مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری 1 ارائه صورتهای مالی

پاورپوینت-استاندارد-حسابداری-1-ارائه-صورتهای-مالی
پاورپوینت استاندارد حسابداری 1 ارائه صورتهای مالی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 64
حجم فایل: 292 کیلوبایت
قیمت: 65000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت استاندارد حسابداری 1 ارائه صورتهای مالی، در 64 اسلاید.

این استاندارد، مبنای ارائه صورتهای مالی با مقاصد عمومی را مقرر می‌کند تا از قابل مقایسه بودن آن با صورتهای مالی دوره‌های قبل واحد تجاری و نیز با صورتهای مالی سایر واحدهای تجاری اطمینان حاصل شود.

در این استاندارد، اصطلاحات زیر با معانی مشخص بکار رفته است:
صورتهای مالی با مقاصد عمومی (که از این پس ”صورتهای مالی“ نامیده می‌شود)، صورتهای مالی است که هدف آن تأمین نیازهای استفاده‌کنندگانی است که در موقعیتی قرار ندارند که واحد تجاری را ملزم کنند گزارشهایی مطابق با نیازهای اطلاعاتی خاص آنها تهیه کند.
غیرعملی بکارگیری یک الزام در صورتی غیرعملی است که واحد تجاری پس از هرگونه تلاش معقول، نتواند آن را بکار گیرد.
بااهمیت عدم ارائه یا ارائه نادرست اقلام در صورتی بااهمیت است که بتواند به تنهایی یا در مجموع، بر تصمیمات اقتصادی استفاده‌کنندگان که بر اساس صورتهای مالی اتخاذ می‌شود، تأثیر بگذارد. اهمیت، به اندازه و ماهیت عدم ارائه یا ارائه نادرست بستگی دارد که با توجه به شرایط محیطی در مورد آن قضاوت می‌شود. اندازه یا ماهیت یک قلم، یا ترکیب هر دو، می‌تواند عامل تعیین‌کننده باشد.یادداشتهای توضیحی شامل اطلاعاتی است افزون بر آنچه در صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان، صورت سود و زیان جامع، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریانهای نقدی ارائه می‎شود. این یادداشتها، اطلاعات توضیحی یا جزئیات اقلام ارائه‎شده در صورتهای مالی و اطلاعاتی در ارتباط با اقلامی که واجد شرایط لازم برای شناسایی در صورتهای مالی نیست را ارائه می‌کند.
سایر اقلام سود و زیان جامع در برگیرنده اقلامی از درآمدها و هزینه‌ها (شامل تعدیلات تجدید‌طبقه‌بندی) است که سایر استانداردهای حسابداری، شناسایی آنها را در صورت سود و زیان، الزامی یا مجاز نکرده باشدمالکان دارندگان ابزارهایی هستند که به عنوان حقوق مالکانه طبقه‌بندی شده‌ است.
سود یا زیان دوره درآمدها منهای هزینه‌ها، به جز اجزای سایر اقلام سود و زیان جامع است.
تعدیلات تجدید طبقه‌بندی مبالغی است که در دوره جاری یا دوره‌های قبل، در سایر اقلام سود و زیان جامع شناسایی شده است و در دوره جاری، به صورت سود و زیان منتقل می‌شود.
مجموع سود و زیان جامع تغییر در حقوق مالکانه طی دوره در نتیجه معاملات و سایر رویدادها به جز تغییرات ناشی از معامله با مالکان به عنوان مالک می‌باشد.
مجموع سود و زیان جامع، متشکل از تمام اجزای ”صورت سود و زیان“ و ”سایر اقلام سود و زیان جامع“ است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع بروجرد

پاورپوینت-تحلیل-معماری-مسجد-جامع-بروجرد
پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع بروجرد
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 7234 کیلوبایت
قیمت: 33500 تومان

پاورپوینت تحلیل مسجد جامع بروجرد؛ 18اسلاید؛ قابل ویرایش
مختصری از متن:
مسجد دارای دو درب شرقی و غربی است که به صحن اصلی باز می‌شوند. در جنوب صحن، گنبد و ایوان اصلی مسجد که قدیمی‌ترین بخش آن است قرار دارد. در ضلع شمالی نیز شبستان مسجد با ارتفاعی کمتر از سایر بخش‌ها قرار گرفته که در تابستان فضای خنکی را ایجاد می‌کند. صحن بزرگ مسجد دارای ابعاد ۶۱ در ۴۷ متر است و حوض بزرگی در وسط آن صحن قرار دارد
فهرست مطالب
تاریخچه
ریزفضاها
معماری مسجد
صحن مسجد جامع بروجرد
شبستان
پلان مسجد جامع بروجرد
و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مقبره شیخ جام

پاورپوینت-تحلیل-معماری-مقبره-شیخ-جام
پاورپوینت تحلیل معماری مقبره شیخ جام
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 15223 کیلوبایت
قیمت: 37000 تومان

پاورپوینت تحلیل مقبره شیخ جام؛56 اسلاید؛ قابل ویرایش
مختصری از متن:
بنای مشهور به مسجد جامع نو در پشت گنبد و ایوان مجموعه قرار دارد. راه دسترسی به فضاهای معماری آن از صحن کوچک سراچه است و در جلو صحن وسیعی است که در حال حاضر آجرفرش است. در طرفین ورودی مسجد جامع قاب های آجری زیبایی ایجاد شده به جز همین قابهای تزیینی درنمای بیرونی آن عناصر تزیینی دیگری دیده نمی شود. پوشش ایوان ورودی نیز آراسته به رسمی بندی است. فضای داخلی مقصوره مشتمل بر شاه نشین هایی است که دربخش فوقانی آن ابتدا پوشش قوسی شکل و سپس گنبد مقصوره ساخته شده است. علاوه بر رسمی بندی زیبایی که پوشش میانی بنا را مزین کرده در پوشش سقف شاه نشین ها نیز همان نوع آراستگی تکرار شده است. در بخش فوقانی هر شاه نشین نورگیری تعبیه شده و بخشی از نور فضای داخلی مقصوره نیز از همین مکان تأمین می شود.
معرفی پروژه
آرامگاه شیخ احمد جام
مصالح مقبره شیخ جام
سنگ مزارهای مجموعه
گنبد خانه
مسجد عتیق مقبره شیخ جام
ایوان
مسجد کرمانی
گنبد سفید مقبره شیخ جام
سراچه
گنبد فیروزشاهی
مسجد جامع نو
ورودی مجموعه مقبره شیخ جام
بنای آب انبار و متعلقات آن
مسجد زیرزمینی
پلان مقبره شیخ جام
و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش در شرکت توشیبا

پاورپوینت-تحلیل-محیط-بازاریابی-و-استراتژی-فروش-در-شرکت-توشیبا
پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش در شرکت توشیبا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 129
حجم فایل: 4821 کیلوبایت
قیمت: 63000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش در شرکت توشیبا، در 129 اسلاید.

نگاهی به شرکت توشیبا از بنگاه های برتر جهانی
توشیبا، آنگونه که از نامش نیز برمی آید، شرکتی است که از ادغام دو شرکت مکانیکی و برقی پدید آمده است. نابغه مکانیکی ژاپن، هیساشی تاناکا با بنیانگذاری شرکت تولیدکننده تجهیزات تلگراف در ۱۳۲ سال پیش این بنا را آغاز کرد و نابغه برقی ژاپن، ایشی سوکی فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت برق توکیو در ۱۱۷ سال پیش، بنا را تکمیل کرد و بدینسان در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد. سیر اختراعات و مصنوعات مکانیکی و الکتریکی آن دو اعجوبه ژاپنی، درقالب شرکت جدید نیز ادامه یافت، با این ویژگی که عنصر الکترونیک نیز بدان افزوده شد و توشیبا با پانهادن در عرصه تولید محصولات مختلف دیجیتالی و الکترونیکی و رایانه ای، در کنار تولید لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی و تراشه ها و نیمه‌هادیها در صف مقدم شرکتهای برتر ژاپنی و جهانی جای گرفت. اما با داشتن چنین سابقه کهن و درخشان از لحاظ تاریخی و حرکت مستمر در عرصه فناوریهای نوین و اختراعات و ابداعات در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، آتسوتوشی نیشیتا مدیرعامل کنونی شرکت، راه سختی را درپیش رو می‌بیند. او اگر بخواهد توشیبا را درصدر صنایع الکترونیکی دنیا بنشاند، باید غولهایی همچون زیمنس، سامسونگ، هیتاچی، ماتسوشیتا، سونی و LG را کنار بزند.
● تاریخچه
گرچه شرکتی که امروزه به نام توشیبا شناخته می شود، رسما ۶۸ سال پیش تأسیس شد، اما سابقه اصلی این شرکت به ۱۳۲ سال پیش، یعنی سال ۱۸۷۵ برمی گردد. در این سال، هیساشی تاناکا یکی از بزرگترین مخترعان ژاپن که علاقه و مهارت خاصی در مکانیک داشت، کارخانه تجهیزات تلگراف را در توکیو راه‌اندازی کرد. این حرکت را می توان سنگ‌بنای تأسیس شرکت توشیبا دانست. در سال ۱۹۰۴، این کارخانه به نام کارخانه مهندسی شیبارا تغییر نام داد. ازسوی دیگر، نابغه صنعت برق ژاپن، ایشی سوکی فوجیوکا در سال ۱۸۹۰، اولین کارخانه تولید لامپ فلورسنت را در ژاپن تأسیس کرد و آن را شرکت برق توکیو نام نهاد. در سال ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت TOKYO SHIBAURA تأسیس شد که به نام TOSHIBA مشهور گشت و در سال ۱۹۸۴ رسما به همین نام تغییر یافت. در سال ۱۹۳۰ اولین ماشین لباسشویی برقی و نیز یخچال توسط شرکت ساخته شد. سال بعد، اولین جاروبرقی ژاپنی به بازار عرضه شد. سال ۱۹۴۲ اولین رادار توسط توشیبا تکمیل و عرضه شد. در سال ۱۹۵۵ پلوپزبرقی و چهار سال بعد اولین تلویزیون ترانزیستوری و اجاق مایکروویو ساخته شد.

فهرست مطالب:
تاریخچه شرکت توشیبا
آمار
حوزه‌های فعالیت
تحقیق و توسعه
منابع انسانی
فروش
بنیانگذاران
پایان ساخت لپ‌تاپ و رایانه
داستان برند توشیبا، ژاپنی پیش‌گام در انقلاب‌های فناوری
چالش در توسعه داخلی و بین‌المللی
نگاه سنتی درتوشیبا و عدم تولد ایده ها ونوآوری
اوج‌‌گیری چالش‌های مدیریتی توشیبا
تغییرات ساختاری درتوشیبا
نمونه‌های موفق و ناموفق در توسعه بازار
تطبیق فرصت‌ها با منابع واهداف  شرکت
چابکی سازمان‌ها در شناسایی و برطرف‌سازی سریع نیازها و خواسته‌های مشتریان،
شناسایی بازارهای جدیدبرای محصولات وخدمات فعلی
تغییرو تحول دائمی دردنیای کسب وکار
اهم وظایف مدیر توسعه بازار
نمونه‌های موفق در استراتژی توسعه بازار
شرکت توشیبا
شرکت ال‌ جی
شرکت سامسونگ
شرکت مهرتاش سپاهان ایران
تجربه‌های ناموفق توسعه بازار
شرکت نوکیا
شرکت صنایع الکترونیک صنام
شرکت سهامی عام کف
قدرت گرفتن بخش فروش
اوج‌گیری صنعت نیمه‌هادی
اهمیت نیمه هادی درسودآوری توشیبا
توسعه‌ی فناوی و تولید در توشیبا
توسعه‌ی فناوری‌های پیش‌گام در توشیبا
همکاری توشیبا با آی بی ام
بزرگترین نقطه عطف شرکت توشیبا درقرن بیستم
فعالیت توشیبا در تجهیزات الکترونیکی پزشکی
چالش جدی توشیبا
ممنوعیت صادرات به آمریکا، زمینه‌ی توسعه‌ی بازارهای دیگر را برای توشیبا فراهم کرد
استراتژی یکپارچگی، استراتژی تمرکز، استراتژی تنوع، تدافعی و تهاجمی و ....
اصلاح زیرساخت‌ها در سال‌های پایانی قرن بیستم
تنوع محصولات توشیبا
همکاری با شرکتهای بین المللی و توسعه توشیبا
ادغام درشرکت توشیبا
تغییر ساختار و نحوه عملکرد در توشیبا
بحران مدیریتی درتوشیبا
سال‌های اخیر و وضعیت کنونی برند توشیبا
بررسی برنامه های استراتژیک شرکتهای برتر دنیا و ایران بطور خلاصه
شرکت ایران خودرو
شرکت هوندا
شرکت سانیو
شرکت توشیبا
شرکت دل
موثر ترین استراتژی های بازاریابی محتوا شرکت ها در دنیا
و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ایستگاه آتش‌نشانی برگن (Bergen) در نروژ

پاورپوینت-تحلیل-معماری-ایستگاه-آتش-نشانی-برگن-(bergen)-در-نروژ
پاورپوینت تحلیل معماری ایستگاه آتش‌نشانی برگن (Bergen) در نروژ
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 8150 کیلوبایت
قیمت: 33500 تومان


پاورپوینت تحلیل ایستگاه آتش‌نشانی برگن (Bergen) در نروژ
19 اسلاید؛ قابل ویرایش
مختصری از متن:
این پل اتاق‌های تمرین را در بر می‌گیرد و دسترسی مستقیم به برج دارد. همچنین به عنوان سقف پارکینگ قسمت اداری عمل می‌کند. عناصر اصلی سازه این پل دو خرپای فولادی بلند هستند. فضای تمرین از آجر کلینکر ساخته شده‌ است و درون خرپا قرار دارد.
این آجر به دلیل توانایی بالا برای تحمل گرما (200 تا 300 درجه سانتی‌گراد) و ویژگی‌های مناسبش به لحاظ عایق بودن، انتخاب شده است. روکش پل با چوب درخت کاج اروپایی صورت گرفته است تا ظاهر یک تیر چوبی مستحکم به آن داده شود.
فهرست مطالب
گروه طراحی
مساحت
موقعیت ایستگاه آتش‌نشانی برگن
معرفی پروژه
عامل های طراحی
مصالح ایستگاه آتش‌نشانی برگن
پلان
و...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه