مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

پاورپوینت تحلیل میدان ارگ کرمان

پاورپوینت-تحلیل-میدان-ارگ-کرمان
پاورپوینت تحلیل میدان ارگ کرمان
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 28709 کیلوبایت
قیمت: 64000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تحلیل میدان ارگ کرمان، در 26 اسلاید.

این پاورپوینت به طور کاملا تخصصی و حرفه ای به ارائه سیرتحول تاریخی کرمان و دگردیسی بافت آن با فوکوس بر روی میدان ارگ کرمان ساخته شده است. برای تمامی مطالب از عکس و نقشه استفاده شده و با عنایت به کمبود منابع و مطالب در باب این نمونه موردی خاص، دانشجو را از نیاز به مراجعه به منابع دیگر بی نیاز می کند.
همچنین اسلایدها از لحاظ ظاهری و فونت متنوع و شکیل می باشد.

بخشی از متن پاورپوینت:
شهر کرمان سابقا دارای 6 دروازه و حصاری دور تادور بوده است بوده است. بیرون حصار، به فاصله 4 تا 6 متر خندق، به فاصله حدود 300 تا 500 متر و برج هایی آجری در 2 طرف هر دروازه وجود دارد.

فهرست مطالب:
1. موقعیت جغرافیایی
2. موقعیت ارتباطی کرمان و شهر های دیگر
3. سیر تحول تاریخی
4. کرمان، شهر شش دروازه
5. بافت قدیم شهر
6. استخوان بندی و دگردیسی بافت شهری در دوره های مختلف تاریخی
7. اماکن تاریخی
8. بازار بزرگ کرمان
9. تاریخچه و سیر تحول میدان
10. موقعیت و دسترسی میدان
11. چیدمان فضایی میدان
12. مشخصه های کالبدی میدان
13. فرسایش میدان
14. تحلیل کالبدی
15. فعالیت ها و کارکردهای میدان
16. میدان ارگ، میدان خاطره ها
17. زمانوارگی
18. حس مکان
19. منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

تحقیق اصول تراش پیچ و مهره

تحقیق-اصول-تراش-پیچ-و-مهره
تحقیق اصول تراش پیچ و مهره
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 389 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع اصول تراش پیچ و مهره در قالب ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه.

بخشی از متن فایل:
تراشکاری یکی از رایجترین فرآیندهای ساخت قطعات دوار استوانه ای یا مخروطی میباشد که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته و ماشین ابزاری که برای آن استفاده میشود، دستگاه تراش است که با چرخاندن قطعه کار و نفوذ ابزار به آن عملیات های مختلفی همچون روتراشی، کف تراشی، شیارزنی و … را اجرا می کند. دستگاه تراش دقت و سرعت بالایی در ساخت قطعاتی همچون شفت، پیچ، قطعات مدور، بادامک ها و … دارد

فهرست مطالب:
مقدمه 4
پیچ تراشی 4
*انواع (پروفیل ) دندانه پیچها : 6
طریقه تراشیدن پیچهای بلند 8
انواع مختلف پیچها و مهره ها و طریقه ساخت آنها: 10
پیچ تراشی چیست : 12
انواع شیار تراشی : 12
انواع روش های پیچ تراشی : 12
پیچ چیست؟ 12
فرآیند پیچ تراشی: 15
پیچ زنی یا رزوه زنی 17
پیچ زنی به روش رولینگ و فرم دهی 17
مراحل و روش تولید پیچ با این فرایند 19
روش شکل‌گیری دندانه 20
اصول تراش پیچ و مهره: 20
روش ساخت مهره و پیچ 20
اجزاء مختلف پیچ: 20
نحوه تولید پیچ: 21
انواع پرس کاری 22
مراحل تراشکاری پیچ: 22
جدول گام (دنده) پیچ و مهره 23
انواع رزوه‌های پیچ : 24
جدول گام و دنده پیچ و مهره 25
استفاده از استاندارد برای تعیین رزوه‌ها 25
معرفی کلی پارامترهای رزوه‌ها و اتصالات 26
مقایسه پیچ و مهره های دنده ریز Fine thread و دنده درشت Coarse thread. 27
پیچ تراشی : 28
روش های تولید پیچ چیست ؟ 29
پیچ تراشی با یک ماشین تراش 31
منابع 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مدیریت-دانش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 87 کیلوبایت
قیمت: 54000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت دانش در قالب فایل word، در 36 صفحه.

بخشی از متن:
مدیریت دانش به خودی خود ایده جدیدی نیست. مدیران موفق همیشه از سرمایه¬های فکری بهره برده و ارزش آن را تشخیص داده اند. اما این تلاشها، سازمان یافته نبوده و تضمینی وجود نداشت که دانش به دست آمده به طور مناسب، برای حداکثر منافع سازمان، به اشتراک گذاشته شده و توزیع گردد، (توربان، افرایم، 2006). در حالی که، دانش و سرمایه فکری پایه و اساس شایستگی های اصلی و نیز راهبردی برای عملکرد بهتر می¬باشد. دانش در صورتی نقش راهبردی دارد که سازمان بتواند آن را در فعالیتهای ارزش آفرینی استفاده نموده و از دانش ابزاری برای عملی ساختن فرصت های موجود در بازار رقابتی بهره برداری کند. زیرا برای شرکت ها دیگر امکان پذیر نیست که با انجام سریعتر و بهتر کارها مزیت رقابتی خود را حفظ کنند، بلکه مزیت رقابتی هنگامی امکان پذیر می شود که کارهایی صورت گیرد و قابل تقلید توسط دیگران نباشد، (توربان، افرایم، 2006). در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، هم توجه به دانش موجود و استفاده مؤثر از آن و هم ایجاد ساختاری برای استفاده از دانش نوین اهمیت بسیار دارد. سازمان ها باید به همه امور توجه داشته باشند، زیرا مدیریت دانش همچون یک استراتژی کاری، همزمان، در کل سازمان عمل می کند و ابزار پیشرفت برنامه کلی یک سازمان محسوب می¬شود، (توربان، افرایم، 2006).
پیچیدگی و گستردگی مفهوم دانش باعث شده است تا نگرش یکسانی در خصوص مدیریت دانش شکل نگیرد. لذا صاحب نظران مختلف از زوایای متفاوتی به آن نگریسته و به تعریف آن پرداخته اند. با اذعان بر این واقعیت، نمونه هایی از رایج ترین تعاریف مدیریت دانش در اینجا ارائه می¬شود:
از نظر مرویک (2001) سازمانی مدیریت دانش به مجموعه ای از فعالیت های منظم و سیستماتیک گفته می شود که جهت دست یابی به ارزش بزرگ تر از طریق دانش در دسترس صورت می گیرد. دانش در دسترس، کلیه تجربیات و آموخته های افراد یک سازمان و کلیه اسناد و مدیریت دانش به می¬شود گزارش ها در داخل یک سازمان را شامل می شود.
به نظر ویج (2002) مدیریت دانش دربرگیرنده رفتارهای انسانی، نگرش¬ها و قابلیت¬های انسانی،
فلسفه¬های کسب و کار، الگوها، عملیات، رویه ها و فن آوری های پیچیده است.
به نظر جونز، مدیریت دانش یک رویکرد سیستماتیک یکپارچه جهت شناسایی، مدیریت و تسهیم تمام داراییهای اطلاعاتی سازمان است، که شامل بانک های اطلاعاتی، مدارک، سیاستها و رویه¬ها می¬باشد (جانگ و همکاران، 2003).
همچنین مدیریت دانش به عنوان یک کاربرد هدف گرا و سیستماتیک پیمانه هایی جهت هدایت و کنترل دارایی های دانش قابل لمس و غیر قابل لمس سازمان شناخته می شود که با هدف استفاده از دانش موجود داخلی و خارجی این سازمان ها جهت فعال کردن خلق دانش جدید، ایجاد ارزش، خلاقیت و پیشرفت در نظر گرفته می¬شود (یانگ، 2004).
به نظر اسمیت مدیریت دانش، یک محیط کاری جدید ایجاد می¬کند که دانش و تجربه به آسانی می¬توانند به اشتراک گذارده شوند و همچنین اطلاعات و دانش را فعال می¬کند تا به سمت افراد واقعی و در زمان واقعی جریان یابند تا آنها بتوانند مؤثر و کاراتر عمل کنند (استرنبرگ، 1991).
پیتر دراکر اعتقاد دارد "راز موفقیت سازمانها در قرن 21 اجرای صحیح مدیریت دانش است". بنابراین در سازمانهای هزاره سوم اجرای مدیریت دانش ضروری بوده و مؤسسات باید با برنامه ریزی برای اجرای آن اقدام کنند. موفقیت سازمان ها بطور فزاینده ای به این موضوع وابسته است که چطور به طور مؤثر سازمان می-تواند دانش را بین کارکنان سطوح مختلف جمع¬آوری، ذخیره و بازیابی کند (مامفورد و لیکوآنان، 2004).
در تعریفی دیگر، مدیریت دانش به عنوان فعالیتی تجاری به همراه دو جنبه اساسی زیر در نظر گرفته شده است:

فهرست مطالب:
مدیریت دانش
داده ها، اطلاعات و دانش:
دانش پنهان و آشکار
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش
استراتژی های مدیریت دانش
فرآیندهای مدیریت دانش
تحقیقات مرتبط خارجی
منابع فارسی
منابع لاتین

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

تحقیق کمردرد در ورزش

تحقیق-کمردرد-در-ورزش
تحقیق کمردرد در ورزش
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 479 کیلوبایت
قیمت: 54000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمردرد در ورزش در قالب فایل word، در 57 صفحه.

بخشی از متن:
بخش حاضر به بررسی مبانی علمی و نظری درد پرداخته و روش های متداول اندازه گیری درد را بیان نموده وبا معرفی مدل مشخصی از کمردردهای مزمن ، از دردهای اسکلتی -عضلانی به کمردردهای شغلی ونحوه مدیریت آنها می پردازد.ازمیان روشهای متداول مدیریت درد در طب مکمل، به معرفی دو روش "یوگا "و "ماساژ" پرداخته و نحوه تاثیرآن را بر اینگونه دردها بررسی می نماید.در انتها نیز به بیان تحقیقات انجام شده در این زمینه در داخل و خارج از کشور اشاره می نماید.

فهرست مطالب:
2-1 : مقدمه17
2-2 :مبانی نظری18
2-2-1 : مبانی علمی درد18
2-2-2 : مکانیسم احساس درد.18
2-2-3 : مکانیسم های درد در طناب نخاعی.19
2-2-4 : تئوری کنترل دریچه ای درد20
2-2-5 : انواع درد.21
2-2-5-1 : درد حاد و مزمن21
2-2-5-2 :دردهای نوروژنیک.22
2-2-6 : نوروپلاستیسیتی سلولهای عصبی و دردهای مزمن.23
2-2-7 : روشهای ارزیابی درددر بیماران با درد مزمن23
2-2-7-1: روش های اندازه گیری تک بعدی درد25
2-2-7-2: روش های اندازه گیری چند بعدی درد.26
2-2-8 : کمردرد26
2-2-9 : ارزیابی اولیه کمردرد.27
2-2-10 : کمردردهای مکانیکی29
2-2-10-1 : کمردردهای کمری-دنبالچه ای.29
2-2-10-2 : کمردردهای ناشی از اسپوندیلوز کمری و یا استئوآرتریت29
2-2-11 : کمردردهای شغلی29
2-2-11-1 : مدیریت کمردردهای شغلی30
2-2-11-2 : مدیریت کمردردهای شغلی حاد.31
2-2-11-2 : مدیریت کمردردهای شغلی مزمن33
2-2-12 : درمان های اختصاصی و مدیریت درد33
2-2-12-1 : روش های داروئی مدیریت درد.34
2-2-12-2 : روش های غیر داروئی مدیریت درد.34
2-2-13 : ورزش درمانی35
2-2-14 : دامنه حرکتی.37
2-2-15 : یوگا40
2-2-15-1 : تاثیر تمرینات یوگابر کمردردهای مزمن.41
2-2-16 : ماساژ42
2-2-16-1 : انواع ماساژ42
2-2-16-2 : مکانیسم های احتمالی تاثیر ماساژ43
2-2-16-3 : مکانیسم های بیومکانیکی ماساژ.43
2-2-16-4 : تاثیر ماساژ بر دامنه حرکتی.44
2-2-16-5 : مکانیسم های فیزیولوژیکی ماساژ44
2-2-16-6مکانیسم های نوروژنیکی ماساژ45
2-2-16-7 : تاثیر ماساژ بر کمردرد45
2-3 : پیشینه تحقیقات انجام شده 46
2-4 : جمع بندی56

منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-کارآفرینی-سازمانی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 114 کیلوبایت
قیمت: 54000 تومان

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی در قالب فایل word و در 62 صفحه.

بخشی از متن:
درباره تعریف کارآفرینی و شخص کارآفرین و کارآفرینی سازمانی، تعاریف گوناگونی از سوی صاحبنظران ارائه شده است که با توجه به وسعت سیطره کارآفرینی در رشته ها و علوم مختلف، تنوع تعاریف نیز امری غیر قابل کنترل و ناگزیر است، درنتیجه ارائه تعریف کامل و جامعی که بتوان با ارائه آن، اجماع دیدگاههای صاحبنظران را جلب کرد، سخت و گاه غیر ممکن مینماید.
واژه کار آفرینی ابتدادر زبان فرانسه ابداع شد (کرباسی وهمکاران ،1381: 27 ،اعرابی ،1382 : 17) و از اصطلاح و کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای "واسطه و دلال "ویا اصطلاح انگلیسی To undertake به معنای «متعهد شدن» اقتباس شده است (احمد پور داریانی ،1383 : 4) که در سال 1848 توسط استوارت میل به کارآفرینی در زبان انگلیسی ترجمه شد. در فارسی هم این اصطلاح ابتدا کار فرمایی و سپس کارآفرینی( در ایران به معنای کسی که زیر بار تعهد می رود) ترجمه شده که هر دو ترجمه خوبی از این واژه نیستند . به نظر می رسد بهتر بود که این واژه به «ارزش آفرین »ترجمه می‌شد ( احمد پور داریانی ، 1381 ).
سه دلیل مهم توجه به موضوع کارآفرینی عبارتند از تولید ثروت، توسعه تکنولوژی و اشتغال مولد.در موارد زیادی این مفهوم را به اشتباه صرفا معادل اشتغال زایی تعریف کرده اند. از اواخر دهه هفتاد در بسیاری از کشورهای پیشرفته به علت تغییر در ارزشها و گرایشهای جامعه و تغییرات جمعیت شناختی ، موجی از کسب و کارهای کوچک و افراد خود اشتغال به وجود آمدند به گونه ای که این موضوع باعث شده است تا مقوله کارآفرینی از جنبه های متعدد و بوسیله رشته های مختلف علمی نظیر اقتصاد ، مدیریت ، جامعه شناسی و روانشناسی مورد مطالعه قرار گیرد(هایتون ، 2005: 25).
اقتصاددانان نخستین کسانی بودند که در نظریه های اقتصادی خود به تشریح کارآفرین و کارآفرینی پرداختند. کورکت (2004) کارآفرینی را فرایند پویایی از تغییر بینش و بصیرت با ابتکار و نوآوری می‌داند. هیسریچ و پیترس (2002) کارآفرینی را فرایند خلق هر چیز نو و با ارزش، با صرف وقت و تلاش با فرض همراه داشتن خطرات مالی، روحی و اجتماعی و به دست آوردن پاداش های مالی و رضایت فردی و استقلالی که از آن ناشی می‌شود، تعریف کرده‌اند. پیتر دراکر (1985) کارآفرینی را به مفهوم جستجوی دائمی برای تغییر ، واکنشی در برابر آن و بهره برداری از آن به عنوان یک فرصت بیان می کند؛ از طرف دیگر شومپیتر ، به عنوان کسی که برای نخستین بار این مقوله را در نظریات خود به صورت علمی بیان کرد ، کار آفرینی را فرایند تخریب خلاق میداند ( هزار جریبی1384 :9).
تامپسون ( 2000) کارآفرینی را فرایندی می‌داند که در آن بتوان با استفاده از خلاقیت، عضو جدید را همراه با ارزش جدید با استفاده از زمان، منابع، ریسک و به کارگیری دیگر عوامل به وجود آورد. چرچیل درباره کارآفرینی با نگاه متفاوتی معتقد است : کارآفرینان باید بر حرکت ها و بهبودهای مستمری متمرکز شوند که به صورت مداوم در پی بهره برداری از ریسک‌ها و فرصت‌های قابل کنترل باشد (ناهید،42:1388).
رضائیان کارآفرینی را فراگرد شکار فرصتها به وسیله افراد، بدون در نظر گرفتن منابع موجود در اختیار تعریف میکند و در اصل بر این مهم استوار است که کارآفر ینان به هنگام تصور فرصت های جدید، محدودیت‌های منابع جاری را نادیده می‌گیرند(رضائیان،1390: 41).
فرای (1993) معتقد است کارآفرینی یعنی در هم آمیختن ویژگیهای شخصی، ابزار مالی و منابع موجود در محیط کار که از راه فرآیندی انجام می‌پذیرد و بقا می‌یابد(ناهید،42:1388).
کار آفرینی عبارتست از فرایند ایجاد ارزش از راه تشکیل مجموعه منحصر فردی از منابع به منظور بهره گیری از فرصتها فرایندی است که منجر به ایجاد رضایتمندی و یا تقاضای جدید می گردد (احمد پور داریانی، 1384: 28).
کار آفرینی شامل یک فرآیند یادگیری است و عبارتست از توانایی برآمدن از عهده مسائل و مشکلات و نیز یاد گرفتن از آنها می‌باشد(دیکنز و فریل ، 2003 :21).

فهرست مطالب:
مبانیکارآفرینی سازمانی
مفهوم و تعاریف کارآفرینی
تاریخچه کارآفرینی
تعریف کار آفرین
صفات و ویژگی‌های کارآفرینان
مرکز کنترل درونی
خلاقیت و نوآوری
انواع کارآفرینی
الف –کارآفرینی فردی
ب – کارآفرینی درون سازمانی
ج – کارآفرینی سازمانی
تعریف کارآفرینی سازمانی
ویژگیهای کارآفرینان سازمانی
عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی
عوامل زمینه‌ای مؤثر بر رفتار کارآفرینی سازمانی
عوامل ساختاری مؤثر بر رفتار کارآفرینی سازمانی
ویژگی سازمان‌های کارآفرین
ابعاد ساختاری
غیر رسمی بودن
تخصصی نبودن
نداشتن استاندارد
کم رنگ بودن سلسله مراتب
نداشتن پیچیدگی
عدم تمرکز
حرفه‌ای بودن
حمایت مدیریت
ابعاد محتوایی
الگوهای کارآفرینی سازمانی
الگوی کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن
مدل ترغیب کارآفرینی کوارتکوو هاجتس
مدل کارآفرینی سازمانی از دیدگاه فرای
مدل ۴E
مدل کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ
خوتجدیدی
ریسک‌پذیری
پیشگامی
رقابت تهاجمی
مدل مفهومی پژوهش
پیشینه تجربی پژوهش
منابع
منابع لاتین
منابع فارسی
پرسشنامه کارآفرینی سازمانی )رابینز و کولتر

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه