در قالب فایل pdf. بصورت تایپ شده در ۲ صفحه همراه با دو پرسش و پاسخ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود آموزش استفاده از ربات نینجاگرام

آموزش-استفاده-از-ربات-نینجاگرام
آموزش استفاده از ربات نینجاگرام
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 63
حجم فایل: 1966 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

توضیحات:
آموزش استفاده از ربات نینجاگرام، در قالب فایل pdf.

استفاده از ربات نینجاگرام نیز مانند هر نرم افزار دیگری نیاز به تخصص دارد.با استفاده از این پی دی اف می توانید به بهترین و سریع ترین شکل از ربات نینجاگرام به منظور افزایش دید و افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام خود استفاده کنید.

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام را دارید،استفاده از ربات نینجاگرام می تواند تا هشتاد درصد در وقت شما صرفه جویی کرده و موجب گسترش بازار فروش شما شود.این ربات را می توانید به صورت رایگان در اینترنت دانلود کنید اما استفاده از آن نیاز به مهارت دارد.با دانلود این پی دی اف می توانید به گونه ای از ربات نینجاگرام استفاده کنید که حساب شما در اینستاگرام محدود نشده و بتوانید پیج خود را بهینه سازی کنید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت تاریخچه شرکت و بستنی میهن

پاورپوینت-تاریخچه-شرکت-و-بستنی-میهن
پاورپوینت تاریخچه شرکت و بستنی میهن
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 8815 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه شرکت و بستنی میهن در 30 اسلاید قابل ویرایش.

برای تهیه این فایل تمامی منابع موجود رو بررسی کردیم و از سایت های داخلی بسیاری و حتی شرکت میهن استفاده نمودیم تا یک پاورپوینت کامل و جامع از این برند نوستالژیک با تصاویر و اسلایدهای زیبا تهیه کنیم.

بخش از متن فایل :
ایوب پایداری در روستای کندرود از توابع بخش صوفیان شهرستان شبستر در استان آذربایجان‌شرقی به دنیا آمد.خانواده‌اش مثل سایر اهالی آن روستا به کار باغداری و دامپروری مشغول بودند.کودکی‌اش در دامنه کوهستان میشو و در یک خانه روستایی که تهیه مایحتاج اولیه زندگی یک چالش بزرگ هر روزه بود، گذشت.او از همان موقع یاد گرفت که متکی به خود و توانایی‌هایش باشد و اجازه ندهد شرایط سخت زندگی برای همیشه سرنوشت زندگی‌اش را رقم بزند.
آن زمان بسیاری از جوان‌های روستا به دنبال موقعیت‌های شغلی بهتر و مشکلات معیشتی زیاد راهی تهران می‌شدند و وقتی به روستا برمی گشتند، تجربه‌های شغلی شان را تعریف می‌کردند. آن زمان بیشتر آنها در مشاغل مرتبط با کار قنادی و تولید، توزیع و فروش بستنی و کارگاه‌های اقوام و همشهری‌هایشان مشغول به کار می‌شدند. ایوب هم تحت تاثیر صحبت‌های آنها قرار می‌گرفت و نسبت به کسب تجربه‌های جدید نه تنها علاقه، که عطش داشت.این عطش و البته مشکلات اقتصادی باعث شد تا ترک‌تحصیل کند و با ۱۵ سال سن، راهی تهران شود.این دوران در شکل‌گیری شخصیت حرفه‌ای او بسیار تاثیر گذاشت.وقتی وارد تهران شد، در کنار هم روستایی‌هایش مشغول به کار شد.حجم سنگین کاری که انجام می‌داد و لذتی که از کسب درآمد می‌برد، باعث شد تا خیلی اسیر غم غربت نشود.
مغازه تولید بستنی یا همان کارگاه کوچکش را چند سال بعد به کارگاه نیمه صنعتی بزرگ‌تری در حوالی همان محل تبدیل کرد.آنجا دیگر با یک دستگاه خاور یخچال‌دار حتی به شهرستان‌های دور و نزدیک هم بستنی می‌فرستاد. بستنی‌های ساده چوبی و لیوانی در دو نوع شیری و میوه‌ای و بیشتر با طعم‌های آشنای وانیلی و شکلاتی.در تمام سال‌های جنگ با وجود کمبود شدید امکانات و مواد اولیه، سعی کرد نه تنها کیفیت محصولاتش را حفظ کند، بلکه هر روز به فکر پیشرفت بود. همین طرز تفکر هم باعث شد تا اولین کارخانه تولید صنعتی بستنی را در همان منطقه اسلام‌شهر راه‌اندازی کند.
محصولات میهن به کشورهای حاشیه خلیج فارس ، عراق، پاکستان ، روسیه، مالزی ، افغانستان و کشورهای آسیای جنوب ‌شرقی و اروپا صادر می‌شود.صنایع غذایی میهن علاوه بر برند میهن شامل برندهای پاندا، فروتلند، هایلی و برنارد نیز می‌شود.هلدینگ بوکا، خوشبخت، پلی پک، طبیعت سبز و زرین صنعت خوشبخت از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی میهن هستند.

فهرست مطالب پاورپوینت تاریخچه شرکت و بستنی میهن:
حاج ایوب پایداری و میهن
خلاصه ای از زندگی حاج ایوب پایداری
علاقه‌اش به بستنی
سفر به تهران در ۱۵ سالگی
کار در مغازه شیرینی‌فروشی
اجاره یخچال بستنی دستی سیار
اجاره مغازه‌ در منطقه اسلام شهر
ایجاد کارگاه بستنی
پیچیدن آوازه میهن
خرید نیسان
ایجاد کارگاه نیمه صنعتی بزرگ‌تر
سفر به اروپا و بازدید از شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات بستنی
پیشرفت صنعت بستنی
بستنی پریما یا مگنوم
تولید محصولات لبنی
تاسیس شهر لبنیات میهن
اختلاف با برادر
یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران
رتبه دهم بهترین بستنی دنیا
چالش های ارزی و به یکباره گران شدن دلار
مجتمع کشت و صنعت سبز غزال میهن
لوح‌ها و افتخارات میهن
وضعیت حال حاضر میهن
ویدیوی زیبای برند میهن
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان

پاورپوینت-برندسازی-درکسب-وکار-کلید-طلایی-و-رمز-موفقیت-در-مدیریت-ذائقه-مشتریان
پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 179
حجم فایل: 13020 کیلوبایت
قیمت: 93000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان.

بخشی از متن فایل:
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟
به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با آنچه رقبای‌تان عرضه می‌کنند، چیست. برندِ شما، برآیندی از شخصیت فعلی شما، شخصیتی که می‌خواهید باشید و برداشت دیگران از شخصیت شما است. در این مقاله درباره اصول اولیه‌ی برند سازی بیشتر می‌خوانید.
آیا شما در صنعت خود، یک نوآور تک‌رو و مستقل هستید یا بازیگری باتجربه و قابل اعتماد؟ آیا محصول شما، محصولی گران‌قیمت و با کیفیت بالا است، یا ارزان اما با ارزش بالا؟ شما نمی‌توانید در هر دوی این دسته‌ها جا بگیرید؛ همانطور که نمی‌توانید خواسته‌ی همه‌ی مردم را برآورده کنید! شخصیت شما و کسب‌وکارتان بر اساس اینکه مشتریان هدف‌تان از شما چه می‌خواهند، شکل می‌گیرد.
لوگو (نشان تجاری)، بنیان و پایه‌‌ی برند شما را تشکیل می‌دهد. سایت اینترنتی، بسته‌بندی و ابزارهای تبلیغاتی، که همگی باید مکمل و یکپارچه با لوگوی شما باشند، همگی منتقل‌کننده‌ی برند شما هستند.

در این نوشتار مطالب ارزشمندی از صاحب نظران بازاریابی و برندسازی ،داده پردازی و تدوین شده است که در قالب ۱۷۹ اسلاید تخصصی ودر زمینه رمز موفقیت برند های مطرح جهانی به صورت مطالعه موردی استفاده شده است و می تواند مورد استفاده تمامی عزیزان اعم از مدیران کسب وکار ،مشاوران بازاریابی و فروش و هم چنین دانشجوان،استاد و پژوهشگران ارجمند قرار گیرد
با سپاس و احترام
دکتر محرم غفاری

فهرست مطالب:
برندینگ چیست ؟(کلیات)
استراتژی برندسازی چیست ؟
تصوراشتباه درمورد برند سازی
۷ عنصر برای یک استراتژی جامع برندسازی
چگونه می توانید هدف کسب و کار خود را تعریف کنید؟
برند سازی در آیکیا(IKEA )
ثبات (یکپارچگی)
نمونه ی عالی از یکپارچگی و ثبات دربرند کوکا کولا (coca cola) )
هیجانات
هارلی دیویدسون ومدیریت هیجان مشتریان
تحقیقات روانشناسی در مورد تعلق خاطر
ارتباط برند بامشتریان
انعطاف پذیری
Old spiceنمونه عالی از تعادل استراتژیک
استفاده صحیح از فرصت ها
مشارکت کارکنان
هماهنگی وعده برند با عملکردآن و مثال موردی رویکرد zapoos
صادق ماندن نسبت به برند
یک مثال عالی از بهبودبرند(Pizza Hut )
اجازه ندهید هرکاری که انجام می دهید را عینا کپی کنند
مشخصات یک استراتژی خوب برای برند سازی
مردم عملا برند را خریداری می کنند
ذهنیت مشتریان نسبت به برند
مزایای برندینگ
عناصربرندینگ
برندینگ چه افرادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟
انواع برندینگ
مؤلفه‌های مهم در برندینگ
ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند از نگاه آکر
مدل‌های ارزش ویژه برند
مدل های اصلی ارزش ویژه برند
مدیریت ارزش ویژه برند
تداعی برند
کیفیت اداراک شده برند
وفاداری برند
برند به عنوان یک محصول
برندبه عنوان یک سازمان
برند به عنوان یک شخص
برند به عنوان یک نماد
۵ مرحله مهم در عملیات برندسازی و پیاده سازی استراتژی برندسازی موثر
انتخاب نام تجاری ( نام برند ) که پیام کسب وکار شما را به وضوح بیان نماید
برندسازی باید با ایجاد ارتباط عاطفی همراه باشد
برقراری ارتباطات دائم با مشتری
5 عامل اصلی در برندینگ برای افزایش آگاهی از برند و اعتماد به برند
تاثیرگزاری اجتماعی در آگاهی از برند
تجربه مشتری
داستان سرایی تصویری برای افزایش آگاهی از برند
چطور CRM در موفقیت برندهای بزرگ و بین‌المللی نقش دارد؟
CRM و برندهای بزرگ و بین‌المللی
مطالعه موردی CRM در برندهای بزرگ
CRM تسکو
مطالعه موردی CRM تسکو
CRM اپل
مطالعه موردی CRM اپل
CRM اوبر
مطالعه موردی اوبر
CRM بیریتیش ایرویز
مطالعه موردی CRM بریتیش ایرویز
CRM مک دونالد
مطالعه موردی CRM مک دونالد
مطالعه موردی سی آر ام درکوکاکولا
مطالعه موردی CRM یونیلیور
مطالعه موردی CRM زارا
مطالعه موردی CRM بی ام و
مطالعه موردی CRM آمازون
نکات مهم راجع به 6 استراتژی برندسازی شرکت کوکاکولا
برندسازی مشترک به شیوه شرکت های بزرگ
گوپرو و ردبول
2. پاتری بارن و شروین ویلیامز
3. کسپر و وست اِلم
کسپر و وست اِلم
کانیه و آدیداس
BMW و لوئیس ویتون
شهرت و کیفیت برند بی ام و و لوئیس ویتون
مزیت ها وارزش های مشترک دوبرند
استراتژی برندهای برتر
ساخت هویتی مشخص
تجربه برند
سبک مدیریت
پیشی گرفتن از رقبا
معنای نام برندهای معروف دنیا چیست؟
برند Samsung
برند Nokia
برند Apple
برند LG
برند HTC
برند Spotify
برند Nintendo
برند Amazon
برند Google
برند Wikipedia
7 ویژگی های برتر برندهای موفق 7 ویژگی های برتر برندهای موفق

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود گزارش اجرای پروتکل زوج درمانی مبتنی بر نظریه گاتمن

گزارش-اجرای-پروتکل-زوج-درمانی-مبتنی-بر-نظریه-گاتمن
گزارش اجرای پروتکل زوج درمانی مبتنی بر نظریه گاتمن
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 36 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:
گزارش اجرای پروتکل زوج درمانی بر اساس مدل جان گاتمن در قالب فایل Word.

مقدمه:
در حال حاضر، زندگی زناشویی و ارتباطات زناشویی برای بسیاری از افراد چالش‌برانگیز است. با وجود تلاش‌های فراوان برای ایجاد یک رابطه موثر و سالم ممکن است، مشکلات و مسائل مختلفی همچون اختلافات در نظرات، اختلافات فرهنگی و کمبود ارتباط به‌وجود بیاید. در این شرایط، زوج درمانی گاتمن به‌عنوان یک روش موثر برای بهبود روابط زناشویی به شمار می‌رود.
زوج درمانی گاتمن یک روش درمانی است که به منظور بهبود ارتباطات و روابط زناشویی طراحی شده‌ است. این روش با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های متنوع، به زن و شوهر کمک می‌کند تا مسائل خود را بهبود دهند و به یک تعامل سالم‌تر دست یابند.

در پروتکل هاى درمانى نحوه درمان یک درمانجو با دقت بسیار و با جزئیات کامل بیان گردیده است. در نتیجه، درمان درمانجو با کمترین خطا و به بهترین شکل ممکن صورت خواهد پذیرفت.
معرفی درمانجویان
جلسه اول : ارتباط درمانی،ارزیابی ، تشخیص، توافق درمانی
جلسه دوم: مصاحبه انفرادی (گفتگوی اختصاصی و تبیین جزییات )
جلسه سوم: بازخورد و طرح درمان
جلسه چهارم: افزایش دوستی زناشویی
جلسه پنجم: افزایش علاقه و تحسین زناشویی
جلسه ششم: بررسی رویدادهای تاسف بارگذشته
جلسه هفتم: جایگزین کردن چهار شوالیه جنگجو با مدیریت آرام تعارض ها
جلسه هشتم: حل مشکلات قابل حل و کنارآمدن با مشکلات به بن بست خورده
جلسه نهم : گفتگو در باره مشکلات همیشگی و به بن بست خورده
جلسه دهم: یافتن معنای مشترک در زندگی
جلسه یازدهم: خاتمه درمان

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه