مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی

مبانی-نظری-وپیشینه-تحقیق-بازاریابی-داخلی-و-بازاریابی-بین-المللی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 38 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی، در قالب فایل Word و درحجم 24 صفحه.


بخشی از متن:
از نظر کاتلر، برجسته ترین صاحب نظر علم بازاریابی، بازاریابی فرآیندی مدیریتی-اجتماعی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.
تعریف فوق در برگیرنده هفت اصطلاح مهم می باشد که عبارتند از : نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار است. موارد فوق مفاهیم اساسی بازاریابی هستند که هر یک را بطور مختصر شرح می دهیم.
نیاز: بیان کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است. به عبارت دیگر احساس محرومیت، همان نیاز است.
خواسته: شکلی است که نیازهای انسان تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت انفرادی به خود می گیرد، به عبارت دیگر خواسته انسانی شکلی از نیاز انسان است که بر طبق فرهنگ و شخصیت فردی، تغییر شکل می دهد.
تقاضا: چون افراد دارای خواسته هایی نامحدود و منابع محدودی هستند لذا کالاهایی را برای مصرف انتخاب می کنند که در ازای وجوه پرداختی، حداکثر رضایت را برای خودشان بدست آورند. خواسته ای که با قدرت خرید همراه باشد تبدیل به تقاضا می گردد.
کالا یا محصول: محصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد به عبارت دیگر هر چیزی که بتوان برای جلب توجه، بدست آوردن، استفاده یا مصرف به بازار عرضه کرد بطوری که توانایی تامین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد کالا تلقی می شود. 
مبادله: مبادله عبارتست از دریافت چیزی مطلوب از کسی دیگر، در مقابل ما به ازایی به او. در حقیقت بازاریابی وقتی تحقق می بابد که مردم برای تامین نیازها و خواسته های خود تصمیم به مبادله بگیرند. مبادله هسته مرکزی بازاریابی است و برای تحقق آن، 5 شرط زیر لازم است:
1. حداقل دو طرف باید با یکدیگر مشارکت داشته باشند.
2. هر طرف باید چیزی با ارزشی برای مبادله با دیگری در اختیار داشته باشد.
3. هر طرف باید علاقمند به مبادله با طرف دیگر باشد.
4. هر طرف باید در رد و قبول پیشنهاد طرف دیگر آزادی کامل داشته باشد.
5. هر طرف باید دارای توانایی لازم برای مراوده و تحویل باشد.

فهرست مطالب:
بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
تعریف بازاریابی
2-4-2) فلسفه ها یا گرایش های مدیریت بازاریابی:
2-4-3) بازاریابی بین المللی
2-4-4) اهمیت بازاریابی بین المللی
2-4-5)تجزیه و تحلیل بازارهای خارجی
2-4-6) استراتژی های ورود به بازار
منابع وماخذ
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیر فارسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-رفتار-شهروندی-سازمانی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 56 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی، در قالب فایل Word و درحجم 71 صفحه.


بخشی از متن:
در دنیای کنونی اکثر مدیران خواهان کارکنانی هستند که بیش از وظایف شرح شغل خود فعالیت کنند. آنها به دنبال کارکنانی هستند که به فراسوی انتظارات میروند، به میل و خواست خود به رفتارهایی دست می‬زنند که جزء وظایف رسمی شغلی شان نیست.
هنگامی که انسان در جامعه سازمانی قرار می گیرد انتظارات خاصی از وی بوجود می آید برای مثال رفتار کارمند باید به گونه ای باشد که بیش از نقش و فراتر از وظایف رسمی وی برای رسیدن به اهداف سازمانی باشد. مقولۀ «رفتار شهروندی سازمانی» موضوعی نوین و جذابی است که اندک زمانی بیش از ظهور آن در علم مدیریت نمی گذرد. این مقوله در واقع ترکیبی از رفتار سازمانی و روانشناسی اجتماعی است که ریشه در فرهنگ و فطرت انسان دارد که در ادامه به تشریح و بسط آن اقدام گشته است.
2-3-1-1) تعریف رفتار شهروندی سازمانی
تقریباً در حدود 40 سال قبل، کاتز (1964) اهمیت طبقه ای از رفتارهای اختیاری و خودجوش را خاطر نشان ساخت که فراتر از الزامات آشکار نقشی است، امّا برای کارایی و سودمندی سازمانی لازم و ضروری است. واژه رفتار شهروندی سازمانی برای اولین بار توسط ارگان  و همکارانش در سال 1983 به کار گرفته شد همچنین توسعه این مفهوم از نوشتارهای بارنارد در سال 1938 در مورد تمایل به همکاری و مطالعات کاتز در مورد عملکرد و رفتارهای خودجوش و نوآورانه در سالهای 1964، 1966 و 1978 ناشی شده است
رفتار شهروندی سازمانی عبارت است از رفتار اختیاری کارکنان که موجبات ارتقای عملیات کارایِ سازمان را فراهم می سازد، امّا مستقیماً توسط سیستم پاداش رسمی سازمان شناسایی و مورد تقدیر واقع نمی-شود؛ این رفتار یک فعالیت ابتکاری و ارادی است که کارکنان فراتر از شرح شغل تعریف شده انجام می دهند که برای سازمان بسیار حیاتی و ارزشمند است ...

فهرست مطالب:
رفتار شهروندی سازمانی
2-3-1-1) تعریف رفتار شهروندی سازمانی
2-3-1-2) ابعاد رفتار شهروندی سازمانی
2-3-1-3) عوامل تأثیرگذار بر رفتار شهروندی سازمانی
2-2-1) تحقیقات داخلی
2-2-1-1) تحقیقات داخلی پیرامون اخلاق‬کار
2-2-1-2) تحقیقات داخلی پیرامون هوش سازمانی
2-2-1-3) تحقیقات داخلی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاق¬کار و هوش سازمانی
2-2-2) تحقیقات خارجی
2-2-2-1) تحقیقات خارجی پیرامون اخلاق کار
2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی
2-2-2-3) تحقیقات خارجی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاق کار و هوش سازمانی
منابع و مآخذ
الف) منابع فارسی
ب) منابع غیرفارسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-آمیخته-بازاریابی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 67
حجم فایل: 92 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی، در قالب فایل Word و درحجم 67 صفحه.


بخشی از متن:
در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌ها به منظور بقای خود نیاز به استفاده از فنون بازاریابی و نیز تحقیقات تخصصی بازاریابی دارند. بررسی‌ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکت‌ها از ناتوانی آن‌ها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشأت می‌گیرد. این شرکت‌ها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می‌گرفتند و به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته، به فروش می‌پرداختند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتریان ترجیح می‌دادند. 
بازاریابی، در عین حال یک جنگ است منتهی نه جنگ با اسلحه و یا تفنگ بلکه چنانکه آلبرت امری در این رابطه می‌گوید: "بازاریابی یک جنگ متمدنانه است که در اغلب این نبردها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی موفق می‌شوند که از کلمات، ایده‌ها و نظم فکری مطلوب‌تری استفاده می‌نمایند، به عبارت دیگر دارای مدیریت بازاریابی به روز و منسجمی باشند تا بتوانند در مبارزه با صحنه های رقابت گام بردارند.
در این رابطه کاتلر اعتقاد دارد که اکثر شرکت‌ها توجه زیادی به کاهش هزینه می‌کنند در حالی که عدم صرف هزینه های بازاریابی، هزینه های بیشتری را ایجاد می‌کند (کاتلر، 1379). 
مدیریت بازاریابی یکی از بخش‌های مدیریت کلان سازمان است که با نگرش سیستمی به اجزای سازمان، روابط بین آن‌ها، نحوه تأثیر گذاری بر یکدیگر و ارتباط داخلی آن‌ها به صورت یک نظام یکپارچه و جامع، عوامل مؤثر را مورد بررسی قرار داده و مورد تحلیل قرار می‌دهد. به عبارت ساده تر در این فرآیند با انجام " تحقیقات بازاریابی" مطالعه و بررسی دقیق بر روی عوامل درونی و بیرونی سازمان و محصول مورد مطالعه قرار می‌گیرد. همچنین با بررسی و تحلیل عوامل درون سازمانی و مرتبط با محصول، از جنبه های گوناگون مدیریتی، مالی، کیفی محصول و بازاریابی که تأثیر گذار و تعیین کننده می‌باشند، تلاش می‌گردد تا مقایسه ای مناسب بین این عوامل صورت گرفته و بالطبع مناسب‌ترین استراتژی‌ها و راهکارهای عملی مورد بررسی قرار گرفته و در راستای پیشبرد اهداف سازمان پیشنهاد گردد.

فهرست مطالب:
آمیخته بازاریابی
2-1-3- فعالیت‌های ترفیعی و تبلیغی
بهترین معیارها برای تحلیل عملکرد نام تجاری
نرخ بازگشت نام تجاری
نرخ بازگشت فروش
بازگشت سرمایه تبلیغات
2-1-4-1- اهمیت هدف‌گذاری
. ارتباطات:
تصمیم‌گیری:
اندازه‌گیری و ارزیابی نتایج:
2-1-4-2- تحول استراتژی‌های ترفیع
2-1-4-3- استراتژی ترفیع و ارتباطات منسجم
2-1-4-4-تحقیقات بازار و استراتژی ترفیع
2-1-4-5- فرایندهای هدف‌گذاری ترفیع
الف) روش هدف‌گذاری برای افزایش فروش (اهداف تبلیغاتی افزایش فروش):
شکل 1 گام‌های مختلف در مدل تأثیر ارتباطات ترفیع
2-1-5- هرم آمیخته ترفیع
شکل 2: هرم اثرات ارتباطات
2-1-6-1- تعریف روابط عمومی
2-1-6-2- تاریخچه روابط عمومی
2-1-6-3- فرد در روابط عمومی
2-1-6-4- وظایف روابط عمومی
2-1-6-5- اصول روابط عمومی
تاکتیک بصری یا دیداری
2-1-6-6- ارتباط کاربردی روابط عمومی با وسایل ارتباط جمعی
2-1-7- پیشبرد فروش
تشویق مصرف کنندگان
ترفیع تجاری
توزیع تجاری :
تشویق فروشندگان
2-1-7-1- تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش
2-1-8- فروش شخصی
2-1-9- تبلیغات و آگهی‌ها
بخش دوم: مروری بر مطالعات انجام شده
2-2-1- تحقیقات داخلی
2-2-2- تحقیقات خارجی: 
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیر فارسی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد به اینترنت

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-اعتیاد-به-اینترنت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد به اینترنت
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 31 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد به اینترنت، در قالب فایل Word و درحجم 29 صفحه.

بخشی از متن:
اینترنت، شبکه گسترده جهانی است که شبکه های مختلف رایانه ای در اندازه های متعدد و حتی رایانه های شخصی را با استفاده از سخت افزارها و نرم افزار های گوناگون و با قرارداد های ارتباطی به یکدیگر متصل می کند. 
این شبکه جهانی از طریق خطوط تلفن، رایانه های شخصی و یا شبکه های رایانه ای را به یکدیگر متصل می کند و با اختصاص نشانی های الکترو نیکی مشخص به هر یک ار آنها، برقراری ارتباط سریع و گسترده را میان کل کسانی که به شبکه متصل هستند، فراهم می کند و تبادل اطلاعات میان آنان را به صورت متن، صدا، تصویر و فیلم میسر می سازد.
میتوان گفت که شبکه اینترنت همانند یک محل مجازی ملاقات عمومی شهروندان جهان است. یک نقطه تلاقی عمومی است که در آن میلیونها نفر از بیش از 155 کشور جهان با هم در رابطه قرار می گیرند. سازمان عظیمی است که نظم آن از پیش تا حدودی تنظیم شده است. 
آنان در هر آن، به کسب اطلاع درباره مسایل مختلف، گفتگو، بازی، تجارت، جستجوی علمی، مشاهده تصاویر مختلف، استماع صداها و آهنگ ها، مشاهده فیلم ها و بسیاری اقدامات دیگر می پردازد. اینترنت یک بانک اطلاعاتی نیست، بلکه گسترده ترین و با اهمیت ترین شبکه کامپیوتری جهان است و شاید نمونه ای اولیه از بزرگ راه های اطلاعاتی ربع اول قرن بیست و یکم باشد. اینترنت در حکم مخزنی از اطلاعات خوب و بد، زشت و زیبا، اخلاقی و غیراخلاقی می تواند تلقی شود ...

فهرست مطالب:
شبکه جهانی اینترنت
2-11- ویژگی های کار کردی اینترنت
2-12- اعتیاد
2-13- اعتیاد به اینترنت
2-14- تشخیص اعتیاد به اینترنت
2-15- نشانه هایی از اعتیاد به اینترنت
2-16- مراحل اعتیاد به اینترنت
2-17- تاریخچه بحث اعتیاد به اینترنت
2-18- دیدگاه ها و نظریه ها در تبیین اعتیاد اینترنتی و پیامد های آن
مراحل مورد نظر گروهول به قرار زیر است: 
افسون گری یا وسواس:
توهم زدایی یا سرخوردگی: 
تعادل: 
2-19- پیامد های اعتیاد اینترنتی
2-20- تمایل استفاده از اینترنت
2-21- مولفه های تمایل استفاده از اینترنت
پیشینه تحقیق
2-22-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
2-22-2- تحقیقات انجام شده در خارج کشور
منابع فارسی :

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-اعتماد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 30 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد، در قالب فایل Word و درحجم 23 صفحه.


بخشی از متن:
با گسترش پدیده ی جهانی سازی، اهمیت اعتماد در روابط اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سازمانی بطور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است، بطوری که اکثر صاحب نظران درعلوم مختلف به اهمیت نقش اعتماد در سازمانها اشاره کرده اند. 
مطالعات ادبیات سازمانی نیز بر اهمیت اعتماد به عنوان پیش نیاز اثر بخشی سازمانی تأکید داشته اند. اعتماد برای موفقیت سازمانی، انجام تغییرات مداوم در نقشها وتکنولوژیها، و همچنین طراحی مشاغل و مسئولیتها ضروری میباشد. اعتماد میتواند اثرات درون فردی و بین فردی ایجاد کند، و روابط درون و برون سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.
به دلیل پیچیده بودن ماهیت اعتماد و برخورداری از اثرات چندسطحی و چند جانبه، همچنان ضرورت پرداختن به آن از ابعاد گوناگون و در ارتباط با عوامل دیگر احساس می شود. عده ای معتقدند که افزایش چشمگیر پژوهش ها در زمینه اعتماد را می توان به این واقیت نسبت داد که سازمان ها از کمبود اعتماد در بین مدیران و کارکنان خود رنج می برند لذا باید راه حل هایی برای رفع این مشکل ارائه کرد، مشکلی که اگر به آن توجهی نشود، در آینده می تواند زمینه بسیاری از مشکلات را در سازمان فراهم آورد ...

فهرست مطالب:
اعتماد
مقدمه
2-3-2) تاریخچه اعتماد
2-3-3) مفاهیم و کاربردهای اعتماد
2-3-4) ابعاد اعتماد 
2-3- 5) انواع اعتماد در سازمان
اعتماد مبتنی بر آگاهی: 
اعتماد مبتنی بر شناسایی: 
2-3-6) ابعاد اعتماد سازی در سازمان 
پیشینه تحقیقات
2-4-1) پیشینه تحقیقات داخلی
2-4-2) پیشینه تحقیقات خارجی
منابع و ماخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه