مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت زوایای پنهان سازمان تجارت جهانی WTO

پاورپوینت-زوایای-پنهان-سازمان-تجارت-جهانی-wto
پاورپوینت زوایای پنهان سازمان تجارت جهانی WTO
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 5
حجم فایل: 119 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
پاورپویت بررسی زوایای پنهان قوانین سازمان تجارت جهانی WTO در 5 اسلاید.

پاورپویت بررسی زوایای پنهان قوانین سازمان تجارت جهانی WTO که بررسی آن ها از زاویه حقوقی کمک به درک واقعیات پشت این قوانین می نماید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود مبانی نظری و پژوهشی فرزند پروری و کمال گرایی

مبانی-نظری-و-پژوهشی-فرزند-پروری-و-کمال-گرایی
مبانی نظری و پژوهشی فرزند پروری و کمال گرایی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 84
حجم فایل: 123 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پژوهشی فرزند پروری و کمال گرایی، در قالب فایل Word در 84 صفحه.

بخشی از متن فایل:
امروزه یکی از مهم ترین معضلاتی که دست به گریبان خانواده ها شده است مسئله فرزند پروری والدین است. یکی از نتایج نوع فرزند پروری والدین شکل گیری و نوع کمال گرایی در فرزندان است.کمال گرایی با فرد متولد نمیشود وتجربیات دوران کودکی تاثیر زیادی در شکل گیری کمال گرایی دارد.کمال گرایی یک ویژگی شخصیتی است که خصوصیات ان با تلاش فرد برای بی عیب و نقص بودن و تنظیم استاندارد هایی برای بالاترین سطح عملکرد توصیف میشود و با خود ارزیابی انتقادی و نگرانی در مورد ارزیابی دیگران همراه است.
والدین ممکن است هم فرزندانشان را دوست بدارند و هم انها را طرد کنند و یا اینکه در عین دوست داشتن انها،در انضباط نیز سخت گیری نمایند.در طول تاریخ مراقبت از کودک،اموزش ،اعمال انضباط و مدیریت زندگی کودک را والدین برعهده داشتند. انها جزعوامل اولیه و بنیادین تغییر و اجتماعی نمودن نمودن کودک محسوب میشوند(بریسمیتروشفر2007). از این رو فرزندپروری حوزه نسبتا جدیدی است که توجه را از دهه 1970 به بعد به سمت خود معطوف کرده است.چند دهه گذشته علاقه و توجه به تحول عاطفی-اجتماعی کودکان افزایش یافته است پیش از این پژوهشگران بر این باور بودند که مشکلات ناشی از نارساییهای تحولی انهاست و این گروه از کودکان مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت. واقعیت این است که گرچه فرایند تحول همراه با تغییرات سریع نمیتواند فاقد پایداری باشد اما کاملا روشن است که بسیاری از کودکان در سالهای نخستین کودکی واجد مشکلات عاطفی و رفتاری هستند که در بزرگسالی گریبانگیر انها خواهد بود و در این بین شیوه فرزند پروری بر فرایند تربیت تاثیر گذار میباشد.

فهرست مطالب:
-1مبانی نظری پژوهش
2-1-1- تعاریف شیوه های فرزند پروری
2-1-1-1-تاریخچه سبک های فرزند پروری
2-1-1-2- نظریه ها و دیدگاههایی درباره شیوه های فرزند پروری
2-1-1-3-عوامل مؤثر بر سبک های فرزندپروری
2-1-1-4-تکنیک های والدین جهت اعمال کنترل
2-1-1-5-مروری بر تحقیقات پیشین
2-1-1-6-ابعاد و شیوه های رفتار والدین
2-1-1-7-تاثیر متقابل والدین و کودک بر همدیگر
2-1-1-8-پیامد های هر یک از سبک های فرزند پروری
2-1-2-مفهوم کمال گرایی
2-1-2-1-مبانی نظری و تاریخی کمال گرایی
2-1-2-3-مشخصات کمال گراها
2-1-2-4-ابعاد کمال گرایی
2-1-2-5-عوامل نگهدارنده کمال گرایی
2-1-2-6-سبب شناسی کمال گرایی
2-1-3-پژوهش های انجام یافته 2-1-3-1-پژوهش های داخلی
2-1-3-2-پژوهش های خارجی
2-1-4-جمع بندی
منابع فارسی
منابع خارجی
پیوست ها
پرسشنامه سبک فرزندپروری
پرسشنامه کمال گرایی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه دستنویس ترمودینامیک مواد - استاد محمدی (دانشگاه صنعتی شریف)

جزوه-دستنویس-ترمودینامیک-مواد--استاد-محمدی-(دانشگاه-صنعتی-شریف)
جزوه دستنویس ترمودینامیک مواد - استاد محمدی (دانشگاه صنعتی شریف)
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 7768 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
جزوه دستنویس ترمودینامیک مواد کلاس درس استاد محمدی (دانشگاه صنعتی شریف) در 37 صفحه فایل pdf.

ترمودینامیک سرعت انجام پدیده را مرود بررسی قرار نمی دهد ، سرعت در علم سینیتیک مورد بررسب قرار میگیرد.
در ترمودینامیک شرایط را ایده آل در نظر می گیریم و از شرایط واقعی فاصله دارد.
در این فایل pdf ، جزوه دستنویس درس ترمودینامیک مواد ،استاد محمدی در دانشگاه صنعتی شریف ، ارایه می گردد.

فهرست مطالب:
1-مقدمه ای بر ترمودینامیک
2-مروری بر شیمی فیزیک
3- واکنش های شیمیایی از دیدگاه ترمودینامیک
4-دیاگرام الینگهام-ریچاردسون
5-بررسی ترمودینامیکی تعادل های فازی در سیستم های خالص

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت 7P بازاریابی در فروشگاه شهروند

پاورپوینت-7p-بازاریابی-در-فروشگاه-شهروند
پاورپوینت 7P بازاریابی در فروشگاه شهروند
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx, docx
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 40455 کیلوبایت
قیمت: 33000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تحلیل 7P بازاریابی در بازدید از فروشگاه شهروند شعبه میدان آرژانتین، در 28 اسلاید به همراه گزارش در قالب فایل Word در 7 صفحه.

در این فایل 7P بازاریابی که شامل Product، Place، Promotion، People، Physical environment، Process، Price است در فروشگاه شهروند تحلیل و بررسی شده. شامل گزارش متنی و تحلیلی به صورت دو فایل WORD و POWERPOINT است.

بخشی از متن فایل:
فروشگاه شهروند با وجود معماری خاص بیرونی خود، سقف بلند و جلوه های بصری و تبلیغات رنگی در سطح فروشگاه و همینطور توجه به نوسازی این شعبه و آسایش مشتریان نابینا و معلول و تعبیه مسیر های مناسب برای آنان نشان داده تلاش خود را برای بهبود این زمینه از 7p به کار گرفته است؛ اما قدیمی بودن این ساختمان مانع انعطاف و فرصت غلبه در جهت رقابت با سایر فروشگاه ها هچون هایپر استار می شود. وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی و پخش اذان در محوطه بیرونی فروشگاه در کنار پارکینگ آسایش مطلوبی را برای مشتریان فراهم می کند. اما درب ورودی فروشگاه به مقدار مناسب باز نمی شود و ظرفیت کافی جهت خیل عظیم مشتریان را ندارد و این مسئله زمانی بحرانی تر می شود که عوامل شهروند برای انتقال کالا های خود از تامین کننده به درون فروشگاه از این درب استفاده کنند

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت-بازاریابی-به-سبک-هواوی
پاورپوینت بازاریابی به سبک هواوی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx, pdf
تعداد صفحات: 120
حجم فایل: 3385 کیلوبایت
قیمت: 80000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت بازاریابی به سبک هواوی، در 120 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است. بنابر مطالب منتشر شده در ویکی پدیا (اکونومیست)، هواوی الان بزرگترین شرکت ارایه دهنده سرویس‌های ارتباطی در جهان است. هواوی در سال ۱۹۸۷ توسط رن ژنگفی پایه گذاری شد و به عنوان تولید کننده تجهیزات مخابراتی کار خود را شروع کرد. مجموعه هواوی امروزه بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر کارمند دارد. آمار جالب توجه اینجاست که حدود نیمی از این افراد در بخش‌های مختلف تحقیق و توسعه شرکت مشغول‌اند. بخش تحقیق و توسعه هواوی در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه فعال است. معنی کلمه هواوی در زبان چینی به عبارت “دستاورد چینی” قابل تعبیر است. کمپانی هواوی خود ترجیح می‌دهد برند هواوی با تلفظ “wah-way” – “وا وی” خوانده شود.

فهرست مطالب:
معرفی برندهواوی
تمرکز بر بازاریابی محلی
همکاری با سلبریتی‌ها
شناخت ویژگی فرهنگی بازار هدف
مدیریت ذائقه چهره های محبوب جهانی
برپایی نمایشگاه‌های بزرگ
تاثیر برپایی نمایشگاه‌های بزرگ بر شناساندن هواوی
همگام با قافله سریع دیجیتال
تصرف زمین با بیلبوردهای فراوان
قیمت‌گذاری متناسب با ذائقه مخاطبان
هواوی صاحب بزرگ ترین بیلبورد تبلیغاتی جهان
الهام بخش بودن بیلبورد تبلیغاتی هواوی
برند هواوی
سرمایه گذاری و مشارکت
گسترش بین المللی
محصولات و خدمات
سیر تحول هواوی: تبدیل شدن کسب‌ و کار کوچک چینی به یک برند جهانی
تاریخچه
فعالیت هواوی در قالب 3 گروه تجاری مجزا
استراتژی راهبردی هوآوی
کسب‌وکار هندست‌های شخصی هواوی
فلسفه برند هواوی
انقلاب 5جی
چالش‌های پیش روی هواوی در آینده
تصویر برند در ایالات‌متحده
افزایش دارایی‌ها:
بازنگری در تیم مدیریتی
نبرد غول‌های اندرویدی سامسونگ و هواوی
هواوی در لیست با ارزش‌ترین برندهای فوربس
داستان شکل‌گیری برند هواوی
مدل کسب‌و‌کار شرکت هواوی
حقایق جالبی در مورد برند هواوی
وضعیت کنونی برند هواوی
یک محیط کاری ایده‌آل در هوآوی چین
داستان موفقیت هواوی؛ چالش‌ها و راهکارهای پیش رو
تقسیم سهام درهواوی
شیوه مدیریت در هواوی
تحقیق و توسعه؛ شرط اول پیشرفت
کسب تغییراستراتژی درهواوی
حرکت به سوی تلفن همراه
ورود به بازار آمریکا
چالشی دشوار
اکوسیستمی اختصاصی
مسئولیت اجتماعی شرکتی
HUAWEI Mate X حاصل سرمایه‌گذاری وسیع هوآوی در تحقیق‌ و توسعه
سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه راز پیشرفت‌های اخیر هواوی است
سرمایه‌‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری هواوی در بخش تحقیق و توسعه
80000نفردربخش تحقیق وتوسعه هواوی مشغول هستند
توسعه سیستم عامل هواوی با کمک محققان روس
میزان سرمایه گذاری هواوی در بخش تحقیق و توسعه بالاتر از اپل است
تحولات ایجاد شده توسط هواوی
آمادگی هواوی برای نوآوری آینده
آغاز همکاری مشترک NetEase و Huawei بر روی توسعه‌ فناوری «Cloud + AI + ۵G + Terminal»
ششمین مرکز تحقیق و توسعه هواوی در فرانسه
ساخت مرکز تحقیق و توسعه هوآوی در انگلستان
هواوی تحقیقات شبکه جی 6را در مرکز تحقیق و توسعه کانادا آغاز کرد
تحقیقات هواوی برروی نسل ششم شبکه
درس هایی ازموفقیت هواوی
استراتژی ارتقای برند هواوی
استراتژی قیمت هواوی
مکان و استراتژی توزیع Huawei
استراتژی محصول هواوی
آمیخته بازاریابی هواوی
مأموریت هواوی
استراتژی بازاریابی هواوی /تجزیه وتحلیل وضعیت /بازارپاکستان
رقبای هواوی در بازار بین المللی
تجزیه و تحلیل بازاریابی(پاکستان)
بازار هدف(لاهور)
آماری در مورد بازار هدف (طبق آخرین سرشماری)
تحلیل SWOT هواوی(درپاکستان)
اجرای STP در هواوی
تحلیل موردی استراتژی تلفن های هوشمند هواوی
تهدید محصولات یا خدمات جایگزین
رقابت در بین شرکت های موجود
قدرت چانه زنی تامین کنندگان
تهدیدهای ورود جدید

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه