مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت آموزش درس بیست و یکم مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

پاورپوینت-آموزش-درس-بیست-و-یکم-مطالعات-اجتماعی-پایه-چهارم-ابتدایی
پاورپوینت آموزش درس بیست و یکم مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppsx
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 5659 کیلوبایت
قیمت: 27000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت آموزش درس بیست و یکم کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی ( تقویم ) ، تشکیل شده از 23 اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس چهارم طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد .

متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 21 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس چهارم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند : فصل ها ، روز جمعه ، تقویم و تعطیلات رسمی آشنا می شوند.

این پاورپوینت شامل سئوالات متن همراه با جواب آن نیز می باشد .

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مدیریت استراتژیک منابع انسانی

پژوهش-مدیریت-استراتژیک-منابع-انسانی
پژوهش مدیریت استراتژیک منابع انسانی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 88
حجم فایل: 1293 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع مدیریت استراتژیک منابع انسانی، در قالب word و در 88 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن :
ما اغلب از نظر منابع نظیر سرمایه، زمین، انرژی، تجهیزات و... با محدودیت رو به رو هستیم ولی با داشتن منبع عظیم و نامحدود چون قدرت خلاقیت و نوآوری می توان برگ برنده ای در بازارهای رقابتی داشت و بر پایه آن دنیای بهتری را ساخت. لذا مدیریت منابع انسانی قسمتی عمده از قلمرو علم و هنر مدیریت را تشکیل می دهد که با نگرشی استراتژیک به آن به یک اندیشه آینده نگر، ‌نوآور و تحول گرا دست پیدا خواهیم کرد و بر نقش وظایف منابع انسانی در جذب و تامین منابع انسانی، ‌پرورش و بهسازی، ‌حفظ و نگهداری و بالاخره به کارگیری بجا و موثراین منبع مهم استراتژیک بیش از پیش پی خواهیم برد. پس باید به سطح فعالیت منابع انسانی توجه زیادی داشت تا سازمانها دراین موقعیت حساس رقابتی حفظ شوند و آن را از وظایف اداری به سوی همسو شدن (‌شریک شدن) با سطح استراتژی کسب و کار و به عنوان یک تصمیم گیرنده مهم ارتقا داد. فلسفه مدیریت منابع انسانی، اجرای مأموریت سازمان و کامیابی آن را در گرو وجود کارکنان به مثابه ارزشمندترین عنصر سازمان، پیوند بین سیاستها و فرآیندهای منابع انسانی با هدفها و طرحهای استراتژیک، حاکمیت فرهنگ و ارزشهای سازمانی و سرانجام، هدفهای مشترک و یک پارچه در میان همگان می داند.

2-1-2) تعریف مدیریت منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی، مدیریت انسانها را درحدود رابطه کارمند-کارفرما مدنظردارد. این مدیریت عموما بایکی ازدو منظور" استفاده کارا ازانسانها دردستیابی به اهداف استراتژیک سازمان" یا " ارضای نیازهای فردی کارکنان " صورت می گیرد (نوری، 1381).
مدیریت منابع انسانی را شناسایی‌، انتخاب، ‌استخدام، تربیت و پرورش نیروی انسانی به منظورنیل به اهداف سازمان تعریف کرده اند (سعادت، 1390).
هم چنین عبارتست از مدیریت واداره استراتژیک وپایدار با ارزشترین دارایی های شرکت یا سازمان یعنی کارکنانی که در یک جا کار می کنند ومنفرداً در کنار هم به سازمان در وصول به اهدافش کمک می کنند. استوری معتقد است که باید بین جنبه های سخت و جنبه های نرم مدیریت منابع انسانی تفاوت قایل شد (آرمسترانگ، 1381).

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف مدیریت منابع انسانی
جنبه های سخت مدیریت منابع انسانی
جنبه های نرم مدیریت منابع انسانی
تاریخچه مدیریت منابع انسانی
اهداف مدیریت منابع انسانی
فعالیتهای اصلی مدیریت منابع انسانی
وظایف عمده اجرایی مدیریت
نظام تامین وتعدیل منابع انسانی
نظام بهسازی منابع انسانی
نظام نگهداری منابع انسانی
نظام کاربرد منابع انسانی
واقعیت فرآیند طراحی استراتژی
مراحل مدیریت استراتژیک
خصوصیات برنامه ریزی استراتژیک
پیوند میان برنامه ریزی راهبردی و منابع انسانی
و. . . .

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مدیریت استراتژیک برند

پژوهش-مدیریت-استراتژیک-برند
پژوهش مدیریت استراتژیک برند
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 107
حجم فایل: 705 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
دانلود پژوهش با موضوع مدیریت استراتژیک برند،
در قالب doc و در 107 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن:
مروری بر ادبیات تحقیق
تعریف برند
واژه برند از واژه ای در زبان اسکاندیناوی قدیم تحت عنوان brander (به معنای داغ کردن یا سوزاندن) ریشه می گیرد. آن زمان( و امروزه ) دامداران برای متمایز ساختن حیوانات خود از سایرین ، مهر مشخصی را روی بدنشان داغ می کردند.
طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا برند عبارتست از : نام ، واژه یا علامت ، نماد ، طرح یا ترکیبی از تمامی این عناصر که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده (یا گروهی از فروشندگان) با هدف ایجاد تمایز در عرصه رقابت مورد استفاده قرار می گیرد.[1]
نام های تجاری جزئی از راهبردی اند که با هدف متمایزسازی ، عرضه و تدوین می شوند. شرکت ها برآنند که انتظارات گروه خاصی از مشتریان را بهتر برآورده کنند. برای انجام این کار ، شرکت ها به نحوی هماهنگ و مستمر ترکیبی آرمانی از مشخصه ها – هم ملموس و هم ناملموس ، هم مشهود و هم نامشهود – و به شکل عملی یا نمادین تحت شرایطی که از نظر اقتصادی برای آن ها شدنی است فراهم می آوردند.
نام های تجاری را نمی توان یک نماد بر روی محصول یا صرفا یک طرح گرافیکی یا تزیینی محض تنزل داد.یک نام تجاری ، امضایی است بر یک فراگرد مرتبا تازه شونده و خلاق که محصول «الف» را امروز به بار می آورد ، محصولات «ب» و «پ» را فردا و الی آخر.
نام تجاری می گوید که محصولات چرا وجود دارند ، ازکجا می آیند و به کجا می روند. هم چنین ، خط مشی های آنان را تدوین می کنند. یک نام تجاری ، واقعیتی نوشته شده بر سنگ نیست، بلکه باید بتواند خود را بازمان ، تغییرات در خریداران و فناوری تطبیق دهد. یک نام تجاری به شکل روز به روز ساخته می شود و هیچ گاه یک بار برای همیشه برپا نمی شود.
و . . . .


فهرست مطالب:
بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق
تعریف برند
تعریف مدیریت برند
تفاوت برند و محصول
مدیریت استراتژیک برند
ارزش ویژه برند
روش های ارزیابی برند
تئوری های ارزش ویژه برند
تئوری ارزش برند کلر
آگاهی از برند
وسعت و عمق آگاهی از برند
مزیت های آگاهی از برند
تصویر ذهنی از برند
برجستگی برند
عملکرد برند
تصویرسازی ذهنی از برند
قضاوت نسبت به برند
احساسات نسبت به برند
همنوایی با برند
نقاط اشتراک و نقاط افتراق
وفاداری به نام تجاری
سبد برند
ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری
ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه
محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه
بسط برند
مفهوم کلاسیک نام تجاری
شرایط تعمیم برند
رعایت تناسب در تعمیم برند
چک لیست تصمیم به تعمیم برند
انواع بسط نام تجاری
فشار بر نام تجاری از طریق بسط
واکنش عمومی به بسط نام تجاری
چند خطای کلاسیک
پیش بینی خطر کردن های بسط
هویت برند
ابعاد هویت
منشور هویت
ممیزی برند
عناصر برند
نام برند
URL
لوگو و نماد
کاراکترها
شعار
طنین
بسته بندی
کیفیت و ارزش ادراک شده
برچسب های خصوصی
راهبرد برند مشارکتی
بخش دوم : مروری بر تحقیقات پیشین
الف) تحقیقات ژان نوئل کاپفرر
ب)تحقیقات فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ
ج)تحقیقات دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی
ه) تحقیقات مارک بتی
و)تحقیقات مارتین رول
ز)تحقیقات ابوالکادر بورباب و محمد بوکیلی
ح)تحقیقات آندریس استربینگر

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

پژوهش-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-(crm)
پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 946 کیلوبایت
قیمت: 38000 تومان

توضیحات:
پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، در قالب doc و در 17 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه مفهوم جدیدی است و نه الزاماً به فناوری اطلاعات متکی است. با این وجود، برای بهبود ارزش دوره زندگی مشتری، استفاده از سیست مهای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد(وینر،2001). در چند ساله اخیر واژه "مدیریت ارتباط با مشتری" توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و ... به خود اختصاص داده است. مخصوصاً افراد دانشگاهی، فروشندگان نر م افزار، مشاوران و صاحبان کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند و این مفهوم که به معنی تلاشهای سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتر به مشتری است را توسعه داده اند (استون و فون،2001).سازمانها تشخیص داد ه اند که مشتریان مهمترین دارایی آنها محسوب می شوند، بنابراین به روابط با مشتریان به عنوان تعاملاتی سودمند می نگرند که نیازمند مدیریت صحیح می باشد(پلاکویناکی،2005). دنیای رقابتی امروز، سازمانها را بر آن داشته است تا به مشتریان اهمیت بیشتری دهند و به جای توجه به تولید انبوه و کارا به مشتری و رضایت او از ارائه خدمات توجه کنند. مدیریت ارتباط با مشتری سازمانها را جهت تشخیص مشتریان کلیدی و پر اهمیت و حفظ آنها برای مبادلات آتی کمک می کند و از این طریق باعث کاهش هزینه های جلب مشتری جدید و همینطور افزایش درآمدهای سازمان از جانب مشتریان وفادار می شود. علیرغم مزایای برشمرده شده و بسیاری دیگر از مزایا، این سیستم ها هنوز پاسخگوی سطح انتظارات سازمانها نبوده و در غالب موارد این پروژه ها دچار شکست شده اند. بر اساس گزارشی که گارتنر در سال 2001 ارائه کرد نرخ شکست این پروژه ها بعد از یکسال رقمی بین 32 تا 55 درصد است که نشان دهنده ریسک نسبتاً بالای اجرای چنین پروژه هایی است. یکی از دلایل شکست این پروژه ها آنچنان که بررسی ها و پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد دید محدود به تکنولوژیکی و غفلت از ابعاد سازمانی و فرایندی این سیستم هاست(رینولد،2002).
بسیاری بر این باورند که با خرید بسته نرم افزاری می توانند روابط با مشتریان را بهبود دهند، لیکن توجه به عواملی چون فرهنگ سازمانی و آموزش پرسنل سازمان از اهمیتی به مراتب بیشتر برخوردار است. همانطور که گفته شد، اجرای پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری با ریسک و عدم اطمینان زیادی همراه است، بنابراین لازم است قبل از اجرای پروژه با برنامه ریزی مناسب، ریسک مورد نظر کاهش یابد تا سازمان بتواند به بهترین شکل به مزایای مورد انتظار از آن دست پیدا کند.تمایل دنیای کسب و کار به محصولات و تمایز محصولات با یک میل جدید یعنی مشتری و تمایز مشتری جایگزین شده است که منجر به ظهور مجدد فلسفه یک به یک می شود. سازمان به پیروی از فلسفه یک به یک با مشتری رابطه برقرار می کند و رابط هاش را بصورت سودآور و مؤثر حفظ کرده و گسترش می دهد. به زودی قیمت به عنوان اولویت دوم مشتریان قرار م یگیرد، زمانی که یک رابطه یک به یک مستحکم با او ایجاد می شود، نه اینکه قیمت مورد توجه قرار نمی گیرد، بلکه دیگر اولین اولویت و توجه مشتری محسوب نمی شود، زیرا مشتری بشدت علاقه مند به ادامه ارتباطش با کسب و کار می باشد. چرا؟ زیرا مشتری می داند که شرکت از لحاظ قیمت در رقابت است و از طرفی می داند که شرکت مزبور با نیازها و خواسته هایش نیز آشناست پس می تواند از این ارتباط بهره مند شود.
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه
بررسی مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
مدل توسعه یافته مدیریت ارتباط با مشتری
مدل گوپا و شارما
مدل گاریدو و پادیلا
مدل جامع مدیریت ارتباط با مشتریان
مدل گام به گام پیاده سازی سیستم های سازمانی
گام های متوالی بکارگیری
مدل دانشگاه استکلهم
مدل گارتنر (2001)
مدل شرکت دتکون
مروری بر تحقیقات انجام شده
و . . .

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود کتابچه ضمیرناخودآگاه خود را بشناسیم

کتابچه-ضمیرناخودآگاه-خود-را-بشناسیم
کتابچه ضمیرناخودآگاه خود را بشناسیم
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 1021 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
کتابچه شناخت ضمیر ناخوداگاه و روشهای برنامه ریزی آن برای جذب ثروتها و دستاوردها، تالیف حجت اله صدقی، در قالب فایل pdf و در 22 صفحه.

برگرفته از دوره های آموزشی ثروت آفرینان از استاد بزرگ مباحث تکنولوژی فکر :
جناب آقای دکتر علیرضا آزمندیان


دراین فایل سعی شده ضمیرناخوداگاه به عنوان بزرگتربن کامپیوتر جهان هستی که در وجود انسان نهادینه شده معرفی و سپس روشهای برنامه ریزی این کامپیوتر جهت جذب و خلق دستاوردها و ثروتها آورده شده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
بخش اول-آشنایی با کاینات و قوانین جذب
بخش دوم – ارتباط با کاینات از طریق ضمیر ناخودآگاه
بخش سوم –شناخت ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه
بخش چهارم –چگونه ضمیر ناخودآگاه خود را برنامه ریزی کنیم ؟
بخش پنجم –مدیریت حالت و روحیه در جهت رسیدن به خواسته ها
تکنیکهایی برای ساخت یک روحیه شاد
تمرین ها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه